Maandthema

Ook met minder koolhydraten kun je nog steeds heel lekker eten. Mooi meegenomen: je merkt al snel een verschil als je minder brood, granen en aardappelen eet en juist méér groenten, eiwitten en gezonde vetten. Je krijgt bijvoorbeeld meer energie en minder trek om tussendoor te snacken. Probeer het eens en laat je hieronder inspireren!

Tips en meer

Koolhydraatarm koken gaat niet over diëten, maar over ánders eten. Een handige manier om lekkerder in je vel te zitten, zonder hongergevoel. Hieronder delen we elke week nieuwe tips van onze experts en meer. Geniet je gezond mee?
Gezonde motivatie: dit zijn de 5 voordelen van koolhydraatarm eten.
Hongergevoel? Laat je opfrissen door deze tip!
Diëtist Steffi Hazen leert je in 5 stappen minder koolhydraten te eten.

Waarmee ga jij aan de slag?

Ontdek met onze challenges in de gratis Mijn Leefstijlcoach app hoe het is om minder koolhydraten te eten. Minder energiedips, minder zin in zoet en misschien wat strakker in je vel? Ervaar het zelf! Waar ga jij voor?
Challenge: Koolhydraatarm voor beginners
Lekker eten met diëtist Steffi Haazen en meesterkok Rudolph van Veen.
Challenge: Koolhydraatarm avondeten
Ontdek veel makkelijke recepten die zorgen voor een goedgevuld gevoel.
Challenge: Suikerbewuste tussendoortjes
Gezond kiezen met diëtist Steffi Haazen en meesterkok Rudolph van Veen.
Challenge: Toetjes zonder toegevoegde suiker
Verrassend genieten van gezonde nagerechten. Welke maak jij vandaag?

Ontdek volkoren

Jouw maaltijden snel gezonder maken? Kies vaker voor volkoren! Net zo makkelijk, meer smaak én veel meer vezels. Diëtist Steffi Haazen deelt haar 5 favoriete wisseltrucs. Waar ga jij voor?

Lees meer over volkoren

Ontmoet onze experts

Werken aan een gezondere leefstijl: dat is samen makkelijker dan alleen. Onze experts zijn er voor je met tips, recepten, trainingen en dagelijkse coaching bij verschillende challenges.

Bekijk de experts