Belangrijke mededelingen

Belangrijke veiligheidswaarschuwing: Kwekkeboom Oven & Airfryer Old Amsterdam bitterballen

Zaandam, 2 juni 2020 - Snackfabrikant NewForrest haalt een deel van haar Kwekkeboom Oven & Airfryer Old Amsterdam bitterballen terug nadat is geconstateerd dat in een aantal verpakkingen Oven & Airfryer Rundvlees bitterballen zijn verpakt in plaats van Oven & Airfryer Old Amsterdam bitterballen.

Het betreft een specifieke partij met de code Mei 2021- 2105 met tijdsaanduiding vanaf 21:57 tot 23:05 achter de THT-code op de verpakking.

De bitterballen met rundvlees bevatten allergenen die als gevolg van de productverwisseling niet vermeld staan op de verpakking: ei, selderij en sulfiet.

Klanten die een verpakking hebben gekocht met de genoemde code en tijdsaanduiding, kunnen deze zonder winkelbon inleveren bij de servicebalie van een Albert Heijn. Daar ontvangen zij het aankoopbedrag retour.

Spaaractie voor vershoudbakjes

Je kan weer sparen voor de vershoudbakjes van dinsdag 28 april t/m 21 juni. Inleveren van volle (digitale) spaarkaarten kan t/m 28 juni. Uiteraard kan je alle gespaarde zegels (zowel fysiek als digitaal) gebruiken om door te sparen.
Gebruik je de AH app? Spaar dan digitaal! Zo kunnen we samen het hand-op-hand contact zo veel mogelijk beperken, in lijn met de richtlijnen van het RIVM. Zodra de spaaractie weer live staat, zijn ook de digitale spaarkaarten weer zichtbaar!

Meer informatie kunt u lezen op ah.nl/vershoudbakjes. ​

Koopzegels

In aanvulling op deze extra veiligheidsmaatregelen voor jou en onze medewerkers, willen we je vragen om voor nu geen Koopzegelboekjes in te leveren.

Wil je weten hoe je digitaal kan sparen? Klik dan hier.

Beste klant,

Bij Albert Heijn is de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers onze hoogste prioriteit. Donderdag maakte de Nederlandse regering extra maatregelen bekend om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) zoveel mogelijk te beperken. Ik kan mij voorstellen dat dit bij u tot vragen en bezorgdheid leidt.

Ik vertel u graag over wat we voor en achter de schermen doen om te zorgen dat u bij ons uw boodschappen kunt doen, zowel in de winkel als op ah.nl. Wij volgen de situatie op de voet en nemen alle acties die nodig zijn.

Bevoorrading

We verkopen op dit moment van bepaalde producten meer dan normaal. Zeep, handgels en houdbare producten zoals pasta. Onze distributiecentra liggen vol en we bevoorraden winkels dagelijks meerdere malen. Samen met onze collega’s, leveranciers, en transporteurs werken we hard om de schappen goed gevuld te houden. Op dit moment zetten we meer mensen in, zowel in onze winkels als in de bevoorrading.

U kunt ons helpen door boodschappen te doen zoals u dat normaal ook doet.


Maatregelen in de winkel

Hygiëne is in deze situatie erg belangrijk, voor uw gezondheid en die van onze collega’s. Daarom doen we een dringend beroep op u om zoveel als mogelijk gebruik te maken van zelfscan en de boodschappen met pin of mobiele telefoon af te rekenen. Zo beperken we hand-op-hand contact, in lijn met het advies van het RIVM.

Als u niet kunt of wilt pinnen, vragen we u om het geld op de kassa te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken. Dat geldt ook voor uw bonuskaart.

Uiteraard hebben we in onze winkels strenge richtlijnen ten aanzien van hygiëne. Deze gelden nu, net als altijd. Onze medewerkers zijn zich hier zeer bewust van en nemen extra maatregelen zoals het vaak en goed handenwassen.

Online boodschappen doen
We zien dat veel klanten hun boodschappen thuis bezorgd willen krijgen. Hierdoor is het drukker dan normaal. Net als in onze winkels doen we er ook hier alles aan om klanten van dienst te zijn.

Normaal gesproken brengen we uw boodschappen tot in de keuken. Onze bezorgers zetten bestellingen nu tot nader order bij uw voordeur neer. Ook deze maatregel is bedoeld om persoonlijk contact te beperken. Al onze bezorgers hebben in hun auto desinfecterende gel om na elke bezorging hun handen te desinfecteren.

Tot slot
Wij doen er alles aan om te zorgen dat u en al onze andere klanten hun dagelijkse boodschappen kunnen blijven doen. We realiseren ons de belangrijke rol die Albert Heijn speelt in de voedselvoorziening. Al 130 jaar, en ook in deze bijzondere tijd. Dat doen wij natuurlijk niet alleen, maar samen met onze partners en leveranciers.

Op dit moment gaat boodschappen doen soms anders dan u gewend bent. We vragen uw begrip voor deze situatie, ook voor onze 100.000 collega’s die keihard werken om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Marit van Egmond
CEO Albert Heijn

Contactloos bezorgen

We vragen je ons te helpen om je bestelling contactloos te kunnen bezorgen. Uit veiligheid voor onze bezorgers en klanten zullen we het afleveren van je boodschappen daarom vanaf nu met zo min mogelijk persoonlijk contact laten plaatsvinden. Je boodschappen zetten we neer bij je voordeur. De bezorger staat op gepaste afstand bij het leveren en afrekenen. Wil je de eventuele retouren alvast klaarzetten?

Betalen per smartphone

Je kan betalen met je smartphone, zodat de bezorger het pinapparaat niet hoeft aan te geven. Je hebt hiervoor de AH app nodig én een mobiel bankieren app op je smartphone.

Hoe werkt het?

  1. De bezorger genereert een QR-code op zijn/haar armtoestel
  2. Je scant de QR-code met de Albert Heijn app en wordt automatisch doorgeleid naar je mobiel bankieren app
  3. De bezorger ziet direct of je betaling is gelukt

Geen smartphone?

Je kan natuurlijk ook gewoon gebruik blijven maken van pinnen aan de voordeur. De bezorger legt het pinapparaat voor je neer en doet dan een aantal stappen opzij, zodat jij kan betalen.

We hopen op je begrip in deze situatie.

Ik wil online boodschappen bestellen maar alle bezorgmomenten zijn vol. Wat nu?

We ervaren nog steeds enorme drukte op ah.nl. Onze bezorg- en ophaalmomenten zijn eerder vol en de website en app werken soms langzamer dan je gewend bent. We adviseren je om ah.nl in de gaten te houden, daar staan alle beschikbare momenten getoond.

Ontvang ik alle producten die ik besteld heb?

Door de grote vraag aan boodschappen hebben sommige producten een beperkte beschikbaarheid. We doen er alles aan om alle bestelde producten te leveren, maar het kan in de huidige situatie vaker voorkomen dat we niet alles kunnen leveren. Uiteraard brengen wij de niet geleverde producten niet in rekening. Dank voor je begrip hiervoor.

Loading interface...