Belangrijke mededelingen

Johma kip-mango salade (175 gram)

Belangrijke veiligheidswaarschuwing

Johma kip-mango salade in een plastic bak van 175 gram

Belangrijke veiligheidswaarschuwing: Johma kip-mango salade (175 gram)

Johma heeft besloten Johma kip-mango salade (175 gram) met EAN code 8710506073683 en onderstaande THT data uit de winkels terug te halen.

  • 9-12-2025
  • 12-12-2025
  • 15-12-2025
  • 21-12-2025
  • 23-12-2025
  • 27-12-2025

De reden voor deze terugroepactie is de mogelijke aanwezigheid van kleine steentjes in de grondstof pistachenoten.

Beschrijving van het product

  • Categorie: Kipsalades (beleg)
  • Merk: Johma
  • Productnaam: Johma Kip-mango salade
  • EAN code: 8710506073683
  • Inhoud: 175 gram

Wat kunt u doen?
Klanten worden dringend verzocht het product, dat geleverd is aan Albert Heijn, met de bovengenoemde specificaties niet te consumeren. U kunt het product terugbrengen naar een Albert Heijn-winkel, waar u het volledige aankoopbedrag vergoed krijgt. Als u het product online heeft gekocht, kunt u hier eenvoudig een formulier invullen.

Heeft u vragen of zorgen?
Johma vraagt klanten contact op te nemen met Johma Consumentenservice via het nummer +31 (0) 53 537 3400 (dit nummer is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur) of via consumentenservice.losser@signaturefoods.com. De contactpagina van Johma vindt u hier.

AH Gerookte haringfilet

Belangrijke veiligheidswaarschuwing

Verpakking met gerookte haringfilet van Albert Heijn

Belangrijke veiligheidswaarschuwing: AH Gerookte haringfilet

Albert Heijn roept AH Gerookte haringfilet terug met onderstaande houdbaarheidsdatum:

Te gebruiken tot Mogelijke aankoopperiode Productnaam
20-12-2025 03-12-2025 t/m 08-12-2025 AH Gerookte haringfilet

Het product kan mogelijk de bacterie Listeria monocytogenes bevatten. Klanten worden dringend verzocht het product niet te consumeren.

Mogelijke gevolgen voor de gezondheid
Voor mensen met een verzwakt afweersysteem, een kwetsbare gezondheid of voor zwangeren kan dit een gezondheidsrisico vormen. Om deze reden adviseren we klanten die dit hebben geconsumeerd om bij klachten contact op te nemen met hun huisarts.

Wat kunt u doen?
U kunt het product terugbrengen naar een Albert Heijn-winkel, waar u het volledige aankoopbedrag vergoed krijgt. Als u het product online heeft gekocht, kunt u hier eenvoudig een formulier invullen.

Heeft u vragen of zorgen?
Onze collega's staan voor u klaar om u snel en persoonlijk te helpen. Neem bij vragen of zorgen contact op met ons. Dit kan via www.ah.nl/klantenservice.

Voedselveiligheid
We begrijpen dat deze terugroepactie mogelijk vragen of zorgen oproept. Bij Albert Heijn staat de veiligheid van onze producten altijd op de eerste plaats. We willen benadrukken dat dergelijke terugroepacties bedoeld zijn om de hoogste voedselveiligheidsstandaarden te waarborgen voor onze klanten. Wij nemen continu maatregelen met onze leveranciers in de keten om dit soort situaties te voorkomen.

Wij bieden onze oprechte excuses aan.