Belangrijke mededelingen

Storing:

Bevestigen bestelling via AH app lukt niet.

Wegens een storing kan het momenteel voorkomen dat je jouw online bestelling niet kunt bevestigen via de AH app. Dit wordt veroorzaakt door een niet leverbaar product op je boodschappenlijst. In dat geval kun je het beste even naar www.ah.nl gaan (de webversie in plaats van de app) en het product daar verwijderen uit je lijst. Daarna kan je je bestelling bevestigen.

We proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Belangrijke veiligheidswaarschuwing:

AH Glutenvrije Roze koek

Albert Heijn heeft besloten de AH Glutenvrije Roze koek met de houdbaarheidsdata (THT) 8-6, 15-6, 22-6, 2-7, 13-7, 20-7 en 27-7 per direct uit voorzorg uit de winkels terug te halen. In het product is lactose aangetroffen. Dit allergeen staat niet als ingrediënt op de verpakking en kan mogelijk een allergische reactie veroorzaken.

Klanten met een lactose-intolerantie wordt dringend verzocht de AH Glutenvrije Roze koek met de houdbaarheidsdata 8-6, 15-6, 22-6, 2-7, 13-7, 20-7 en 27-7 niet te consumeren en terug te brengen naar een Albert Heijn-winkel. Daar krijgen zij bij inlevering van het product het aankoopbedrag terug. Een bon is niet nodig.

Voor meer informatie kunnen klanten contact opnemen met de Klantenservice van Albert Heijn: www.ah.nl/klantenservice.

Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak.

Belangrijke veiligheidswaarschuwing:

AH 100% notenpasta amandel

Albert Heijn heeft besloten de AH 100% Notenpasta amandel met de houdbaarheidsdata (THT) 31-05-2021, 30-06-2021, 31-07-2021, 31-08-2021, 30-09-2021 en 30-11-2021 per direct uit voorzorg uit de winkels terug te halen. Door een productiefout zijn er in een deel van de productie pinda’s terechtgekomen. Dit allergeen staat niet als ingrediënt op de verpakking en kan mogelijk een allergische reactie veroorzaken.

Klanten met een pinda-allergie worden dringend verzocht de AH 100% Notenpasta amandel met de houdbaarheidsdata 31-05-2021, 30-06-2021, 31-07-2021, 31-08-2021, 30-09-2021 en 30-11-2021 niet te consumeren en terug te brengen naar een Albert Heijn-winkel. Daar krijgen zij bij inlevering van het product het aankoopbedrag terug. Een bon is niet nodig.

Voor meer informatie kunnen klanten contact opnemen met de Klantenservice van Albert Heijn: www.ah.nl/klantenservice.

Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak.