Werken bij Albert Heijn

Veelgestelde vragen over Werken bij Albert Heijn

Hoe vind ik werk bij Albert Heijn en waar vind ik een overzicht van vacatures?

Leuk dat je bij Albert Heijn wil komen werken!

Op werk.ah.nl vind je alle informatie en vacatures voor de winkels, distributiecentra, Albert Heijn Online en het hoofdkantoor. Als je in de winkel wilt werken kun je natuurlijk ook even bellen met de winkel. Met vragen hierover kan onze klantenservice je niet helpen, maar de winkel wel. Kijk op onze website voor de adresgegevens en telefoonnummers van de winkels. Succes!


Minimumleeftijd

Wist je dat je vanaf je 13de al bij ons mag komen werken? Je mag dan nog niet achter de kassa of alleen op de deli werken, want we houden ons uiteraard aan de wettelijke Arbo-richtlijnen. Wel mag je als 13- of 14-jarige ‘lichte werkzaamheden van niet-industriële aard’ doen. Op de dagen dat je naar school gaat mag je niet werken. Het kan per winkel verschillen of er vacatures zijn.

Kijk op onze website voor meer info en alle vacatures, of bel even met de winkel waar je wilt werken. De contactgegevens vind je hier!


Ik heb een vraag aan Albert Heijn over mijn studie, waar kan ik deze stellen?

Wij krijgen regelmatig verzoeken om te spreken met een verantwoordelijke manager over een specifiek aandachtsgebied. Gezien de grote hoeveelheid verzoeken kunnen wij hier helaas niet op ingaan. Alle beschikbare informatie vind je snel en makkelijk online.

Op ah.nl staat informatie over veel uiteenlopende onderwerpen. Van dierenwelzijn tot Bonus en van onze geschiedenis tot alle info over onze services. Je leest hier ook alles wat Albert Heijn nog meer doet, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid en gezondheid.

Ben je op zoek naar onze nieuwsberichten, pers-, of beeldmateriaal? Dan vind je dat op onze nieuwspagina.

Financiële gegevens staan in het jaarverslag van Ahold Delhaize. Die kan je downloaden via www.aholddelhaize.com Albert Heijn heeft geen eigen jaarverslag.

Succes met je project!


Stageplekken

Ben je op zoek naar een stageplek? Kijk dan op ah.nl/werk. Alle beschikbare stageplaatsen vind je daar terug.


Wat doet Albert Heijn met betrekking tot dierenwelzijn?

Bij Albert Heijn nemen onze verantwoordelijkheid voor dierenwelzijn. Dat heeft inmiddels tot aanzienlijke verbeteringen geleid. Met onze Beter Voor Natuur & Boer programma’s blijven we nu en in de toekomst investeren in dierenwelzijn van onze kippen, varkens en koeien. Daarnaast vinden we het belangrijk dat waar mogelijk al onze vis gecertificeerd is.

Wil je meer weten wat wij doen met betrekking tot dierenwelzijn? Klik dan hier.


Ik wil graag als bedrijf samenwerken met Albert Heijn, wat kan ik doen?

Als je als bedrijf wilt samenwerken met Albert Heijn, kun je hiervoor bellen met onze telefooncentrale op 088-6599111 (van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur). Onze collega verbindt je dan met de juiste persoon of afdeling.


Waarom kan je alleen gebruik maken van de Bonus Box via de AH-app?

We zien dat deze tijd een enorme versnelling plaatsvindt op digitale oplossingen en hierin wil Albert Heijn ook vooroplopen. Steeds meer mensen maken gebruik van een smartphone en/of tablet en dit percentage groeit. Dat zagen we ook bij de introductie van de digitale Koopzegels.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van de Bonus Box? Albert Heijn werkt ook samen met SeniorWeb. https://www.seniorweb.nl/contact-en-service. Dit is een organisatie die zich inzet om alle ouderen in Nederland te laten participeren en ontplooien in de digitale samenleving.


Kan Albert Heijn mij of mijn evenement sponsoren?

Albert Heijn staat midden in de samenleving. Daarom hebben we partnerships met verschillende landelijke organisaties, verenigingen en goede doelen zoals de KNVB, de Voedselbank, het Rode Kruis en Resto VanHarte. Op dit moment concentreren we ons op deze samenwerkingen en is er geen ruimte voor nieuwe partnerships.

Voor lokale samenwerkingen of sponsoring van een vereniging of event in de buurt, kan je het best contact opnemen met een Albert Heijn-winkel bij jou in de buurt. De supermarktmanager kan zelf beslissen of en hoe de winkel kan helpen bij je verzoek.


Wat is de garantie op producten die ik bij Albert Heijn koop?

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die je als consument ervan mag hebben. Mocht je een keer een product hebben gekocht dat niet aan deze verwachtingen voldoet, lossen wij dat graag met je op. Neem dan contact met ons op via de klantenservice.


Niet tevreden over een product? Geld terug!

Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met uitstekende service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee.

Heb je het product online besteld? Dan kun je het ook terugbrengen naar één van onze winkels met een online servicepunt.


Uitzonderingen

Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele onbeschadigde verpakking.

CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

Let op: voor mobiele telefonie van AH geldt een afwijkende regeling zie hiervoor de website van AH Mobiel.

Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Juiste prijsgarantie

Wij doen ons uiterste best om altijd de juiste prijs te tonen. Mocht het toch een keer voorkomen dat de prijs op de kassabon afwijkt van de prijs bij het schap, dan lossen wij dat graag op. Ga met je kassabon naar de servicebalie en je krijgt het artikel eenmalig gratis mee.

Heb je van het artikel meer stuks gekocht, dan betalen we voor de rest het verschil in prijs terug.

Alcohol, geneesmiddelen en zuigelingenvoeding mogen niet gratis worden meegegeven. Uiteraard betalen we je in dit geval het verschil in prijs terug.

De prijsgarantie geldt niet voor producten boven de boven de€50 of als er sprake is van een landelijke storing in onze systemen.


Ik heb een klacht over een product dat ik in de winkel heb gekocht. Wat nu?

Wij werken hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Je kan dit altijd melden via ons klachtenformulier.

Als je het product meeneemt naar de winkel, dan ruilen de collega's in de winkel dit graag voor je om. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee. Als je een geactiveerde bonuskaart hebt, dan kan je ook een digitale kassabon terugvinden in de AH app. Lees alles hierover op de speciale pagina.


Waarom stopt Albert Heijn met de ondersteuning van bepaalde versies?

We stoppen met de ondersteuning voor iOS app versie 8.14, omdat veel functies van deze app niet meer goed werken.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?