Onze versgarantie

Bij Albert Heijn gaan we heel ver voor vers. Dat begint al bij de jarenlange samenwerking met onze vaste boeren, telers en leveranciers. Samen met hen zorgen we dag in dag uit voor de allerbeste kwaliteit en smaak. Tijdens de oogst selecteren zij alleen de beste producten, die tot en met de winkel onder de beste omstandigheden bewaard en vervoerd worden. Dus vandaag geoogst, morgen al in de winkel.

Onze speciaal opgeleide versmedewerkers controleren ook nog eens de kwaliteit van de producten en zorgen ervoor dat alleen de beste en lekkerste producten in de winkels liggen en bij je worden thuisbezorgd. Ook geven ze graag handige tips over hoe je de producten thuis het best vers houdt.

Naar ons gegarandeerde vers

Niet tevreden?

Ben je ondanks onze zorg toch niet tevreden? Neem het product en de kassabon mee naar de winkel en je ontvangt meteen een nieuw product, of je geld terug. En wist je dat deze garantie niet alleen op ons versassortiment maar op ons gehele assortiment van toepassing is? Natuurlijk geldt de versgarantie ook voor alle boodschappen die je online bestelt.

Meer informatie over onze kwaliteitsgarantie

Plak deze bewaarsticker op je koelkast. Dat is handig!

Gegarandeerde houdbaarheid

AH online biedt gemiddeld dezelfde houdbaarheid op versproducten als in de winkels. Omdat je niet zelf de verpakking kan kiezen, hanteren we de volgende spelregels:

  • Zuivel, voorverpakte vleeswaren (zoals boterhamworst) en brood- en toastsalades zijn bij aflevering minimaal 4 dagen houdbaar.
  • Overige versartikelen zoals vlees, verse vleeswaren, gesneden groenten, verse pizza's, maaltijdsalades en stoommaaltijden zijn bij aflevering minimaal 2 dagen houdbaar.
  • Uitzondering hierop is gebak, deze zijn minimaal 1 dag houdbaar.
  • Mocht de houdbaarheid van een product toch afwijken van bovenstaande informatie, dan kan je dit terugvinden in de productomschrijving van het betreffende product.
Loading interface...