Niet tevreden, geld terug

Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee.

Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? Ook dan kan je met je factuur terecht bij onze winkels met een ah.nl servicepunt. Nog niet alle winkels hebben dit, maar je checkt dit gemakkelijk via ons winkeloverzicht. Het oplossen in de winkel is niet alleen een stuk sneller, maar ook veel milieuvriendelijker dan retour sturen!

Klachten kun je natuurlijk ook altijd melden via onze klantenservice of dit formulier.

Uitzonderingen

Naast een groot assortiment verse producten verkopen wij ook veel non-food producten, zodat je niet nog naar een andere winkel hoeft. Ook op deze producten garanderen wij de kwaliteit.

  • Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele onbeschadigde verpakking.

  • Voor andere non-food artikelen met garantie kan je altijd bij onze klantenservice terecht voor assistentie.

  • CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

  • Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

  • Let op: voor mobiele telefonie van AH geldt een afwijkende regeling, zie klantenservice.

  • Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Versheid gegarandeerd

Bij Albert Heijn gaan we heel ver voor vers. Dat begint al bij de jarenlange samenwerking met onze vaste boeren, telers en leveranciers. Samen met hen zorgen we dag in dag uit voor de allerbeste kwaliteit en smaak. Tijdens de oogst selecteren zij alleen de beste producten, die tot in het schap onder de beste omstandigheden bewaard en vervoerd worden. Vandaag geoogst is morgen in de winkel.

Lees meer over onze versgarantie

Duurzaam verpakt en vervoerd

Verpakkingen dragen bij aan de houdbaarheid, voedselveiligheid en goed transport van de boodschappen.

Omdat we duurzaamheid belangrijk vinden, gebruikten we in 2018 al 4 miljoen kilo minder verpakkingsmateriaal en is onze CO2 footprint per m2 met 39,6% gedaald.

Lees meer over hoe wij omgaan met duurzaamheid

Van begin tot einde

Samen met onze boeren, telers en leveranciers gaan we voor het allerbeste, elke dag weer. We hebben een stem in elk stapje dat een product aflegt op weg naar onze winkel. We kunnen onze klanten precies vertellen waar onze verse producten vandaan komen, wie erbij betrokken zijn en wat ermee is gebeurd. En dat doen we dus ook, transparant en open, zodat iedereen weet wat-ie eet.

Lees meer over onze ketens
,