Grip op de hele teken

Samen met onze boeren, telers en leveranciers gaan we voor het allerbeste, elke dag weer. We hebben een stem in elk stapje dat een product aflegt op weg naar onze winkel. We kunnen onze klanten precies vertellen waar onze verse producten vandaan komen, wie erbij betrokken zijn en wat ermee is gebeurd. En dat doen we dus ook, transparant en open, zodat iedereen weet wat-ie eet.

Kijk bijvoorbeeld eens op deze wereldkaart waarbij we 1200 productielocaties van onze AH Huismerk producten tonen.

Voor onze verse producten gaan we nog een stap verder. We vinden het belangrijk om onze boeren, telers en andere leveranciers persoonlijk te kennen. Of ze nu om de hoek wonen of aan de andere kant van de wereld. Met hen delen we vakmanschap en de liefde voor het product. Bij Albert Heijn leggen we de lat hoog als het gaat om versheid en kwaliteit.

Zo proberen wij grip te hebben op de hele keten, zoals we dat noemen. Dat helpt ons om de mooiste producten op de best mogelijke manier in onze winkels te krijgen.

Ambitie

Achter elk versproduct van Albert Heijn zit een verhaal: van land tot klant. Op dat verhaal zijn we trots. Als Albert Heijn hebben wij een unieke positie in de voedselketen. Wij zijn de verbindende schakel tussen de klant en de boer of teler in. Onze ambitie richting 2025 is om onze verse ketens voor klanten transparant te maken en de dialoog met onze boeren te versterken.

Waarom een unieke positie:

  • Omdat we onze boeren en producenten kennen en afspraken maken, die zowel goed zijn voor boer, dier, natuur en klant

  • Omdat wij zowel met de klant een relatie hebben als de boer of teler

  • Omdat we een grote speler zijn en het verschil kunnen maken

Herkomst van onze producten

Loading interface...