Bekijk de handige uitlegvideo's

Hoe werkt zakelijk bestellen?
Hoe kan ik als zakelijke klant betalen?
Hoe kan ik mijn factuurgegevens wijzigen?

Online boodschappen doen werkt zo:

1. Log in op jouw zakelijke account

Zodat je gebruik kunt maken van alle voordelen en relevante aanbiedingen.

Log in

2. Kies een bezorgmoment

Om beschikbaar assortiment en geldige acties te tonen.

Kies moment

3. Voeg boodschappen toe aan jouw lijst

Iets vergeten? Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor bezorging aanpassen.

Bekijk jouw lijst

4. Wij bezorgen tot de deur

En laten tot op een half uur nauwkeurig weten hoe laat we bij jou zijn.

5. Betaal na ontvangst met PIN

Liever betalen op rekening of via automatische incasso?

Vraag het direct aan
Vraag maatwerk aan bij Albert Heijn zakelijk.

In deze tijd starten met online bestellen?

Het kan! Maatwerk en digitaal contact met accountspecialisten is mogelijk, afhankelijk van de aard van jouw organisatie.

Vraag maatwerk aan

Vergroot jouw bestelgemak en houdt overzicht

Vaste boodschappenlijstjes

Doe slim boodschappen en bespaar veel tijd met eigen vaste boodschappenlijstjes. Maak bijvoorbeeld lijstjes voor de lunch, voor elke afdeling of voor elke collega. Je voegt ze daarna in 1 keer toe.

Verzamel jouw favorieten en maak vaste lijstjes

Digitale facturen

Zodra we je boodschappen hebben bezorgd zie je uiterlijk 2 dagen later jouw factuur hier. Je ontvangt ook altijd een digitale factuur met bedragen excl. btw via de mail. Handig voor de administratie.

Bekijk al je facturen op een rij

OCI-koppeling en budgetmonitor

Maakt jouw organisatie gebruik van een inkoopsysteem zoals ProActive of E-Size? Dan kun je betalingen aan Albert Heijn automatiseren via een OCI koppeling. Je kunt dan ook de budgetmonitor gebruiken.

Maatwerk nodig? Kom met ons in contact