Maatwerk aanvragen

Advies voor jouw organisatie

Wil je zakelijke boodschappen online bestellen en vraagt de aard van jouw organisatie om maatwerk? Bijvoorbeeld omdat je meerdere vestigingen hebt? Onze accountspecialisten bespreken graag de opties met je via Microsoft Teams. Doe een contactaanvraag via het onderstaande formulier.

Wil je geen maatwerk aanvragen, maar wel graag contact? Bijvoorbeeld omdat je een vraag over je bestelling hebt? Bekijk eerst de veelgestelde vragen. Geen antwoord gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice.

Veelgestelde vragen

Om te kunnen bestellen is het van belang dat je een account hebt. Een zakelijk account aanmaken doe je hier. Hou je KvK-nummer bij de hand om het aanmelden te versnellen. Het is helaas niet mogelijk om een persoonlijk account om te zetten naar een zakelijk account.

Ja, dat kan. Zakelijke klanten kunnen betalen via PIN, op rekening of via een automatische incasso. Goed om te weten: je moet altijd eerst 5 keer pinnen. Daarna kan je een andere betaalwijze aanvragen.

PIN

De standaard betaalwijze is PIN. Je bestelt je producten, geeft aan dat je akkoord gaat met pinbetaling en bij bezorging betaal je via een mobiel pinapparaat. Bij deze betaalwijze ontvang je een een digitale factuur. 1 tot 2 dagen na de bezorging kan je deze terugvinden in je profiel.


Op rekening

Ben je zakelijke klant, sta je ingeschreven bij de KvK en heb je tenminste al 5 bestellingen per PIN betaald? Dan kan je betalen op rekening. De factuur krijg je enkele dagen na de bezorging van je bestelling in een e-mail. Er geldt een betalingstermijn van 21 dagen.

Let op:
Het betalen op rekening moet je aanvragen. Nadat je je vijfde bestelling hebt ontvangen en per PIN hebt betaald kan je hier het aanvraagformulier voor betalen op rekening invullen. Het duurt maximaal 5 werkdagen voor je aanvraag is verwerkt.


Automatische incasso

Nadat je eerste vijf bestellingen per PIN zijn voldaan, kan je ook kiezen voor een automatische incasso. Wij schrijven dan enkele dagen na de bezorging het bedrag af van je rekening. Je geeft hiervoor een doorlopende machtiging af door het machtigingsformulier te downloaden.

Mail het ingevulde en ondertekende formulier samen met een kopie van je bankpas naar het e-mailadres dat op het formulier vermeld staat en we verwerken je aanvraag in 5 werkdagen.

Naar aanleiding van je aanvraag zal een kredietwaardigheidstoetsing uitgevoerd worden. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag voor een doorlopende machtiging of betalen op rekening te weigeren. Zolang wij je aanvraag nog niet hebben verwerkt, kun je gewoon bestellen. Je betaalt dan per mobiele pin.

Je vindt je factuur van elke bestelling, hoe je ook betaalt, altijd terug onder je profiel.

Wil je toch weer per PIN betalen? Dat kan uiteraard, neem even contact met ons op, dan maken we het voor je in orde.

Heeft jouw organisatie een accountspecialist binnen Albert Heijn met wie contact opgenomen kan worden? Dan adviseren wij je vragen bij hem of haar neer te leggen. Bestel je normaal gesproken zelfstandig jouw zakelijke boodschappen? Dan geeft de klantenservice graag antwoord op al je vragen.

Aanvraagformulier

Vul onderstaande contactgegevens in om maatwerk aan te vragen. Als blijkt dat maatwerk mogelijk is, nemen we contact met je op. We zien jouw aanvraag graag tegemoet!

Gegevens:

Bekijk de zakelijke voorwaarden

Deze pagina is beveiligd met reCAPTCHA, het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.