Ons nieuwe klantportaal is live!

Al je gegevens in één duidelijk overzicht

Blauwe Albert Heijn boodschappenkrat gevuld met diverse AH huismerkproducten en versproducten als groenten, fruit en sap.

Goed nieuws: ons nieuwe klantportaal is nu beschikbaar

Speciaal voor onze Accountmanagement klanten

Ons klantportaal is ontwikkeld om jou meer inzicht te geven in de zakelijke boodschappen van al jullie vestigingen. Zo beheer je eenvoudig alle aankopen en facturen vanuit één duidelijk overzicht.

Via het klantportaal kun je nu zelf:

  • Accounts aanmaken: beheer eenvoudig de toegang per vestiging.
  • Facturen inzien: krijg een helder overzicht van je facturen en financiële rapportages.
  • Bestelinformatie: krijg inzichten in uitgaven, kortingen en aankopen.

Ben je enthousiast geworden en nieuwsgierig naar ons nieuwe klantportaal? Laat het ons weten via ah@ahzakelijk.nl en we zorgen dat je snel aan de slag kunt.

Accounts aanmaken

Beheer eenvoudig de toegang per vestiging

Als hoofdaccount kan je nu:
  • Alle account zelf inzien
  • Zelf nieuwe accounts aanmaken met de juiste gegevens
  • Het nieuwe account ontvangt een e-mail met inloggegevens en kan direct zelf aan de slag met bestellen
Je vindt deze functie in je Mijn account onder 'gegevens en voorkeuren'

Financiële rapportages

Inzicht per maand

In een makkelijk overzicht zie je nu alle facturen van al jouw vestigingen.
  • Openstaande facturen
  • Factuurbedragen
  • Elke factuur apart te downloaden

Bestelinzicht

Alle boodschappen op een rijtje

Als hoofdaccount kan je nu direct inzien welke producten er per vestiging zijn gekocht en ook hoeveel Bonus en andere kortingen er is ontvangen. Daarnaast zie je ook wat voor soort producten er zijn gekocht. Vega, biologische, noem maar op. Hiermee heb je duidelijk inzicht in wat er besteld wordt, hoeveel er gekocht wordt. Zo heb je alles binnen handbereik om te sturen op efficiëntere inkopen, betere voeding en creëer je kansen voor het beheren van de kosten.