Veelgestelde vragen over ‘Prijsfavorieten’

36 resultaten

Wat zijn Prijsfavorieten van Albert Heijn en hoe herken ik deze producten?

De Prijsfavorieten van Albert Heijn zijn ruim 2.000 populaire producten met een zeer aantrekkelijke prijs. Bij Albert Heijn hebben we een groot assortiment. Om daar als Prijsfavoriet uit te komen, lukt niet zomaar! Alleen producten van topkwaliteit met een altijd lage prijs halen de selectie. Je herkent ze aan het blauwe duimpje. Als je die ziet, zit je goed.

We hebben Prijsfavorieten in alle categorieën, van groente en fruit, tot koekjes, noten, en schoonmaakmiddelen. Op de Prijsfavorieten-pagina vind je al onze producten met een blauwe duim. Goed voor de portemonnee, én met de kwaliteit van Albert Heijn!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe meld ik druk- of zetfouten?

Soms sluipt er wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', en op onze website zie je 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. Geen paniek, de prijs die je bij het afrekenen ziet, is altijd de juiste prijs.

Zie je een foutje op de website of in de AH app? Laat het ons weten! We zorgen ervoor dat het snel wordt aangepast.

Wat vind je van dit antwoord?


De schaplabels in de winkel hangen verkeerd, waar meld ik dit?

Oei, dat is slordig! De schaplabels bij producten, zoals vega(n), biologisch of prijsfavoriet, zouden er voor moeten zorgen dat jij makkelijker de juiste keuze maakt. Als deze verkeerd hangen, word je op het verkeerde been gezet. Dit is absoluut niet de bedoeling!

Valt dit je op tijdens een winkelbezoek? Loop dan even naar een collega in de winkel, dan maakt deze er meteen werk van.

Valt dit je op als je al thuis bent? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan brengen wij meteen de winkel op de hoogte!

Wat vind je van dit antwoord?


Wat houdt de Van der Valk ticketdeal in?

Met deze actie krijgt maar liefst 30% korting op de dagprijs in een van de Van der Valk hotels, op basis van beschikbaarheid.

Via https://www.valkdeals.nl/ah-actie kun je de prijs bekijken, inclusief ontbijt en de korting. Het is een geweldige kans om te genieten van een fijn verblijf!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe wordt de Bonuskorting berekend?

De Bonuskorting werkt als volgt:
  • 2e gratis of 2=1: Je krijgt 50% korting op de totaalprijs van 2 producten.
  • 2+1 gratis: Je krijgt 33,3% korting op de totaalprijs van 3 producten.
  • 2e halve prijs: Je krijgt 25% korting op de totaalprijs van 2 producten.
  • 2+3 gratis: Je krijg 66% korting op de totaalprijs van 5 producten.

Zo kun je makkelijk berekenen hoeveel je bespaart op je favoriete producten!

Wat vind je van dit antwoord?


De entreeprijzen zijn verschillend voor de uitjes. Hoe werkt het dan?

Dat is een goede vraag! De korting geldt alleen bij een veelvoud van 2. Dus als je 3 kaarten koopt, krijg je 1 kaartje gratis.

Als een activiteit verschillende prijzen heeft (bijvoorbeeld voor volwassenen en kinderen), worden de aangeschafte vouchers op volgorde van hoog naar laag geprijsd. Vervolgens krijg je 100% korting op de goedkoopste kaartjes.

Houd er rekening mee dat je altijd 2 kaartjes of een veelvoud van 2 in je mandje moet hebben. Dit gebeurt niet automatisch, dus zorg ervoor dat je dit zelf in de gaten houdt!

Als je nog vragen hebt, laat het onze klantenservice gerust weten!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, profiteer je ook online van Bonuskorting! Zorg er wel voor dat je je Bonuskaart hebt toegevoegd onder ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen, en de kortingen gelden voor de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus voordat je bestelt, kies eerst een bezorgmoment om zeker te zijn van de juiste aanbiedingen.

Goed om te weten:
  • Sommige Bonusartikelen zijn alleen in de winkel verkrijgbaar en niet online. Deze herken je in de Bonusfolder aan het grijze winkelwagentje met een streep erdoor.
  • Soms moet je zelf twee producten toevoegen om de Bonuskorting te krijgen, bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis, of 2e halve prijs. Dit gebeurt niet automatisch, dus voeg zelf twee producten toe aan je bestelling om de korting te krijgen!

Wat vind je van dit antwoord?


Waarom is de prijs van Mijn AH Premium omhoog gegaan?

Per 2 januari 2025 is de prijs omhoog gegaan voor alle Mijn AH Premium klanten naar €14.99. We willen graag dat je blijft profiteren van alle voordelen die Premium te bieden heeft. Om ervoor te zorgen dat je ook in de toekomst kunt blijven genieten van al de extra's, was het noodzakelijk de prijs aan te passen. Met deze wijziging kunnen we je dezelfde kwaliteit en service blijven bieden.

De prijsverhoging geldt voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Als je al klant bent, betaal je de nieuwe prijs vanaf de verlenging van je abonnement. Nieuwe klanten betalen de nieuwe prijs na hun gratis proefmaand.

Maar niet getreurd! Dit betekent nog steeds:
  • 10 Bonus Box aanbiedingen
  • 2x zo snel sparen voor Air Miles, Koopzegels en spaaracties
  • 10% korting op het gehele biologische assortiment
  • 10% korting op het gehele AH Terra assortiment

Wat vind je van dit antwoord?


Waarom betaal ik een andere prijs dan in de Bonusfolder?

Soms geven we Bonuskorting op een groep producten, zoals bijvoorbeeld 25% korting op alle olijfolie. In de Bonusfolder en op onze website tonen we vaak voorbeelden van producten met een specifieke Bonusprijs. Bij andere Bonusartikelen kan de prijs iets hoger of lager zijn, afhankelijk van het product. Zo krijg je altijd de beste korting op de producten die meedoen!

Wat vind je van dit antwoord?


Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar. Wat nu?

Dat kan natuurlijk gebeuren, maar geen zorgen! Er zijn verschillende redenen waarom een product uit Mijn Bonus Box tijdelijk niet beschikbaar kan zijn.
  • Bij het toewijzen van de aanbiedingen uit Mijn Bonus Box wordt er rekening gehouden met je voorkeurswinkel. Als je de afgelopen weken deze hebt aangepast, is de aanbieding waarschijnlijk gebaseerd op het assortiment van je vorige voorkeurswinkel of heeft je winkel het product net uit het assortiment gehaald. Heb je geen voorkeurswinkel aangegeven? Dan baseren we de aanbieding op de winkel waar je de meeste boodschappen doet.
  • Het kan ook zijn dat het product tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval kun je bij de servicebalie een reclamecheque aanvragen. Hiermee kun je het product de volgende week alsnog voor de Bonusprijs kopen. Wel zo fijn!

De reclamecheque geldt niet bij:
  • Op=op aanbiedingen die verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt;
  • Actieproducten die niet in het assortiment van de betreffende winkel zijn opgenomen;
  • Producten waarvoor dit in de winkel wordt aangegeven.

Wat vind je van dit antwoord?