Prijsfavorieten

Veelgestelde vragen over Prijsfavorieten

Wat zijn Prijsfavorieten van Albert Heijn en hoe herken ik deze producten?

De Prijsfavorieten van Albert Heijn zijn ruim 2.000 populaire producten met een zeer aantrekkelijke prijs. Bij Albert Heijn hebben we een groot assortiment. Om daar als Prijsfavoriet uit te komen, lukt niet zomaar! Alleen producten van topkwaliteit met een altijd lage prijs halen de selectie. Je herkent ze aan het blauwe duimpje. Als je die ziet, zit je goed.

Op de Prijsfavorieten-pagina vind je al onze producten met een blauwe duim. We hebben Prijsfavorieten in alle categorieën, van groente en fruit, tot koekjes, noten, en schoonmaakmiddelen.


Hoe meld ik druk- of zetfouten?

Soms sluipt er wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', op onze website staat 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. De prijs bij het afrekenen is de juiste prijs.

Foutje op de website of AH-app gezien? Geef het dan aan ons door, dan passen we het aan!


Hoe werkt de actie met het sparen voor Uitjes?
  • Bij elke €10 aan boodschappen in de winkel of bij een online bestelling ontving je 1 digitale spaarzegel.
  • De actie liep van 1 juli tot en met 1 september 2024.
  • Verzilveren van de volle spaarkaarten kan tot en met 4 januari 2025.
  • Koop jouw favoriete Uitje in de AH app of via www.ah.nl/uitjes
  • Als de tickets verschillende prijzen hebben, is het goedkoopste kaartje altijd gratis
  • Wil je genieten van de maximale korting? Ga dan altijd voor 2, 4, 6 of 8 etc. tickets. Kies je bijvoorbeeld 3 tickets, dan krijg je 'maar' 1 ticket gratis.

Ik kan geen bezorgmoment kiezen om te bestellen. Hoe kan dat?

Het kan inderdaad voorkomen dat alle bestelmomenten voor de volgende dag bijvoorbeeld al vol zijn. Dit kan door drukte komen, of dat een bepaalde dag en tijd niet beschikbaar is op jouw adres. Er zit dan helaas niets anders op dan een andere dag of moment te kiezen. Je kan het ook nog een keer later proberen om te kijken of jouw favoriete bezorgmoment is vrijgekomen.
Onze klantenservice kan je hier helaas ook niet bij helpen.


Waarom gaat de prijs van Mijn AH Premium omhoog?
Per 2 januari 2025 gaat de prijs omhoog voor alle Mijn AH Premium klanten naar €14,99. We willen graag dat je blijft profiteren van alle voordelen die Premium te bieden heeft. Om ervoor te zorgen dat je ook in de toekomst kunt blijven genieten van al de extra's, was het noodzakelijk de prijs aan te passen. Met deze wijziging kunnen we je dezelfde kwaliteit en service blijven bieden.

Dit betekent nog steeds 10 Bonus Box aanbiedingen en altijd 2x zo snel sparen voor Air Miles, Koopzegels en spaaracties. Ook ontvang je nog steeds 10% korting op het gehele biologische en AH Terra assortiment.

Geldt de prijsverhoging ook voor bestaande klanten die verlengen of alleen voor nieuwe klanten?

De prijsverhoging geldt voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Als je al klant bent, betaal je de nieuwe prijs vanaf de verlenging van je abonnement. Nieuwe klanten betalen de nieuwe prijs na hun gratis proefmaand.

Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.

Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.

Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.


Hoe berekenen jullie de Bonuskorting?

2e gratis of 2=1: je krijgt 50% korting op de totaalprijs van 2 producten.

2+1 gratis: je krijgt 33,3% korting op de totaalprijs van 3 producten.

2e halve prijs: je krijgt 25% korting op de totaalprijs van 2 producten.


Hoe werkt digitaal sparen?

Download de AH app en zorg ervoor dat je een ah.nl profiel hebt met een geactiveerde Bonuskaart. Je spaart dan automatisch digitaal. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waar je voor meespaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen!

Je spaarzegels saldo kan je alleen zien in de AH app of op de prijsscanner in de winkel als je je Bonuskaart daar scant. Dus niet op je PC of laptop.

Heb je online een bestelling geplaatst, dan worden je spaarzegels bijgeschreven op het moment dat we je bestelling voor je klaarzetten (ongeveer 5 uur voordat je je boodschappen ontvangt).

Wil je je spaaritem kopen in de winkel? Nadat je je Bonuskaart en een spaaritem hebt gescand, trekt de kassa automatisch het kortingsbedrag eraf van de spaarzegels die je in de app hebt gespaard.


Waarom betaal ik een andere prijs dan in de Bonusfolder?

Soms geven we Bonuskorting op een groep producten. Bijvoorbeeld: alle olijfolie 25% korting. In de Bonusfolder en op onze website geven we dan voorbeelden van een Bonusartikel met een Bonusprijs. Bij andere Bonusartikelen kan de prijs wat hoger of lager zijn.


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?