Kraantje...

Helaas, de website werkt niet...

Er zijn problemen met de website van Albert Heijn. We zijn hard aan het werk om jou weer toegang te bieden.

  • FAQ

  • Recepten

  • Folders

  • Winkels

Websitestoring

Nee het ligt niet aan je internetverbinding of aan je computer, onze site ligt er helaas uit. Onze klantenservice weet er ook van, dus daar hoef je niet nog apart contact mee op te nemen 😉. We werken hard aan een oplossing, probeer het daarom later nogmaals.

Sorry hiervoor, dat zorgt natuurlijk voor extra stress! Wellicht kan je het proberen via de AH app, of probeer het anders later nogmaals. Is de deadline van het wijzigen verstreken en wil je de order echt annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice, we gaan in dit geval uiteraard coulant om met je annuleringsverzoek.

We proberen de website zo snel mogelijk weer online te zetten, dit kan enkele minuten duren. Probeer het over 5 minuten nog eens.

Online bestelling

Binnen het tijdsblok wat je vooraf hebt gekozen zal de bezorger je boodschappen bij je thuisbezorgen. Normaal zie je op onze site de indicatie, maar als de AH app het wel doet, dan kan je daar ook je meldingen inschakelen. Dan houden we je nog nauwkeuriger op de hoogte.

Nee dat gaat helaas niet meer vanaf het moment dat je ook je bestelling niet meer kunt wijzigen. Nadat de bezorger eenmaal is begonnen met de rit kan hij echt niet meer afwijken van z'n schema. Vanuit de klantenservice is hier ook geen invloed op.

We sturen je altijd een e-mail als je bestelling of wijzigingen bij ons zijn doorgekomen. Check daarom altijd eerst je mail. Als je geen e-mail gehad hebt, is het waarschijnlijk niet goed gegaan. Check dan zodra de site het weer doet onder 'Mijn bestellingen' of je de bestelling en/of wijzigingen terugziet.

Of er nou een product ontbreekt of dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product uit je reservatie, als je dit formulier invult dan compenseren we het bedrag automatisch op je volgende bestelling. Zo gebeurd!

Winkel

Alle actuele openingstijden van de huidige week en de volgende vind je hierboven in het tabje 'Winkels' of hier als de website weer online is.

Om zeker te weten dat het ook echt op voorraad is kan je de winkel het beste even bellen voor je er naar toe gaat. De telefoonnummers van onze winkels vind je hierboven in het tabje 'Winkels' of hier als de website weer online is.

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij de servicebalie van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van de bon. Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als de kassabon paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.