Afgelopen spaaracties

AH Klantenservice

Kan ik nog artikelen van afgelopen spaaracties krijgen? 

Producten van een spaaractie of tijdelijke actie zijn ook echt maar tijdelijk onderdeel van ons assortiment. We hebben dit na de actieperiode niet meer op voorraad in onze winkels, onze klantenservice of bij de leverancier.

Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?

De garantie geldt tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met Brand Loyalty. Zij regelen de garantie voor ons.

Je kunt bellen met 00800-6633 6622 (ja, dat is met dubbel 0). Dit telefoonnummer is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 - 20.00 uur. En op zaterdag van 9:00 - 17:00 uur.

Woon je in België? Stuur dan een e-mail dan naar Consumer.Service@Brandloyalty-int.com.

Voor de Pannenspaaractie van Royal VKB neem contact op via https://royalvankempenenbegeer.com/be-nl/contact

Komt een afgelopen spaaractie ooit weer terug?

Vanwege concurrentiegevoeligheid communiceren we toekomstige acties niet, maar houd vooral onze website in de gaten daar kun je al onze lopende acties vinden.

Gerelateerde artikelen

AH pannen actie (afgelopen)

De spaaractie voor Pannen is inmiddels afgelopen. Inleveren van volle spaarkaarten kon t/m 14 februari

Het sparen voor pannen kon t/m 31 januari.

Bekijk de details

Koopzegels sparen

Sparen voor een rendement van 6% terwijl je boodschappen doet! Wil je weten hoe dat werkt? Lees snel verder...

Bekijk de details

Digitaal sparen

Je spaart heel makkelijk digitaal voor je Koopzegels en spaaracties via de AH app. Zo heb je je zegels altijd bij de hand en kun je ze makkelijk verzilveren in een van onze winkels.

Bekijk de details

Contact