Afgelopen spaaracties

AH Klantenservice

Kan ik nog artikelen van afgelopen spaaracties krijgen? 

Producten van een spaaractie of tijdelijke actie zijn ook echt maar tijdelijk onderdeel van ons assortiment. We hebben dit na de actieperiode niet meer op voorraad in onze winkels, onze klantenservice of bij de leverancier.

Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?

De garantie geldt tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.

Voor de laatste Pannenspaaractie kan je contact opnemen met Royal VKB via dit formulier.

Voor eerdere pannenactie en spaaritems als vershoudbakjes kan je contact opnemen met Brand Loyalty. Je kunt bellen met 00800-6633 6622 (ja, dat is met dubbel 0). Dit telefoonnummer is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 - 20.00 uur. En op zaterdag van 9:00 - 17:00 uur.

Woon je in België? Stuur dan een e-mail dan naar Consumer.Service@Brandloyalty-int.com.

Komt een afgelopen spaaractie ooit weer terug?

Vanwege concurrentiegevoeligheid communiceren we toekomstige acties niet, maar houd vooral onze website in de gaten daar kun je al onze lopende acties vinden.

Contact