Veelgestelde vragen over ‘Afgelopen spaaracties’

50 resultaten

Waar vind ik mijn digitale spaarkaart na een afgelopen actie?

Als de actie is afgelopen, maar je hebt je product gereserveerd, kun je je digitale spaarkaart eenvoudig terugvinden. Volg deze stappen:

  1. Open de AH app en ga naar de homepage.
  2. Klik op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn'.
  3. Scroll naar beneden en je vindt je spaarkaart onder 'afgelopen spaarprogramma's'.

Zo heb je snel weer toegang tot je spaarkaart. Heb je nog vragen? Laat het ons weten!

Wat vind je van dit antwoord?


Kan ik nog artikelen van afgelopen spaaracties krijgen? 

Helaas, artikelen van spaaracties zijn maar tijdelijk beschikbaar. Zodra de actieperiode voorbij is, zijn deze artikelen niet meer op voorraad in onze winkels, bij de klantenservice of bij de leverancier.

Dus als je iets van een spaaractie wilt, zorg er dan voor dat je het binnen de actieperiode aanschaft. Heb je nog vragen? Laat het ons weten!

Wat vind je van dit antwoord?


Tot wanneer kan ik sparen voor de Disney-kerstkransjes?

Sparen voor de Disney kerstkransjes kan van 17 november tot en met 14 december. Heb je een volle spaarkaart? Dan kun je deze tot en met 21 december verzilveren.

Goed om te weten: de Disney kerstkransjes zijn op = op, dus zolang de voorraad strekt. We raden je aan om op tijd naar de winkel te komen om je kransje op te halen. Na 21 december is de actie echt afgelopen, dus wees er snel bij. Veel spaarplezier!

Wat vind je van dit antwoord?


Komt een afgelopen spaaractie ooit weer terug?

Toekomstige acties kunnen we niet vooraf communiceren. Maar goed nieuws: houd vooral onze website in de gaten! Daar vind je al onze lopende acties en aanbiedingen.

Wie weet komt een populaire spaaractie nog eens terug. Blijf op de hoogte en mis niets van onze leuke spaaracties!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?

De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van deze garantie, neem dan contact op met de leverancier van het product. Zorg ervoor dat je je aankoopbewijs bij de hand hebt, zodat je snel geholpen kunt worden. Heb je nog vragen? Wij staan voor je klaar!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe kan ik stoppen met digitaal sparen?

We vinden het jammer dat je, ondanks de voordelen, wil stoppen met digitaal sparen. Omdat we onze service willen verbeteren, horen we graag van jou wat we kunnen verbeteren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Alvast bedankt!
  1. Ga naar 'meer opties'
    Klik onder 'Mijn Albert Heijn' op de spaaractie waar je voor aan het sparen bent. Rechtsboven zie je 3 puntjes staan. Hier vind je meer opties.
  2. Kies jouw optie
    Klik op 'spaargeschiedenis' om te zien hoeveel Spaarzegels je op welk moment hebt gespaard. Wil je stoppen met digitaal sparen? Je ziet hieronder de optie 'Stoppen met digitaal sparen' staan.
Goed om te weten: als je je afmeldt voor digitaal sparen dan raak je je volle spaarkaarten en/of zegels kwijt. Zorg er dus eerst voor dat je deze hebt verzilverd.

Wat vind je van dit antwoord?


Mijn digitale spaarzegels zijn niet bijgeschreven, wat nu?

We willen dat het digitaal sparen op rolletjes loopt. Daarom vinden we het jammer dat het niet helemaal goed is gegaan. Maar niet getreurd: we lossen het netjes met je op.

Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.

Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.

Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!

Wat vind je van dit antwoord?


Gedeelde uitjeszegels zie ik niet op mijn spaarkaart, wat nu?

Geen zorgen, dat lossen we op! Soms heeft je spaarkaart even een opfrisser nodig om je saldo goed te laten zien. Sluit de app helemaal af (dus echt even wegvegen uit je scherm) en start ‘m daarna opnieuw op.

Nog steeds niets te zien? Kijk dan bij je spaargeschiedenis. Je vindt die door op de spaarkaartpagina rechtsboven op de drie puntjes te tikken. Grote kans dat je zegels daar al op je staan te wachten!

Zo niet, neem dan even contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee!

Wat vind je van dit antwoord?


Heb ik garantie op mijn product uit de schitterende glazen spaaractie?

Bij ons krijg je 2 jaar garantie! Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.

Wat vind je van dit antwoord?


Wanneer loopt de actie sparen voor schitterende glazen?

We sparen voor schitterende glazen! De spaaractie loopt van maandag 29 september 2025 (week 40) tot en met zondag 25 januari 2026 (week 4). In deze periode krijg je de zegels in de winkel en bij je online boodschappen.

Je kunt je volle spaarkaarten inleveren tot en met 1 februari 2026 (week 5). Dit geldt voor alle Nederlandse en Belgische AH winkels en online bestellingen. Veel plezier met sparen en schitter straks met je schitterende glazen!

Wat vind je van dit antwoord?