Dubbele Koopzegels sparen met AH Premium
Veelgestelde vragen over ‘Afgelopen spaaracties’
50 resultatenWaar vind ik mijn digitale spaarkaart als de actie is afgelopen, maar ik mijn product heb gereserveerd?
Als je in de app op de homepage klikt op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' dan kan je naar beneden scrollen en vind je onderaan je spaarkaart terug onder 'afgelopen spaarprogramma's'.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
Deze actie is afgelopen. Van 30 september 2024 t/m 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel. Met AH Premium spaarde je 2x zo snel. Verzilveren kon tot en met 2 februari 2025.
Kan ik nog artikelen van afgelopen spaaracties krijgen?
Artikelen van een spaaractie zijn maar tijdelijk onderdeel van ons assortiment. We hebben deze na de actieperiode niet meer op voorraad in onze winkels, bij onze klantenservice of bij de leverancier.
Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?
De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.
Pannen
Voor de laatste spaaractie voor de Greenpan Pannen kan je contact opnemen met Royal van Kempen & Begeer via dit formulier.
Handdoeken
Walra heeft een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Mocht je dit willen verlengen met nog 1 jaar, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Walra. Als het artikel kapot is, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via spaaractie@walra.nl
Vershoudbakjes, buitenservies en ovenschalen
Wij geven 2 jaar garantie op fabrieks- en materiaalfouten van de spaaritems als deze volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt. Bewaar je kassabon goed, want bij problemen kun je het terugbrengen bij de servicebalie in de winkel en krijg je je geld terug. Ruilen is niet mogelijk, omdat we het spaaritem niet meer in het assortiment hebben.
Tot wanneer kan ik de bioscoopzegels nog verzilveren?
De actie sparen voor 2e bioscoopkaartje gratis is afgelopen. Sparen kon tot en met 15 september 2024. Het verzilveren van volle spaarkaarten kon tot en met 26 januari 2025. Je gekochte vouchers zijn geldig tot en met 31 augustus 2025 bij Pathé bioscopen. Behalve de Pathé Unlimited vouchers. Deze moesten uiterlijk 20 december 2024 verzilverd worden bij Pathé.
Komt een afgelopen spaaractie ooit weer terug?
Toekomstige acties communiceren we niet, maar houd vooral onze website in de gaten daar kun je al onze lopende acties vinden.
Hoe kan ik stoppen met digitaal sparen?
We vinden het jammer dat je, ondanks de voordelen, wil stoppen met digitaal sparen. Omdat we onze service willen verbeteren, horen we graag van jou wat we kunnen verbeteren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Alvast bedankt!
- Ga naar 'meer opties'
Klik onder 'Mijn Albert Heijn' op de spaaractie waar je voor aan het sparen bent. Rechtsboven zie je 3 puntjes staan. Hier vind je meer opties. - Kies jouw optie
Klik op 'spaargeschiedenis' om te zien hoeveel Spaarzegels je op welk moment hebt gespaard. Wil je stoppen met digitaal sparen? Je ziet hieronder de optie 'Stoppen met digitaal sparen' staan.
Mijn digitale spaarzegels zijn niet bijgeschreven, wat nu?
We willen dat het digitaal sparen op rolletjes loopt. Daarom vinden we het jammer dat het niet helemaal goed is gegaan. Maar niet getreurd: we lossen het netjes met je op.
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.
Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.
Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!
Hoe kan ik SMEG-zegels delen met iemand anders?
Leuk dat je SMEG-zegels wil delen met vrienden of familie! Om de zegels van de spaaractie weg te kunnen geven download je de nieuwste versie van de Albert Heijn-app in de App Store of Google Play. Zo kunnen de spaaractiezegels op een ander account worden bijgeschreven.
- Klik op de banner 'zegels delen'. Ga naar de AH app, en ga naar je digitale spaarkaart. Scroll een beetje naar beneden en klik op de banner 'zegels delen'.
- Kies het aantal zegels om weg te geven. Ga naar 'zegels weggeven'. Kies het aantal zegels dat je wilt weggeven. Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app.
- Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app. Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app. Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app.
Hoe kan ik mij aanmelden voor digitaal sparen?
Aanmelden voor digitaal sparen is heel eenvoudig. We leggen het hieronder voor je uit:
Goed om te weten: het activeren van Koopzegels sparen staat los van Spaarzegels sparen voor een spaaractie (zoals bijvoorbeeld bakjes of uitjes). Koopzegels sparen moet je afzonderlijk activeren en stoppen.
- Download of update de app
Om digitaal te kunnen sparen heb je de laatste versie van de Albert Heijn app nodig. Deze kan je downloaden via de Appstore of Google Play store. - Log in of maak een profiel aan
Open de AH app. Log in met je gegevens. Ben je je wachtwoord vergeten? Ga naar het log in scherm en vraag je deze opnieuw op. Nog geen profiel? Klik op 'Koppel Bonuskaart' en maak jouw AH profiel aan. - Je spaart nu automatisch digitaal mee!
Yes! Je spaart nu automatisch mee in de AH app. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waar je voor meespaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen!
Goed om te weten: het activeren van Koopzegels sparen staat los van Spaarzegels sparen voor een spaaractie (zoals bijvoorbeeld bakjes of uitjes). Koopzegels sparen moet je afzonderlijk activeren en stoppen.