Afgelopen spaaracties

Veelgestelde vragen over Afgelopen spaaracties

Waar vind ik mijn digitale spaarkaart als de actie is afgelopen?

Als je in de app op de homepage klikt op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' dan kan je naar beneden scrollen en vind je onder 'Afgelopen Spaarprogramma's' je spaarkaart terug onder.


Waar vind ik mijn digitale spaarkaart als de actie is afgelopen, maar ik mijn product heb gereserveerd?

Als je in de app op de homepage klikt op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' dan kan je naar beneden scrollen en vind je onderaan je spaarkaart terug onder 'afgelopen spaarprogramma's'.


Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?

De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.

Pannen
Voor de laatste spaaractie voor de Greenpan Pannen kan je contact opnemen met Royal van Kempen & Begeer via dit formulier.

Handdoeken
Walra heeft een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Mocht je dit willen verlengen met nog 1 jaar, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Walra. Als het artikel kapot is, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via spaaractie@walra.nl

Vershoudbakjes, buitenservies en ovenschalen
Wij geven 2 jaar garantie op fabrieks- en materiaalfouten van de spaaritems als deze volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt. Bewaar je kassabon goed, want bij problemen kun je het terugbrengen bij de servicebalie in de winkel en krijg je je geld terug. Ruilen is niet mogelijk, omdat we het spaaritem niet meer in het assortiment hebben.


Kan ik nog artikelen van afgelopen spaaracties krijgen? 

Artikelen van een spaaractie zijn maar tijdelijk onderdeel van ons assortiment. We hebben deze na de actieperiode niet meer op voorraad in onze winkels, bij onze klantenservice of bij de leverancier.


Tot wanneer kan ik de bioscoopzegels sparen en verzilveren?
  • Sparen kon vanaf 2 september tot en met 15 september 2024 (dus het sparen is nu afgelopen)
  • Verzilveren van volle spaarkaarten kan van 2 september 2024 tot en met 19 januari 2025 via ah.nl/pathe
  • Verzilveren van volle spaarkaart voor Pathé Unlimited kan uiterlijk tot en met 20 december 2024
  • Je gekochte vouchers zijn geldig tot en met 31 augustus 2025 bij Pathé bioscopen. Uitgezonderd de Pathé Unlimited vouchers. Deze moeten uiterlijk 24 december 2024 verzilverd worden bij Pathé.

Ik ben mijn digitale uitjes spaarzegels kwijt. Hoe kan dat?

Wanneer je ervoor kiest om te stoppen met digitaal sparen, dan raak je al je gespaarde digitale zegels kwijt. Je krijgt hier eerst een melding van, voordat je je afmeldt. Dit kan een oorzaak zijn.

Maar kijk even in je spaargeschiedenis in de app wat er precies is gebeurd met je spaarzegels. Je spaargeschiedenis vind je als je op de pagina met de spaarkaart rechts bovenaan op de 3 stippen klikt.

Gebeurt het onverhoopt dat je om wat voor reden dan ook je zegels kwijt bent, dan kan je contact opnemen met de klantenservice.


Ik heb geen bioscoopzegels ontvangen. Wat nu?

Het sparen voor bioscoopzegels kon t/m 15 september 2024 en is nu helaas afgelopen.

Je volle spaarkaarten kun je nog verzilveren tot en met 19 januari (uitgezonderd Pathé Unlimited, dat moet vóór 20 december 2024).


Komt een afgelopen spaaractie ooit weer terug?

Toekomstige acties communiceren we niet, maar houd vooral onze website in de gaten daar kun je al onze lopende acties vinden.


Hoe werkt digitaal sparen?

Download de AH app en zorg ervoor dat je een ah.nl profiel hebt met een geactiveerde Bonuskaart. Je spaart dan automatisch digitaal. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waar je voor meespaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen!

Je spaarzegels saldo kan je alleen zien in de AH app of op de prijsscanner in de winkel als je je Bonuskaart daar scant. Dus niet op je PC of laptop.

Heb je online een bestelling geplaatst, dan worden je spaarzegels bijgeschreven op het moment dat we je bestelling voor je klaarzetten (ongeveer 5 uur voordat je je boodschappen ontvangt).

Wil je je spaaritem kopen in de winkel? Nadat je je Bonuskaart en een spaaritem hebt gescand, trekt de kassa automatisch het kortingsbedrag eraf van de spaarzegels die je in de app hebt gespaard.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?