Veelgestelde vragen over ‘Garantie’
16 resultatenHeb ik garantie op mijn servies?
Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.
Wat is de garantie op producten die ik bij Albert Heijn koop?
Bij Albert Heijn doen we ons uiterste best om altijd de beste en meest verse producten aan te bieden, samen met uitstekende service. Als je een product hebt gekocht dat niet aan onze hoge kwaliteitsnormen voldoet, lossen we dat graag voor je op. Breng het product mee naar de winkel en we ruilen het om voor een nieuw exemplaar. Wil je liever je geld terug? Vergeet dan niet je kassabon mee te nemen!
Heb je online besteld? Dan kun je het product ook terugbrengen naar één van onze winkels met een online servicepunt.
Wettelijke garantie
Bij Albert Heijn krijg je standaard de wettelijke garantie op al je aankopen. Dit betekent dat je mag verwachten dat de producten voldoen aan de kwaliteit die je van ons gewend bent. Mocht je ooit een product tegenkomen dat niet aan deze verwachtingen voldoet, staan we klaar om je te helpen. Neem gerust contact met ons op via de klantenservice.
Uitzonderingen
Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt dat je deze kunt ruilen als je de kassabon en de originele, onbeschadigde verpakking hebt.
Let op: CD's, DVD's, cadeaukaarten en games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden. Ook staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken zijn uitgesloten van ruilen en vergoeding.
Voor mobiele telefonie van AH geldt een afwijkende regeling. Kijk hiervoor op de website van AH Mobiel. Onze kwaliteitsgarantie is een extra garantie die we bieden en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?
De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van deze garantie, neem dan contact op met de leverancier van het product. Zorg ervoor dat je je aankoopbewijs bij de hand hebt, zodat je snel geholpen kunt worden. Heb je nog vragen? Wij staan voor je klaar!
Heb ik garantie op mijn SMEG-artikel?
Wat houdt de juiste prijs garantie in?
Let op: alcohol, geneesmiddelen en zuigelingenvoeding kunnen niet gratis meegegeven worden, maar we vergoeden je natuurlijk het prijsverschil. De prijsgarantie geldt niet voor producten boven de €50.00 of bij een landelijke storing in onze systemen.
Ik heb een Non Food product online besteld, hoe zit het dan met de garantie?
Lees meer over onze kwaliteitsgarantie op de speciale pagina.
Hoe weet ik zeker dat ik verse producten krijg?
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken. Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Ik heb een probleem of klacht over een Blue Home apparaat, wat nu?
Product incompleet geleverd?
Het spijt ons te horen dat je apparaat incompleet is geleverd en dat er een onderdeel ontbreekt. Dit lossen we graag netjes met je op, zodat je weer snel kunt genieten van het kookgemak!
Neem contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij:
1. Je adresgegevens
3. Je e-mailadres. Als we het ontbrekende onderdeel kunnen nasturen, ontvang je namelijk een track & trace code via e-mail.
Indien het mogelijk is om het onderdeel na te sturen, zullen we je hierover updaten. Is dit niet mogelijk? Dan zoeken we natuurlijk ook naar een oplossing!
Wat is Mijn Albert Heijn Premium?
- Altijd* 10% korting op het AH Terra assortiment
Geniet van extra voordelig plantaardig eten. Beter voor jou en de wereld om je heen. - Altijd* 10% korting op alle biologische producten
Keuze uit het grootste aanbod biologisch en altijd* 10% korting. Dat geeft een goed gevoel. - 2x zo snel sparen voor spaaracties, Mijn AH Miles en Koopzegels
Sparen wordt nog leuker. Met Mijn Albert Heijn Premium spaar je altijd 2x zo snel voor spaarzegels en Mijn AH Miles. En je kunt zelf bepalen of je ook 2x zo snel voor Koopzegels wilt sparen. Bij elke euro die je besteedt, koop je dan 2 koopzegels voor €0.20. - 10 Bonus Box aanbiedingen
Ontvang meer voordeel met je persoonlijke aanbiedingen. Activeer wekelijks 10 Bonus Box aanbiedingen. Zo worden jouw vaste boodschappen nog voordeliger. - Premium Deals tot 50% korting
Als Premium klant ontvang je exclusieve aanbiedingen en leuke winacties (bekijk hier). - Geen voordeel? Geld terug!
Wanneer je Mijn Albert Heijn Premium afsluit, krijg je 100% voordeelgarantie op je eerste contractjaar. Heb je de abonnementskosten van €14.99 niet terugverdiend na je eerste jaar? Dan krijg je het verschil gewoon terug in AH Shoptegoed. - Jouw bespaarpotentieel
Gemiddeld besparen klanten maar liefst €100.00 per jaar!
Wil jij ook meer voordeel uit je boodschappen halen? Probeer Mijn AH Premium nu een maand gratis. Tijdens je gratis maand is Premium ieder moment opzegbaar. We herinneren je als de gratis maand bijna voorbij is.
*Niet geldig in combinatie met andere acties en op zuigelingenvoeding tot 1 jaar
Wat houdt de vaasgarantie in van de Bloemen Shop?
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!