Contact

Veelgestelde vragen over Contact

Ik wil graag als bedrijf samenwerken met Albert Heijn, wat kan ik doen?

Als je als bedrijf wilt samenwerken met Albert Heijn, kun je hiervoor bellen met onze telefooncentrale op 088-6599111 (van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur). Onze collega verbindt je dan met de juiste persoon of afdeling.


Hoe kom ik in contact met de Klantenservice van Albert Heijn?

De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-0305 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.

 


Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?

Het adres:

Provincialeweg 11

1506 MA Zaandam

 

Het postadres:

postbus 3000

1500 HA Zaandam

 

Klantenservice:

Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.

Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.

 

Ons kantoor in België:

Albert Heijn België NV

Karel Oomsstraat 47K bus 2

2018 Antwerpen

België


Ik heb mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart nog niet ontvangen. Wat nu?

Heb je op 3 november 2024 nog geen cadeaukaart ontvangen, neem dan contact op met de Ledenservice van de Postcode Loterij.


Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen van mijn Bezorgbundel. Kan dat?

In de meeste gevallen is het mogelijk, maar op dit moment kan je het (nog) niet zelf doen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dan gaan we ons best doen om het in orde te maken.


Kan ik bij Albert Heijn winkels met mijn creditcard betalen?

Ja, bij Albert Heijn willen we het afrekenen zo gemakkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Daarom accepteren alle AH to go's en veel van onze reguliere winkels creditcards van Visa en Mastercard.

Houd er rekening mee dat onze franchise winkels zelf kunnen beslissen over het accepteren van creditcardbetalingen. Voor de meest actuele informatie kan je het beste direct contact opnemen met jouw lokale Albert Heijn winkel. De contactgegevens vind je hier.


Het SMS bericht is verstuurd naar een oud of verkeerd telefoonnummer, wat nu?

Op het inlogscherm worden de laatste 3 cijfers van je telefoonnummer getoond. Klopt dit niet, neem dan telefonisch contact met ons op.

Let op: Doe dit altijd met je nieuwe mobiele nummer.


Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?

De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.

Pannen
Voor de laatste spaaractie voor de Greenpan Pannen kan je contact opnemen met Royal van Kempen & Begeer via dit formulier.

Handdoeken
Walra heeft een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Mocht je dit willen verlengen met nog 1 jaar, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Walra. Als het artikel kapot is, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via spaaractie@walra.nl

Vershoudbakjes, buitenservies en ovenschalen
Wij geven 2 jaar garantie op fabrieks- en materiaalfouten van de spaaritems als deze volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt. Bewaar je kassabon goed, want bij problemen kun je het terugbrengen bij de servicebalie in de winkel en krijg je je geld terug. Ruilen is niet mogelijk, omdat we het spaaritem niet meer in het assortiment hebben.


Hoe annuleer ik mijn bestelling uit de AH Voordeelshop?

Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de verkoper van het product. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je vaak de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen. Je hebt recht op retour binnen 14 dagen na aankoop van een product. Check voor de annulerings- en retourvoorwaarden altijd de leverancierspagina op de website.

De terugbetaling van een geretourneerde of geweigerde bestelling kun je doorgaans verwachten binnen 14 dagen na bevestiging van de leverancier. Is de retour langer dan 14 dagen geleden en is er contact geweest met de leverancier? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn.


Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar de gratis bezorging wordt niet verwerkt. Wat nu?

Dat is natuurlijk balen, maar als je zeker weet dat je de juiste producten voor de juiste dag hebt besteld, dan is er bij ons ergens een foutje gemaakt.

Dit wordt vaak voor je bezorging alsnog hersteld, dus wacht de levering even af. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan contact op met onze klantenservice, we lossen het graag voor je op.


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?