Veelgestelde vragen over ‘Contact’
50 resultatenIk ben iets kwijtgeraakt in de winkel, wat nu?
We hopen dat je snel weer vindt wat je kwijt bent!
Mijn SMEG-artikel is kapot of beschadigd. Wat nu?
Kan ik de bezorgdatum van mijn bloemen nog wijzigen?
Wil je de bezorgdatum van je bloemen aanpassen? Als de bezorging nog niet vandaag is, dan is er misschien nog wat mogelijk! Neem even contact op met onze klantenservice, één van onze collega’s kijkt dan graag met je mee.
We doen ons best om je verzoek in behandeling te nemen en je krijgt zo snel mogelijk een reactie. Let op: we kunnen niet garanderen dat de wijziging lukt, maar we denken graag met je mee.
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Kan ik een (BTW-)factuur ontvangen van mijn bestelling uit de Bloemen Shop?
Goed om te weten: na het plaatsen van je bestelling kun je het factuuradres niet meer aanpassen. Zorg dus dat alle gegevens vooraf kloppen!
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Ik wil graag als bedrijf samenwerken met Albert Heijn, wat kan ik doen?
Als je als bedrijf wilt samenwerken met Albert Heijn, kun je hiervoor bellen met onze telefooncentrale op 088-6599111. Dit kan van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:30 en 17:00 uur. Onze collega’s zorgen ervoor dat je verbonden wordt met de juiste persoon of afdeling. We kijken uit naar een mogelijke samenwerking!
Hoe kom ik in contact met de Klantenservice van Albert Heijn?
De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-0305 of via de chatbutton rechtsonder op deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar, dus je kunt altijd terecht voor hulp. We helpen je graag!
Heb je al gekeken bij de meestgestelde vragen? Wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar wel tussen. Scheelt weer wachten, wel zo fijn!
Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Het postadres:
postbus 3000
1500 HA Zaandam
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Kan ik Albert Heijn een e-mail sturen?
Daarnaast bieden we een handige chatfunctie op onze website. Hiermee kun je direct in contact komen met een medewerker die je kan helpen. Ook hebben we een digitale assistent die 24/7 beschikbaar is om veelgestelde vragen te beantwoorden. Dit zorgt ervoor dat je altijd snel antwoord kunt krijgen, zonder te hoeven wachten op een e-mailreactie.
We kiezen ervoor om geen e-mail te gebruiken, omdat we geloven dat directe communicatie via telefoon of chat efficiënter is. Zo kunnen we je sneller helpen en zorgen voor een betere klantervaring. Dus de volgende keer dat je je afvraagt of je Albert Heijn een e-mail kunt sturen, weet dan dat je ons ook eenvoudig kunt bellen of chatten voor directe ondersteuning!
Ik heb feedback of een klacht over een Albert Heijn winkel. Waar meld ik deze?
Je kunt dit op de volgende manieren doen:
- Het snelste is om direct in de winkel naar de supermarktmanager te vragen. Zij helpen je graag verder.
- Heb je geen bezoek aan de winkel gepland? Neem dan telefonisch contact op met jouw Albert Heijn. Zoek hier jouw winkel op, en je vindt het telefoonnummer voor direct contact.
- Je kunt ook je melding doorgeven via ons feedbackformulier. Wij zorgen ervoor dat het bij de juiste winkelmanager terechtkomt.
We waarderen je feedback en helpen je graag verder!
Moet ik een account aanmaken om bloemen te kunnen bestellen?
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!