Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

Heb je een vraag over Albert Heijn, onze winkels of onze producten? Zoek dan eenvoudig een antwoord op je vraag. Kun je het antwoord niet vinden? Gebruik dan het contactformulier.

5 veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van mijn AH-winkel?
Informatie over onze winkels wat betreft openingstijden, telefoonnummers en winkelgrootte kunt u vinden bij onze winkels
Ik wil graag informatie over allergenen in AH-producten?

Vanaf november 2005 is iedereen volgens de wet verplicht om aan de allergenen wetgeving te voldoen. De 14* door de wet voorgeschreven allergenen staan op de verpakkingen van de AH Eigen Merk-artikelen. AH heeft een aparte rubriek 'Allergie-informatie' onder de ingrediëntendeclaratie geplaatst op de verpakking. Dit houdt in dat alleen allergenen die aanwezig zijn vermeld staan bij de allergie-informatie. Allergenen die niet aanwezig zijn worden dan ook niet genoemd.

Je vindt hier een overzicht van producten die melkvrij en glutenvrij zijn. Wij hebben op onze website ook nog een overzicht van detergenten voor je beschikbaar. De overzichten zijn slechts bestemd als hulpmiddel in uw zoektocht naar glutenvrije en melkvrije producten. Wij willen benadrukken dat de informatie op de verpakking altijd leidend is wat ingrediënten en allergenen betreft. *gluten bevattende granen, schaal- en schelpdieren, ei, vis, pinda's, soja, melk (inclusief lactose), noten, selderij, mosterd, sesam, sulfiet en lupine.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de kwaliteit van mijn aankoop?

Alle producten die je bij AH koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht je aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kun je het omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvang je op vertoon van de kassabon het aankoopbedrag terug.

Meer informatie over onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie.

Waar kan ik met een klacht terecht?
Je kunt je klacht indienen bij de supermarktmanager of ondernemer van de desbetreffende winkel, bellen naar de AH Klantenservice (telefoon: 0800-0305) of contact opnemen met AH via het online vragenformulier of twitter
Is dit een nepactie?

Er zijn regelmatig winacties in omloop via Facebook, e-mail of SMS die niet afkomstig zijn van Albert Heijn. Veelal wordt hierin een waardebon aangeboden van Albert Heijn ter waarde van €100, €250 of €500. In deze zogenaamde 'phishing-acties' wordt onze naam en logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen. Deel hier niet aan mee, het gaat om oplichterij.

Officiële E-mails van Albert Heijn kun je altijd herkennen aan de afzender met het mailadres @nieuwsbrief.ah.nl of @ah.nl. Winacties van Albert Heijn op Facebook zijn altijd direct gelinkt aan onze Facebookpagina of linken door naar onze website http://www.ah.nl De website van Albert Heijn is ter herkennen aan de naam: deze begint altijd met http://www.ah.nl dus bijvoorbeeld http://www.ah.nl/bonus of http://www.ah.nl/acties

Soms vraagt een antwoord even geduld.

Bij de AH Klantenservice kunnen we jouw vragen bijna altijd direct beantwoorden. Veel informatie is voorhanden. Maar soms leggen we de vraag liever voor aan een specialist of aan de supermarktmanager van jouw winkel. In zo'n geval spreken we met je een tijdstip af waarop we contact met je opnemen. Je kunt er ook voor kiezen jouw vraag via deze website te stellen, zodat je het antwoord via de mail ontvangt. Overigens kun je ook in de winkel terecht met jouw vragen en klachten, bijvoorbeeld voor onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie.