Ga naar leverancierspagina AH Voordeelshop
Veelgestelde vragen over ‘Zakelijk bestellen’
50 resultatenHoe kan ik als zakelijke klant online bestellen?
Bestellen van boodschappen kan meteen wanneer je een zakelijk account hebt aangemaakt. Vandaag besteld, morgen bezorgd. En schrijf je je in als nieuwe zakelijke klant, dan kan je direct betalen op rekening bij ons aanvragen. Makkelijk toch? Binnen 5 dagen krijg je een bevestiging van ons. Heb je al een account? Vul dan het aanvraagformulier alsnog in.
- Maak een account aan
Schrijf je in als zakelijke klant en geniet van alle voordelen, zoals ons exclusief zakelijk assortiment. Meld je meteen aan voor de nieuwsbrief voor een welkomstcadeau bij je eerste bestelling. - Bezorgen
Vandaag besteld, morgen in huis. Bij ons heb je de zekerheid van bezorging 7 dagen per week. Goed om te weten, als de bezorger onderweg is krijg je tot op een half uur exact de verwachte bezorgtijd. Kies hier een bezorgmoment. - Betalen
Je kiest voor iDeal betalen vooraf of makkelijk en overzichtelijk betalen achteraf. Vraag betalen op rekening aan of betaal met automatische incasso. Bekijk hier de betaalmogelijkheden. - Tip voor de bezorger
Zit jullie bedrijf op een groot terrein of op een bepaalde verdieping in een pand? Laat een bericht voor de bezorger achter zodat hij jullie boodschappen op de juiste plek kan bezorgen. Tip hier de bezorger. - Bezorgbundel zakelijk
Met de Bezorgbundel Zakelijk ben je altijd zeker van je favoriete bezorgmoment met een wekelijks vast Zakelijk Bezorgmoment. En altijd onbeperkt bestellen met gratis bezorgkosten (exclusief maandag bij een Basisbundel). Ontdek hier het gemak van de Bezorgbundel Zakelijk.
Ontdek het zakelijke assortiment & vaste boodschappenlijstjes
Het assortiment voor onze zakelijke klanten heeft alles voor op het werk. Doe slim boodschappen en bespaar veel tijd met eigen vaste boodschappenlijstjes. Maak bijvoorbeeld lijstjes voor de lunch, voor elke afdeling of voor elke collega. Je voegt ze daarna in 1 keer toe.
Wat zijn de voordelen van een Zakelijke Bezorgbundel?
Met een Zakelijke Bezorgbundel profiteer je van de vele voordelen die je al kent van zakelijk bestellen, zoals het betalen op rekening, het ontvangen van een BTW-factuur en toegang tot ons uitgebreide zakelijke assortiment. Maar er is meer! Je krijgt ook de volgende voordelen:
Kortom, je hebt niet alleen de voordelen van zakelijk bestellen, maar ook nog eens extra gemak en kostenbesparing!
- Onbeperkt gratis bezorging (bij de Onbeperkt bundel; bij de Basis bundel geldt dit voor alle dagen behalve maandag). Je kunt zo vaak bestellen als je wilt, zonder extra kosten.
- Een Vast Zakelijk Bezorgmoment: Dit wordt automatisch voor je gereserveerd, 4 weken van tevoren, zodat je altijd weet wanneer je bestelling aankomt. Je hebt de flexibiliteit om één vast moment per week te kiezen.
- 10% korting op het hele Terra en Bio assortiment: Voordelig kiezen voor duurzaam met altijd 10% korting op biologische producten en AH Terra.
Kortom, je hebt niet alleen de voordelen van zakelijk bestellen, maar ook nog eens extra gemak en kostenbesparing!
Kan ik als zakelijke klant meer producten bestellen dan het ingestelde maximum?
Het is helaas niet mogelijk om meer producten te bestellen dan het ingestelde maximum. We leggen je graag uit waarom.
De maximale aantallen zijn altijd vooraf ingesteld en hier kunnen we helaas geen uitzonderingen op maken. We hopen op je begrip en helpen je natuurlijk graag met een nieuwe bestelling, mocht je toch meer nodig hebben.
- Grote artikelen, zoals bierkratten of trays, nemen veel ruimte in beslag in onze bezorgwagens. Daarom geldt er voor dit soort producten een bestellimiet, meestal tussen de 2 en 6 stuks per bestelling.
- Bonusaanbiedingen zijn vaak extra populair. Om zoveel mogelijk klanten van onze scherpe deals te laten profiteren, stellen we ook hier soms een maximum in.
- Voor alle andere producten geldt een maximum van 99 stuks per bestelling. Dat is ook echt het hoogste aantal dat we per keer kunnen leveren.
De maximale aantallen zijn altijd vooraf ingesteld en hier kunnen we helaas geen uitzonderingen op maken. We hopen op je begrip en helpen je natuurlijk graag met een nieuwe bestelling, mocht je toch meer nodig hebben.
Hoe kan ik als zakelijke klant betalen?
Als zakelijke klant bij Albert Heijn heb je de keuze uit meerdere betaalopties. Zo kies je eenvoudig de manier die het beste bij jouw bedrijf past. Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden:
Goed om te weten: we voeren bij elke aanvraag een kredietcheck uit. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag te weigeren. Totdat je aanvraag is goedgekeurd, betaal je gewoon via PIN bij levering.
- PIN-betaling bij levering
De meest gebruikte betaalmethode onder onze zakelijke klanten. Je plaatst je bestelling, kiest voor PIN-betaling en rekent veilig af bij onze bezorger met een mobiel pinapparaat. Na levering ontvang je automatisch een digitale factuur, die staat binnen 1 à 2 werkdagen klaar in je online profiel onder ‘facturen’. - iDEAL: Snel en vertrouwd
Betaal je liever direct bij het plaatsen van je bestelling? Kies dan voor iDEAL. Je betaalt snel, veilig en vertrouwd via je eigen bank. Wijzigingen in je bestelling? Geen probleem. Als je minder bestelt dan vooraf betaald, storten we het verschil automatisch terug – net als eventueel statiegeld. Ook bij iDEAL ontvang je je factuur digitaal, 1 à 2 dagen na bezorging onder ‘facturen’. - Op rekening betalen
Log in met je zakelijke account op ah.nl en ga via het poppetje rechtsboven naar 'Gegevens en voorkeuren'. Rechtsonder zie je naast het kopje 'Betaalmethode' in het blauw 'Betaal op rekening'. Klik daar op en vul je gegevens in. Als je klikt op 'Verstuur aanvraag', zullen we binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Tot die tijd kun je gewoon bestellen en betalen met iDEAL of PIN. - Automatische incasso: betalen zonder omkijken
Wil je het nóg makkelijker maken? Kies dan voor automatische incasso. We schrijven het bedrag enkele dagen na bezorging automatisch van je rekening af. Hiervoor vul je het machtigingsformulier in en mail je dit samen met een kopie van je bankpas naar betaalaanvragen@ah.nl. Binnen 5 werkdagen hoor je van ons.
Wil je de machtiging stopzetten of je IBAN wijzigen? Gebruik dan het intrekkingsformulier en stuur dit, indien nodig met een nieuw aanvraagformulier, naar hetzelfde e-mailadres.
Goed om te weten: we voeren bij elke aanvraag een kredietcheck uit. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag te weigeren. Totdat je aanvraag is goedgekeurd, betaal je gewoon via PIN bij levering.
Hoe werkt de AH cadeaukaart en hoe kom ik eraan?
Met de Albert Heijn cadeaukaart kun je eenvoudig betalen in al onze winkels, inclusief de Albert Heijn To Go. Houd er wel rekening mee dat je de giftcard niet kunt gebruiken voor online bestellingen. Bij het betalen zie je het eventuele resterende saldo ook op je kassabon.
Je kunt één of meerdere cadeaukaarten op verschillende manieren verkrijgen:
Met de AH cadeaukaart heb je altijd een leuk cadeau in handen of kun je jezelf trakteren met je favoriete producten!
Je kunt één of meerdere cadeaukaarten op verschillende manieren verkrijgen:
- In de winkel: Als je een cadeaukaart in de winkel koopt, bepaal je zelf bij de kassa of de zelfscanpaal welk saldo je op de kaart wilt zetten. Dit kan tussen de €5.00 en €150.00. Ideaal om cadeau te geven!
- In de AH Voordeelshop: Koop je een cadeaukaart hier, dan ontvang je deze per e-mail en zijn ze direct geactiveerd. De kaarten kunnen een waarde hebben van €5.00, €10.00, €25.00 of €50.00. Let op: er geldt een maximum van 3 kaarten per waarde, per klant.
- Zakelijk: Als zakelijke klant koop je een AH cadeaukaart via de speciale zakelijke website.
Met de AH cadeaukaart heb je altijd een leuk cadeau in handen of kun je jezelf trakteren met je favoriete producten!
Hebben jullie ook speciaal zakelijk assortiment?
Ja, dat hebben we zeker. Speciaal voor onze zakelijke klanten bieden we een zorgvuldig samengesteld zakelijk assortiment. Je vindt hierin alles wat je nodig hebt om jouw werkdag nét wat makkelijker én smakelijker te maken.
Van goedgevulde bedrijfslunches en borrelmomenten tot verantwoorde tussendoortjes en handige portieverpakkingen. Allemaal geselecteerd met het oog op gemak en kwaliteit. Of je nu een kleine vergaderlunch verzorgt of een voorraad aanlegt voor je in de kast: wij zorgen dat je alles in huis hebt.
Van goedgevulde bedrijfslunches en borrelmomenten tot verantwoorde tussendoortjes en handige portieverpakkingen. Allemaal geselecteerd met het oog op gemak en kwaliteit. Of je nu een kleine vergaderlunch verzorgt of een voorraad aanlegt voor je in de kast: wij zorgen dat je alles in huis hebt.
Waarom kan ik geen Vast Zakelijk Bezorgmoment kiezen, maar is het moment wel los beschikbaar?
Dit komt omdat de ruimte voor vaste bezorgmomenten per dag beperkt is. Hoewel het moment beschikbaar is voor nieuwe bestellingen, is het mogelijk dat het niet meer vrij is voor je vaste bezorgmoment.
Geen zorgen! Je kunt daarnaast altijd wekelijks een (extra) bezorgmoment kiezen. Als dit moment binnen je bundel valt, betaal je uiteraard geen extra bezorgkosten voor dat moment!
Geen zorgen! Je kunt daarnaast altijd wekelijks een (extra) bezorgmoment kiezen. Als dit moment binnen je bundel valt, betaal je uiteraard geen extra bezorgkosten voor dat moment!
Ik ben een zakelijke klant en wil betalen met een automatisch incasso. Hoe werkt dat?
Als je bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, kun je hier het formulier vinden voor een aanvraag betalen met automatisch incasso.
Wat hebben we van je nodig?
Goed om te weten: zolang wij je aanvraag nog niet hebben verwerkt, kun je natuurlijk gewoon bestellen. Je betaalt dan zoals gewend per PIN bij aflevering. Hier zie je welke betaalmogelijkheden er nog meer zijn.
Wat hebben we van je nodig?
- Een kopie van je KvK-uittreksel (niet ouder dan 30 dagen) of
- Een kopie van je bankpas (deze moet overeenkomen met het rekeningnummer in je aanvraag).
Goed om te weten: zolang wij je aanvraag nog niet hebben verwerkt, kun je natuurlijk gewoon bestellen. Je betaalt dan zoals gewend per PIN bij aflevering. Hier zie je welke betaalmogelijkheden er nog meer zijn.
Wat is de Bezorgbundel?
Met de Buurt Bezorgbundel of de Onbeperkt Bezorgbundel haal je het gemak in huis. Laat je boodschappen voordelig bezorgen op een moment dat jou uitkomt: thuis, op je werk of ophalen bij een Pick Up Point. Je betaalt geen extra bezorgkosten en kiest zelf een vast bezorgmoment per week.
Wil je precies weten hoe het werkt? Ontdek hier alles over de Bezorgbundel.
Boodschappen op het werk laten bezorgen? Dat kan ook. Voor zakelijke klanten is er de Bezorgbundel Zakelijk. Die is speciaal ingericht voor bedrijven en biedt dezelfde voordelen, maar dan afgestemd op jouw zakelijke behoeften. Lees hier alles over de Bezorgbundel Zakelijk.
Wat kost het bezorgen en ophalen van mijn boodschappen?
Onze bezorgkosten starten al vanaf €1.95 met een maximum van €7.95, afhankelijk van het gekozen bezorgmoment. Check bij het kiezen van het bezorgmoment welke kosten gelden. Liever je boodschappen ophalen? Bij een Pick Up Point betaal je een vaste prijs van €1.95.
Handige tip: Houd onze acties op ah.nl in de gaten. Iedere week zijn er mooie deals met gratis bezorging! Ook voor zakelijke klanten.
En wist je dit al? Met een Bezorgbundel betaal je helemaal géén servicekosten meer. Bekijk hier de voordelen van een Bezorgbundel.
Handige tip: Houd onze acties op ah.nl in de gaten. Iedere week zijn er mooie deals met gratis bezorging! Ook voor zakelijke klanten.
En wist je dit al? Met een Bezorgbundel betaal je helemaal géén servicekosten meer. Bekijk hier de voordelen van een Bezorgbundel.