Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra aanbiedingen. Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Heb je AH Premium? Dan zijn dit er 10. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box aanbiedingen zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.
Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.
Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box? Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb. Deze organisatie biedt ouderen een helpende hand om digitaal wegwijs te worden.
Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw aanbiedingen activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw bestelling nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).
Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de aanbiedingen gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.
Wil je jouw Bonus Box aanbiedingen gebruiken bij je online bestelling? De aanbieding moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonusaanbiedingen.
Krijg korting op allerlei producten. Met een geactiveerde Bonuskaart ontvang je in de AH-app persoonlijke korting met Mijn Bonus Box.
Spaar Mijn Miles met je AH Bonuskaart. Koppel hiervoor je Air Mileskaart aan je Bonuskaart. Dit doe je in je profiel bij ‘Klantenkaarten’. Zo spaar je automatisch Mijn Miles als je je Bonuskaart scant.
Spaar digitaal Koopzegels en spaarzegels met je Bonuskaart. Dit kan alleen in de Nederlandse Albert Heijn-winkels. Je moet dit dan wel even aanzetten in de AH-app.
Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!
De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.
Controleer eerst of je de juiste Bonuskaart hebt gebruikt. Is het een andere kaart dan in de AH-app? Dan wordt de korting niet verrekend.
Heb je dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen, dan is er mogelijk een (tijdelijke) technische storing geweest.
Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Hieronder vind je een overzicht.
Met de AH Bonuskaart krijg je korting op allerlei producten die in de Bonus zijn. En als je je je Bonuskaart activeert, krijg je in de AH-app zelfs nog meer voordeel in de 'Mijn Bonus Box'.
Je kan met je Bonuskaart ook zelfscannen in de winkel, Koopzegels sparen, digitaal zegels sparen voor een spaaractie of extra Bonusbox aanbiedingen activeren in de AH-app.
Als je je Bonuskaart hebt geactiveerd en de AH-app hebt gedownload kun je je Bonuskaart voortaan digitaal gebruiken in de app. Dat scheelt weer een kaart.
Als je net AH Premium hebt aangeschaft, kan het tot 15 minuten duren voordat je de 10 aanbiedingen kunt activeren. Als je al Mijn Bonus Box gebruikte, kan het tot 1 uur duren voordat de overige 5 aanbiedingen te activeren zijn. Kun je dan nog steeds niet meer dan 5 aanbiedingen activeren? Sluit dan de app en start hem opnieuw op.
Om jouw vaste bezorgmoment stop te zetten, log je in op je Bezorgbundelpagina. Ga naar ‘Bezorgmoment aanpassen’ en klik op ‘Bezorgmoment stopzetten’. Als je AH Bezorgbundel afloopt, stopt je vaste bezorgmoment automatisch.