Mijn Bonus Box

AH Klantenservice

Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Mijn Bonus Box vervangt de wekelijkse Persoonlijke Bonus. Met Mijn Bonus Box ontvang je elke week in de AH app 10 extra aanbiedingen in de box speciaal voor jou. Van deze 10 aanbiedingen kan je er wekelijks 5 activeren, waarna je meteen van extra voordeel kan genieten naast de reguliere Bonus. Je kan de Bonusbox aanbiedingen zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.

Aanmelden

Om gebruik te kunnen maken van de Bonus Box is het noodzakelijk dat je de optie in jouw profiel Mijn Bonus Box aanbiedingen hebt aangevinkt. Als dit is ingesteld kan je via de nieuwste versie van de AH app (versie 7.13) gebruik maken van de Bonus Box en wekelijks 5 producten activeren waarop jij graag extra bonuskorting wil ontvangen. Voor de AH app heb je een smartphone of tablet nodig met minimaal iOS 11 of Android 5.0.

Ontving je al Persoonlijke Bonusaanbiedingen? Dan is het alleen nodig dat je de nieuwste versie van de AH app hebt. Als je voor de eerste keer de Bonus Box opent, kan je meteen door het aanmeldproces heen en zal je vanaf dan elke week een nieuwe box ontvangen.

Voor het eerst aangemeld? Dan zie je pas de volgende dag in de Bonus Box producten gevuld staan. Bij het openen van de Box krijg je eerst de melding 'staat morgen voor je klaar'.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box?

SeniorWeb kan hierbij helpen. Bel 030-2769965 of ga naar www.seniorweb.nl/ah voor meer informatie. Je kunt ook terecht bij een van de 430 SeniorWeb leslocaties in de buurt.

Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box aanbiedingen?

Bij alle aanbiedingen in de app zie je rechtsonder de activeer-knop. Als je hierop klikt zijn je aanbiedingen meteen geactiveerd.

Je kan maximaal 5 aanbiedingen activeren per week, maar je kan er natuurlijk ook 2 of 3 kiezen. Het activeren verplicht je tot niks. Bedenk wel goed welke aanbiedingen je het liefst hebt, want nadat je eenmaal een aanbieding hebt geactiveerd kan je het niet meer wijzigen naar een andere. Lukt het activeren niet? Start dan de app opnieuw op.

Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw aanbiedingen activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw bestelling nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).

Looptijd van de aanbiedingen

Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de aanbiedingen gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.

Wil je jouw Bonus Box aanbiedingen gebruiken bij je online bestelling? De aanbieding moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonus aanbiedingen.

Mijn Bonus Box korting is niet verrekend, wat nu?

Controleer eerst of je de juiste Bonuskaart hebt gebruikt. Is het een andere kaart dan in je AH app? Dan wordt de korting niet verrekend. Heb je dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen, dan is er mogelijk een (tijdelijke) technische storing geweest.

  • Heb je het product online gekocht? Neem dan contact met onze klantenservice op via onderstaande kanalen en hou je bonuskaartnummer bij de hand.
  • Heb je het product in de winkel gekocht? Ga dan met de kassabon even naar de servicebalie, daar kunnen ze je verder helpen.

Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar wat nu?

Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Hieronder vind je een overzicht.

  • Bij het toewijzen van de aanbiedingen uit Mijn Bonus Box wordt er rekening gehouden met je voorkeurswinkel. Als je de afgelopen weken deze hebt aangepast, is de aanbieding waarschijnlijk gebaseerd op het assortiment van je vorige voorkeurswinkel of heeft je winkel het product net uit het assortiment gehaald. Heb je geen voorkeurswinkel aangegeven? Dan baseren we de aanbieding op de winkel waar je de meeste boodschappen doet.
  • Het product is (tijdelijk) uitverkocht. Als dit het geval is, dan kan je een reclamecheque bij de servicebalie vragen. Hiermee krijg je het product de volgende week alsnog voor de actieprijs.

Waarom kan je alleen gebruik maken van de Bonus Box via de AH app?

We zien dat deze tijd een enorme versnelling plaatsvindt op digitale oplossingen en hierin wil Albert Heijn ook vooroplopen. Steeds meer mensen maken gebruik van een smartphone en/of tablet en dit percentage groeit. Dat zagen we ook bij de introductie van de digitale koopzegels.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van de Bonus Box? Dan kan je hiervoor terecht bij de Servicebalie in de winkel en bij het SeniorWeb. Klanten van Albert Heijn kunnen gebruik maken van een gratis 6 maanden lidmaatschap, zie ook www.seniorweb.nl/ah . Ook kan je terecht bij een van de 430 SeniorWeb leslocaties in Nederland.

Contact