Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de verkoper van het product. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je vaak de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen. Je hebt recht op retour binnen 14 dagen na aankoop van een product. Check voor de annulerings- en retourvoorwaarden altijd de leverancierspagina op de website.
De terugbetaling van een geretourneerde of geweigerde bestelling kun je doorgaans verwachten binnen 14 dagen na bevestiging van de leverancier. Is de retour langer dan 14 dagen geleden en is er contact geweest met de leverancier? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn.
Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? En het product is bijvoorbeeld defect na een tijdje. Ook dan kan je met je factuur terecht bij onze winkels met een servicepunt. Het oplossen in de winkel is niet alleen een stuk sneller, maar ook veel milieuvriendelijker dan retour sturen!
Lees meer over onze kwaliteitsgarantie op de speciale pagina.
Ja, meestal wel. Je mag je bestelling binnen 14 dagen na afhalen of bezorging terugsturen. Je moet dan duidelijk aan ons laten weten dat je (een deel van) je bestelling wil terugsturen. Hiervoor kan je het ontbindingsformulier uit de bevestigingsmail van je bestelling gebruiken. Of het Europees modelformulier voor herroeping. Een formulier gebruiken hoeft niet. Als je maar binnen 14 dagen aan ons laat weten dat je je bestelling wil intrekken.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt gedaan. Tenzij we samen iets anders afspreken. Het kost jou in ieder geval niets. De producten die je terug wil sturen, moet je binnen 14 dagen terugsturen of komen brengen.
Let op, niet alle bestellingen kunnen worden teruggestuurd. Dit zijn de belangrijkste uitzonderingen:
· Verse producten
· Verzorgings- en hygiëneproducten waarvan de verzegeling na levering is verbroken
· Kranten, tijdschriften of magazines
· Producten die voor jou persoonlijk zijn gemaakt, zoals een fotoboek
· Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken
· Producten die na levering vermengd zijn geraakt met iets anders
· Diensten voor vrijetijdsbesteding, waarvoor je een speciale datum of periode afspreekt. Bijvoorbeeld een toegangskaartje tot een pretpark
· Diensten die vakantieaccommodatie, goederenverhuur, autoverhuur of catering beschikbaar stellen
· Diensten die al zijn uitgevoerd
· De levering van digitale inhoud anders dan op een materiele drager, mits je met deze levering vooraf uitdrukkelijk hebt ingestemd en hebt verklaard dat je hiermee je herroepingsrecht verliest
Alle uitzonderingen vind je in artikel 10 van onze algemene voorwaarden.
De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.
Pannen
Voor de laatste spaaractie voor de Greenpan Pannen kan je contact opnemen met Royal van Kempen & Begeer via dit formulier.
Handdoeken
Walra heeft een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Mocht je dit willen verlengen met nog 1 jaar, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Walra. Als het artikel kapot is, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via spaaractie@walra.nl
Vershoudbakjes, buitenservies en ovenschalen
Wij geven 2 jaar garantie op fabrieks- en materiaalfouten van de spaaritems als deze volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt. Bewaar je kassabon goed, want bij problemen kun je het terugbrengen bij de servicebalie in de winkel en krijg je je geld terug. Ruilen is niet mogelijk, omdat we het spaaritem niet meer in het assortiment hebben.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die je als consument ervan mag hebben. Mocht je een keer een product hebben gekocht dat niet aan deze verwachtingen voldoet, lossen wij dat graag met je op. Neem dan contact met ons op via de klantenservice.
Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met uitstekende service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee.
Heb je het product online besteld? Dan kun je het ook terugbrengen naar één van onze winkels met een online servicepunt.
Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele onbeschadigde verpakking.
CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.
Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.
Let op: voor mobiele telefonie van AH geldt een afwijkende regeling zie hiervoor de website van AH Mobiel.
Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Wij doen ons uiterste best om altijd de juiste prijs te tonen. Mocht het toch een keer voorkomen dat de prijs op de kassabon afwijkt van de prijs bij het schap, dan lossen wij dat graag op. Ga met je kassabon naar de servicebalie en je krijgt het artikel eenmalig gratis mee.
Heb je van het artikel meer stuks gekocht, dan betalen we voor de rest het verschil in prijs terug.
Alcohol, geneesmiddelen en zuigelingenvoeding mogen niet gratis worden meegegeven. Uiteraard betalen we je in dit geval het verschil in prijs terug.
De prijsgarantie geldt niet voor producten boven de boven de€50 of als er sprake is van een landelijke storing in onze systemen.