Ga naar leverancierspagina AH Voordeelshop
Veelgestelde vragen over ‘Mijn winkel’
50 resultatenWaar vind ik de actuele openingstijden en het adres van mijn Albert Heijn-winkel?
Je vindt alle actuele openingstijden, adressen en telefoonnummers van onze winkels hier. Ook de openingstijden rondom feestdagen zijn hierin opgenomen
Wist je dat je in je profiel jouw favoriete winkel kan instellen? Zo kan je snel opzoeken tot hoe laat jouw winkel vandaag open is.
Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.nl/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals carnaval, Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
Mijn Bonuskorting is niet verrekend in de winkel, wat nu?
Dat is natuurlijk vervelend! Geen zorgen, ga gewoon met je kassabon naar de servicebalie in de winkel en een van onze collega’s helpt je graag verder.
Tip: Je kunt al je kassabonnen terugvinden in je profiel rechtsboven in de AH app. Zo heb je al je kassabonnen altijd bij de hand, wel zo handig!
Tip: Je kunt al je kassabonnen terugvinden in je profiel rechtsboven in de AH app. Zo heb je al je kassabonnen altijd bij de hand, wel zo handig!
Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn-winkel?
We bekijken per winkel welke producten we verkopen. Niet alle winkels hebben hetzelfde assortiment. Soms verdwijnt een product ook weer uit het assortiment, bijvoorbeeld omdat er te weinig vraag naar is. Mis je een product, vraag het dan gerust. Onze collega's in de winkel helpen je graag!
Kan ik bij Albert Heijn winkels met mijn creditcard betalen?
Ja, bij Albert Heijn willen we het afrekenen zo gemakkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Daarom accepteren alle AH to go's en veel van onze reguliere winkels creditcards van Visa en Mastercard.
Houd er rekening mee dat onze franchise winkels zelf kunnen beslissen over het accepteren van creditcardbetalingen. Voor de meest actuele informatie kan je het beste direct contact opnemen met jouw lokale Albert Heijn winkel. De contactgegevens vind je hier.
Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?
De exacte status van je bestelling vind je terug onder het kopje 'mijn bestelling' op de reserveersite als je bent ingelogd. Op dit moment is de geschatte levertermijn juni 2025. Dit is onder voorbehoud en kan nog wijzigen. Zodra je bestelling overgaat naar een andere status, ontvang je hierover ook een mail. Dus ook wanneer je reservering klaar ligt in jouw Albert Heijn-winkel!
Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?
Op zoek naar een winkel met fotoservice, OV-kaartoplader of geldautomaat? Ga naar onze winkelzoeker. Klik op ‘Filter’ en vink de service aan die je zoekt. Zo vind je alle winkels bij jou in de buurt met die service.
Hoe werkt de AH Bonuskaart?
Met de AH Bonuskaart krijg je korting op producten die in de Bonus zijn. Je kunt de Bonuskaart ook gebruiken om zelf te scannen in de winkel, Koopzegels te sparen en digitaal zegels te sparen voor spaaracties. Met Mijn AH Persoonlijk, haal je nog meer voordeel uit je Bonuskaart met 'Mijn Bonus Box' in de AH app.
Zodra je de Bonuskaart hebt geactiveerd en de AH app hebt gedownload, kun je de Bonuskaart digitaal gebruiken in de app. Zo heb je altijd jouw Bonuskaart bij de hand, wel zo handig!
Zodra je de Bonuskaart hebt geactiveerd en de AH app hebt gedownload, kun je de Bonuskaart digitaal gebruiken in de app. Zo heb je altijd jouw Bonuskaart bij de hand, wel zo handig!
Wat kan ik doen als de SMEG-artikelen uitverkocht zijn bij mijn favoriete Albert Heijn winkel?
Sommige artikelen zijn erg populair, waardoor ze in bepaalde winkels niet meer op voorraad zijn. Je kunt contact opnemen met een winkel bij jou in de buurt, wie weet hebben zij nog iets liggen! De telefoonnummers van de winkels vind je hier.
Ik heb een klacht over een gekocht product in de winkel. Waar meld ik deze?
Als je niet tevreden bent over een product dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij de servicebalie weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug. Bij voorkeur op vertoon van de bon, maar als je die niet meer hebt, lossen we het ook netjes voor je op.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem, ook bij een andere winkel kun je een nieuw exemplaar ontvangen of je geld terugkrijgen.
Wist je dat je dit ook zelf via ons speciale klachtenformulier kan melden? Dat kan je invullen via https://www.ah.nl/klantenservice/klachten-formulier/product-klacht