Veelgestelde vragen over ‘Mijn winkel’

50 resultaten

Waar vind ik de actuele openingstijden en het adres van mijn Albert Heijn-winkel?

Op zoek naar de openingstijden of het adres van jouw Albert Heijn-winkel? Geen probleem! Je vindt alle actuele openingstijden, adressen en telefoonnummers van onze winkels hier. Ook de openingstijden rondom feestdagen worden automatisch bijgewerkt, dus je bent altijd goed geïnformeerd.

Wist je dat je in je profiel jouw favoriete winkel kunt instellen? Superhandig! Zo kun je snel zien tot hoe laat jouw winkel vandaag open is. Heb je nog vragen? Laat het ons weten, we helpen je graag!

Wat vind je van dit antwoord?


Kan ik bij Albert Heijn winkels met mijn creditcard betalen?

Zeker! Bij Albert Heijn willen we het afrekenen zo makkelijk mogelijk maken. Daarom kun je in alle AH to go’s en in veel van onze reguliere winkels gewoon betalen met je Visa of Mastercard creditcard.

Let op: sommige franchisewinkels maken hier hun eigen keuze in. Wil je zeker weten of jouw Albert Heijn creditcards accepteert? Neem dan even contact op met de winkel zelf. De contactgegevens van jouw winkel vind je hier.

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?

Goed nieuws! Het gereserveerde servies is inmiddels aangekomen in onze winkels. Je hebt hier een e-mail over gehad op 6 juni. Niet opgemerkt? Je kunt zoeken op afzender no-reply@mg.spaaractie-reserveren.nl.

Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.

Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.nl/. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.

Wat vind je van dit antwoord?


Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn-winkel?

Het kan gebeuren dat je bepaalde producten niet kunt vinden in jouw Albert Heijn-winkel. Dit komt omdat we per winkel bekijken welke producten we aanbieden. Niet alle winkels hebben hetzelfde assortiment. Soms verdwijnt een product ook weer omdat er te weinig vraag naar is.

Mis je een specifiek product? Vraag het gerust aan onze collega's in de winkel! Ze helpen je graag verder en kijken of ze je kunnen helpen met je zoektocht. We willen er zeker van zijn dat je alles vindt wat je nodig hebt!

Wat vind je van dit antwoord?


Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?

Ben je benieuwd naar de openingstijden van jouw winkel tijdens (lokale) feestdagen? Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van onze winkels op ah.nl/winkels.

Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.

De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!

Wat vind je van dit antwoord?


Mijn Bonuskorting is niet verrekend in de winkel, wat nu?

Dat is natuurlijk vervelend! Geen zorgen, ga gewoon met je kassabon naar de servicebalie in de winkel en een van onze collega’s helpt je graag verder.

Tip: Je kunt al je kassabonnen terugvinden in je profiel rechtsboven in de AH app. Zo heb je al je kassabonnen altijd bij de hand, wel zo handig!

Wat vind je van dit antwoord?


Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?

Zoek je een winkel met een specifieke service, zoals de fotoservice, AH.nl-servicepunt of een geldautomaat? Geen probleem! Ga naar onze winkelzoeker en klik op ‘Filter’. Vink de service aan die je zoekt en je vindt zo alle winkels bij jou in de buurt die deze service aanbieden. Wel zo makkelijk!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe werkt de AH Bonuskaart?

Met de AH Bonuskaart krijg je korting op producten die in de Bonus zijn. Je kunt de Bonuskaart ook gebruiken om zelf te scannen in de winkel, Koopzegels te sparen en digitaal zegels te sparen voor spaaracties. Met Mijn AH Persoonlijk, haal je nog meer voordeel uit je Bonuskaart met 'Mijn Bonus Box' in de AH app.

De AH Bonuskaart is helemaal gratis en makkelijk te krijgen! Je haalt ‘m bij de servicebalie in de winkel, of nog sneller online. Als je de kaart online aanvraagt, krijg je een digitale versie in je profiel onder ‘Klantenkaarten’. Zo krijg je meteen korting op je bestellingen via ah.nl en heb je in de AH app altijd jouw Bonuskaart bij de hand!

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb feedback of een klacht over een Albert Heijn winkel. Waar meld ik deze?

Onze collega’s in de winkel doen hun best om je bezoek zo prettig mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden? Laat het ons weten, zodat we kunnen verbeteren!

Je kunt dit op de volgende manieren doen:
  1. Het snelste is om direct in de winkel naar de supermarktmanager te vragen. Zij helpen je graag verder.
  2. Heb je geen bezoek aan de winkel gepland? Neem dan telefonisch contact op met jouw Albert Heijn. Zoek hier jouw winkel op, en je vindt het telefoonnummer voor direct contact.
  3. Je kunt ook je melding doorgeven via ons feedbackformulier. Wij zorgen ervoor dat het bij de juiste winkelmanager terechtkomt.

We waarderen je feedback en helpen je graag verder!

Wat vind je van dit antwoord?


Mijn Zomerkrassen-product was niet op voorraad in de winkel, wat nu?

Balen als je Zomerkrassen-product niet meer op voorraad was in jouw AH-winkel. Dat begrijpen we helemaal.

Loop gerust even langs de servicebalie of spreek een medewerker aan bij het zelfscanplein.
Zij kijken graag met je mee naar een passende oplossing, zodat je alsnog plezier hebt van je gratis product.

Wat vind je van dit antwoord?