Klacht over een winkelaankoop
Veelgestelde vragen over ‘Klacht na winkelbezoek’
50 resultatenIk heb feedback of een klacht over een Albert Heijn winkel. Waar meld ik deze?
Onze collega’s in de winkel doen er alles aan om je winkelbezoek zo prettig mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden? Deel dan je ervaring met ons, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan dit op de volgende manieren doen:
- Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen met de specifieke winkel.
- Geef je melding door via het feedbackformulier. Wij zorgen ervoor dat het bij de juiste winkelmanager terechtkomt.
Ik heb een klacht over een gekocht product in de winkel. Waar meld ik deze?
Als je niet tevreden bent over een product dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij de servicebalie weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug. Bij voorkeur op vertoon van de bon, maar als je die niet meer hebt, lossen we het ook netjes voor je op.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem, ook bij een andere winkel kun je een nieuw exemplaar ontvangen of je geld terugkrijgen.
Wist je dat je dit ook zelf via ons speciale klachtenformulier kan melden? Dat kan je invullen via https://www.ah.nl/klantenservice/klachten-formulier/product-klacht
Hoe werkt jullie klachtenprocedure?
We willen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent. Op onze klantenservicepagina’s vind je antwoorden op veel van je vragen.
Is er iets mis met je bestelling, zoals een beschadigd of ontbrekend product, of valt de kwaliteit tegen? Geef het aan ons door via ons klachtenformulier of neem contact op met onze klantenservice. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Als je contact hebt gehad met een medewerker van onze klantenservice, streven we ernaar je binnen drie werkdagen te helpen. Soms duurt het iets langer, maar je ontvangt altijd een reactie binnen 14 dagen.
Ben je niet tevreden met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld? Als particuliere klant kun je je klacht voorleggen aan De Geschillencommissie, of gebruik maken van het ODR-platform. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je je klacht indienen bij Thuiswinkel.
Is er iets mis met je bestelling, zoals een beschadigd of ontbrekend product, of valt de kwaliteit tegen? Geef het aan ons door via ons klachtenformulier of neem contact op met onze klantenservice. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Als je contact hebt gehad met een medewerker van onze klantenservice, streven we ernaar je binnen drie werkdagen te helpen. Soms duurt het iets langer, maar je ontvangt altijd een reactie binnen 14 dagen.
Ben je niet tevreden met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld? Als particuliere klant kun je je klacht voorleggen aan De Geschillencommissie, of gebruik maken van het ODR-platform. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je je klacht indienen bij Thuiswinkel.
Ik mis een product, Bonuskorting of heb een (kwaliteits)klacht bij mijn bestelling, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarom lossen we het graag snel en netjes voor je op. Vul ons klachtenformulier in en vertel ons wat er misging.
Wil je het aankoopbedrag terug? Geen probleem: dat verrekenen we automatisch met je volgende bestelling. Je ziet dit terug als 'Mijn tegoed verrekening' op het moment dat je jouw volgende bestelling bevestigt, bij 'Mijn bestellingen -> betalingsoverzicht', 'Mijn Tegoed -> verrekeningen' in de app of op de factuur.
Liever het ontbrekende product ophalen of je geld terug in de winkel? Dat kan ook. Neem je factuur mee naar een winkel met een ah.nl servicepunt. Ga naar ah.nl/winkels en filter op ‘ah.nl servicepunt’, dan zie je de winkels bij jou in de buurt.
Wil je het bedrag liever teruggestort krijgen op je bankrekening? Geen enkel probleem. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice – we regelen het graag. Je ontvangt het bedrag dan binnen 10 werkdagen op je rekening.
Ik heb een klacht over een product dat ik in de winkel heb gekocht. Wat nu?
Wij werken hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Je kan dit altijd melden via ons klachtenformulier.
Als je het product meeneemt naar de winkel, dan ruilen de collega's in de winkel dit graag voor je om. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee. Je kunt de digitale kassabon altijd terugvinden in de AH app als je bent ingelogd. Lees alles hierover op de speciale pagina.
Hoe kan ik een klacht doorgeven over mijn bestelling?
Is er iets mis met je bestelling? Bijvoorbeeld een product van mindere kwaliteit, iets dat beschadigd is, ontbreekt of een Bonuskorting die niet goed is verrekend? Dat hoort natuurlijk niet, en we lossen het graag voor je op.
Geef het aan ons door via ons klachtenformulier. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Geef het aan ons door via ons klachtenformulier. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Ik heb een probleem of klacht over een Blue Home apparaat, wat nu?
Wat een tegenvaller! Geen zorgen, we hebben een Kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Het beste is om met jouw Blue Home-product naar jouw Albert Heijn winkel te gaan. Neem je bon mee, en we zorgen ervoor dat je het aankoopbedrag terugkrijgt op je bankrekening. Vergeet niet je bankpas mee te nemen voor de retourpintransactie!
Hoe weet ik zeker dat ik verse producten krijg?
We begrijpen dat je graag verse producten ontvangt, ook als je ze online bestelt en niet zelf kunt uitzoeken. Daarom zorgen onze medewerkers er zorgvuldig voor dat jouw boodschappen met aandacht worden geselecteerd.
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken. Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken. Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?
Op zoek naar een winkel met fotoservice, OV-kaartoplader of geldautomaat? Ga naar onze winkelzoeker. Klik op ‘Filter’ en vink de service aan die je zoekt. Zo vind je alle winkels bij jou in de buurt met die service.
Hoe zit het met statiegeld als ik vooraf met iDEAL betaal?
Goed dat je het vraagt! Als je vooraf met iDEAL betaalt, wordt het statiegeld bij de bezorging verrekend. Is er een verschil met wat je al betaald hebt? Geen zorgen, dat komt helemaal goed.
We verwerken het meteen op je factuur, en het verschil wordt automatisch teruggestort op je rekening. Meestal staat het bedrag binnen 2 werkdagen op je rekening. Houd er wel rekening mee dat dit per bank iets kan verschillen.
Goed om te weten: worden je boodschappen op vrijdag of in het weekend bezorgd? Dan kan het wat langer duren, je kunt het geld dan maandag of dinsdag verwachten. Heb je na 2 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Laat het ons weten, dan zoeken we het graag voor je uit!
En die klapkratten?
Onze bezorgers hebben een strak schema en kunnen helaas niet wachten tot je alles hebt uitgepakt, daarom zullen ze de klapkratten niet meteen weer meenemen. Maar geen zorgen, je hebt twee opties:
We verwerken het meteen op je factuur, en het verschil wordt automatisch teruggestort op je rekening. Meestal staat het bedrag binnen 2 werkdagen op je rekening. Houd er wel rekening mee dat dit per bank iets kan verschillen.
Goed om te weten: worden je boodschappen op vrijdag of in het weekend bezorgd? Dan kan het wat langer duren, je kunt het geld dan maandag of dinsdag verwachten. Heb je na 2 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Laat het ons weten, dan zoeken we het graag voor je uit!
En die klapkratten?
Onze bezorgers hebben een strak schema en kunnen helaas niet wachten tot je alles hebt uitgepakt, daarom zullen ze de klapkratten niet meteen weer meenemen. Maar geen zorgen, je hebt twee opties:
- Geef je klapkratten gewoon mee bij je volgende bezorging, of;
- Lever ze in bij een AH-winkel met een ah.nl-servicepunt. Gebruik de winkelzoeker op ah.nl/winkels en filter op ‘ah.nl servicepunt’ om snel een locatie bij jou in de buurt te vinden.