Klacht na winkelbezoek

AH Klantenservice

Ik heb een klacht over een gekocht product in de winkel, waar meld ik deze?

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij de servicebalie van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van de bon.

Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als de kassabon paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.

Ik heb een klacht over een AH-winkel waar meld ik deze?

Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.

Je kan twee dingen doen:

  • Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
  • Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt als je dat wil.

Contact