Klacht over een winkelaankoop
Veelgestelde vragen over ‘Klacht na winkelbezoek’
50 resultatenIk heb feedback of een klacht over een Albert Heijn winkel. Waar meld ik deze?
Onze collega’s in de winkel doen hun best om je bezoek zo prettig mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden? Laat het ons weten, zodat we kunnen verbeteren!
Je kunt dit op de volgende manieren doen:
We waarderen je feedback en helpen je graag verder!
Weten wat we doen met jouw feedback? Op onze feedbackpagina vind je recente verbeteringen dankzij feedback van onze klanten.
Je kunt dit op de volgende manieren doen:
- Het snelste is om direct in de winkel naar de supermarktmanager te vragen. Zij helpen je graag verder.
- Heb je geen bezoek aan de winkel gepland? Neem dan telefonisch contact op met jouw Albert Heijn. Zoek hier jouw winkel op, en je vindt het telefoonnummer voor direct contact.
- Je kunt ook je melding doorgeven via ons feedbackformulier. Wij zorgen ervoor dat het bij de juiste winkelmanager terechtkomt.
We waarderen je feedback en helpen je graag verder!
Weten wat we doen met jouw feedback? Op onze feedbackpagina vind je recente verbeteringen dankzij feedback van onze klanten.
Hoe werkt jullie klachtenprocedure?
We willen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent. Op onze klantenservicepagina’s vind je antwoorden op veel van je vragen.
Is er iets mis met je bestelling, zoals een beschadigd of ontbrekend product, of valt de kwaliteit tegen? Geef het aan ons door via ons klachtenformulier of neem contact op met onze klantenservice. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Als je contact hebt gehad met een medewerker van onze klantenservice, streven we ernaar je binnen drie werkdagen te helpen. Soms duurt het iets langer, maar je ontvangt altijd een reactie binnen 14 dagen.
Ben je niet tevreden met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld? Als particuliere klant kun je je klacht voorleggen aan De Geschillencommissie, of gebruik maken van het ODR-platform. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je je klacht indienen bij Thuiswinkel.
Is er iets mis met je bestelling, zoals een beschadigd of ontbrekend product, of valt de kwaliteit tegen? Geef het aan ons door via ons klachtenformulier of neem contact op met onze klantenservice. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Als je contact hebt gehad met een medewerker van onze klantenservice, streven we ernaar je binnen drie werkdagen te helpen. Soms duurt het iets langer, maar je ontvangt altijd een reactie binnen 14 dagen.
Ben je niet tevreden met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld? Als particuliere klant kun je je klacht voorleggen aan De Geschillencommissie, of gebruik maken van het ODR-platform. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je je klacht indienen bij Thuiswinkel.
Ik heb een klacht over een gekocht product in de winkel. Waar meld ik deze?
Ben je niet tevreden over een product dat je in jouw Albert Heijn hebt gekocht? Geen zorgen! Je kunt het bij de servicebalie omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt je aankoopbedrag terug. Het is handig om de bon mee te nemen, maar ook zonder bon helpen we je graag verder.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem! Je kunt ook bij een andere Albert Heijn een nieuw exemplaar krijgen of je geld terugkrijgen.
Wist je dat je je klacht ook zelf kunt melden via ons speciale klachtenformulier? We geven je klacht dan door, maar kunnen je niet op de hoogte houden. Wil je persoonlijk contact, een vervangend product of geld terug? Loop dan bij je volgende bezoek even langs de servicebalie. We helpen je daar graag verder!
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem! Je kunt ook bij een andere Albert Heijn een nieuw exemplaar krijgen of je geld terugkrijgen.
Wist je dat je je klacht ook zelf kunt melden via ons speciale klachtenformulier? We geven je klacht dan door, maar kunnen je niet op de hoogte houden. Wil je persoonlijk contact, een vervangend product of geld terug? Loop dan bij je volgende bezoek even langs de servicebalie. We helpen je daar graag verder!
Ik heb een klacht over een product dat ik in de winkel heb gekocht. Wat nu?
We doen ons uiterste best om de beste en meest verse producten aan te bieden. Maar soms kan het gebeuren dat je een product hebt gekocht dat niet aan de kwaliteit voldoet. Geen zorgen, dit lossen we natuurlijk netjes met je op!
Je kunt je klacht altijd melden via ons klachtenformulier. Als je het product meeneemt naar de winkel, ruilen onze collega's het graag voor je om. Wil je liever je geld terug? Vergeet dan niet je kassabon mee te nemen! Je kunt je digitale kassabon altijd terugvinden in de AH-app als je bent ingelogd. Voor meer informatie kun je alles lezen op onze speciale pagina.
Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn-winkel?
Het kan gebeuren dat je bepaalde producten niet kunt vinden in jouw Albert Heijn-winkel. Dit komt omdat we per winkel bekijken welke producten we aanbieden. Niet alle winkels hebben hetzelfde assortiment. Soms verdwijnt een product ook weer omdat er te weinig vraag naar is.
Als je in de app of via de website in de zoekbalk zoekt naar een specifiek product en daarop klikt, dan zie je boven de knop 'voeg toe' of het product in het assortiment zit van jouw voorkeurswinkel.
Mis je een specifiek product? Vraag het gerust aan onze collega's in de winkel! Ze helpen je graag verder en kijken of ze je kunnen helpen met je zoektocht. We willen er zeker van zijn dat je alles vindt wat je nodig hebt!
Als je in de app of via de website in de zoekbalk zoekt naar een specifiek product en daarop klikt, dan zie je boven de knop 'voeg toe' of het product in het assortiment zit van jouw voorkeurswinkel.
Mis je een specifiek product? Vraag het gerust aan onze collega's in de winkel! Ze helpen je graag verder en kijken of ze je kunnen helpen met je zoektocht. We willen er zeker van zijn dat je alles vindt wat je nodig hebt!
Mijn Koopzegels zijn niet bijgeschreven. Wat nu?
Het kan soms voorkomen dat je Koopzegels niet bijgeschreven zijn. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren door een netwerkstoring, waardoor ze niet op je kassabon of factuur staan. Soms duurt het ook gewoon even langer voordat ze bijgeschreven zijn. Maar geen zorgen, het komt goed!
Heb je je Koopzegels niet na een winkelbezoek?
Als je 1 dag na je bezoek je Koopzegels nog niet ziet en ze staan wel op je kassabon, ga dan even langs de servicebalie in de winkel. Daar helpen ze je verder.
Heb je je Koopzegels niet na een online bestelling?
Als ze wel op je factuur staan maar nog niet bijgeschreven zijn, wacht dan 5 werkdagen. Zijn ze daarna nog steeds niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere hulp.
Ik heb een probleem of klacht over een Blue Home apparaat, wat nu?
Wat een tegenvaller! Geen zorgen, we hebben een Kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Het beste is om met jouw Blue Home-product naar jouw Albert Heijn winkel te gaan. Neem je bon mee, en we zorgen ervoor dat je het aankoopbedrag terugkrijgt op je bankrekening. Vergeet niet je bankpas mee te nemen voor de retourpintransactie!
Product incompleet geleverd?
Het spijt ons te horen dat je apparaat incompleet is geleverd en dat er een onderdeel ontbreekt. Dit lossen we graag netjes met je op, zodat je weer snel kunt genieten van het kookgemak!
3. Je e-mailadres. Als we het ontbrekende onderdeel kunnen nasturen, ontvang je namelijk een track & trace code via e-mail.
Indien het mogelijk is om het onderdeel na te sturen, zullen we je hierover updaten. Is dit niet mogelijk? Dan zoeken we natuurlijk ook naar een oplossing!
Product incompleet geleverd?
Het spijt ons te horen dat je apparaat incompleet is geleverd en dat er een onderdeel ontbreekt. Dit lossen we graag netjes met je op, zodat je weer snel kunt genieten van het kookgemak!
Neem contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij:
1. Je adresgegevens
3. Je e-mailadres. Als we het ontbrekende onderdeel kunnen nasturen, ontvang je namelijk een track & trace code via e-mail.
Indien het mogelijk is om het onderdeel na te sturen, zullen we je hierover updaten. Is dit niet mogelijk? Dan zoeken we natuurlijk ook naar een oplossing!
Hoe kan ik een klacht doorgeven over mijn bestelling?
Is er iets mis met je bestelling? Bijvoorbeeld een product van mindere kwaliteit, iets dat beschadigd is, ontbreekt of een Bonuskorting die niet goed is verrekend? Dat hoort natuurlijk niet, en we lossen het graag voor je op.
Geef het aan ons door via ons klachtenformulier. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je aangeven via ons feedbackformulier. We kunnen je helaas geen persoonlijke reactie geven, maar zullen er alles aan doen om je feedback op te pakken.
Weten wat we doen met jouw feedback? Op onze feedbackpagina vind je recente verbeteringen dankzij feedback van onze klanten.
Geef het aan ons door via ons klachtenformulier. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je aangeven via ons feedbackformulier. We kunnen je helaas geen persoonlijke reactie geven, maar zullen er alles aan doen om je feedback op te pakken.
Weten wat we doen met jouw feedback? Op onze feedbackpagina vind je recente verbeteringen dankzij feedback van onze klanten.
De schaplabels in de winkel hangen verkeerd, waar meld ik dit?
Oei, dat is slordig! De schaplabels bij producten, zoals vega(n), biologisch of prijsfavoriet, zouden er voor moeten zorgen dat jij makkelijker de juiste keuze maakt. Als deze verkeerd hangen, word je op het verkeerde been gezet. Dit is absoluut niet de bedoeling!
Valt dit je op tijdens een winkelbezoek? Loop dan even naar een collega in de winkel, dan maakt deze er meteen werk van.
Valt dit je op als je al thuis bent? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan brengen wij meteen de winkel op de hoogte!
Valt dit je op tijdens een winkelbezoek? Loop dan even naar een collega in de winkel, dan maakt deze er meteen werk van.
Valt dit je op als je al thuis bent? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan brengen wij meteen de winkel op de hoogte!
Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?
Zoek je een winkel met een specifieke service, zoals de fotoservice, AH.nl-servicepunt of een geldautomaat? Geen probleem! Ga naar onze winkelzoeker en klik op ‘Filter’. Vink de service aan die je zoekt en je vindt zo alle winkels bij jou in de buurt die deze service aanbieden. Wel zo makkelijk!