Veelgestelde vragen over ‘Bezorging van je boodschappen’
50 resultatenWat kost het bezorgen en ophalen van mijn boodschappen?
Onze bezorgkosten starten al vanaf €1.95 met een maximum van €7.95, afhankelijk van het gekozen bezorgmoment. Check bij het kiezen van het bezorgmoment welke kosten gelden. Liever je boodschappen ophalen? Bij een Pick Up Point betaal je een vaste prijs van €1.95.
Handige tip: Houd onze acties op ah.nl in de gaten. Iedere week zijn er mooie deals met gratis bezorging! Ook voor zakelijke klanten.
En wist je dit al? Met een Bezorgbundel betaal je helemaal géén servicekosten meer. Bekijk hier de voordelen van een Bezorgbundel.
Handige tip: Houd onze acties op ah.nl in de gaten. Iedere week zijn er mooie deals met gratis bezorging! Ook voor zakelijke klanten.
En wist je dit al? Met een Bezorgbundel betaal je helemaal géén servicekosten meer. Bekijk hier de voordelen van een Bezorgbundel.
Kunnen jullie mijn boodschappen bij de buren bezorgen als ik er niet ben?
Nee, we bezorgen je boodschappen alleen op het door jou opgegeven adres – dus niet bij de buren. Maar geen zorgen: als je zelf niet thuis bent, mag iemand anders namens jou de boodschappen in ontvangst nemen. Die persoon moet dan wel thuis zijn op jouw adres en ook betalen als dat nodig is. Zo kun je toch nog genieten van jouw boodschappen bezorgd aan huis!
Tot waar worden de boodschappen bezorgd?
We bezorgen je boodschappen tot aan je voordeur – zelfs als die in een appartementencomplex op de derde verdieping zonder lift is. We zorgen ervoor dat je alles netjes bij je thuis ontvangt, zodat je er geen omkijken naar hebt.
Is er een minimum bestelbedrag?
We bezorgen je boodschappen al bij je thuis als het bestelbedrag hoger is dan €50.00. Haal je je boodschappen op bij een Pick Up Point? Dan kan dat vanaf €25.00. Dit is exclusief kortingen, bezorg- of ophaalkosten en statiegeld.
Je merkt dit ook als je aan het bestellen bent en wilt afronden. De button 'rond je bestelling af' kan je dan niet aanklikken. Je moet dan nog wat aanvullen om aan het bedrag van €50.00 (of €25.00 bij een ophaalbestelling) te komen.
Je merkt dit ook als je aan het bestellen bent en wilt afronden. De button 'rond je bestelling af' kan je dan niet aanklikken. Je moet dan nog wat aanvullen om aan het bedrag van €50.00 (of €25.00 bij een ophaalbestelling) te komen.
Hoe stel ik een Vast Bezorgmoment in?
Ga naar ah.nl/bezorgbundel en log in met je gegevens. Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Reserveer jouw moment’. Kies vervolgens de dag en het tijdstip waarop je wekelijks je boodschappen wilt laten bezorgen.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Hoe bezorgt Albert Heijn rondom de NAVO-top?
Op 22 juni tot en met 27 juni vindt de NAVO-top plaats in Den Haag. Daardoor kunnen we de boodschappen helaas niet bij iedereen bezorgen.
Je kan natuurlijk je Vaste Bezorgmoment ook eenmalig wijzigen naar een ander moment, buiten de NAVO top om, zodat je alsnog kan genieten van je boodschappenbestelling. Heb je een andere postcode, dan zal je Vaste Bezorgmoment gewoon doorgaan, maar houdt wel rekening met vertraging.
Bezorgbundelklanten
Als je een vast bezorgmoment hebt en je woont in postcode 2517 of 2585, word je door ons geinformeerd met een e-mail dat je vaste bezorgmoment wordt geannuleerd. Je kunt op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Heb je een andere postcode, dan zal je Vaste Bezorgmoment gewoon doorgaan, maar houdt wel rekening met vertraging.
Reguliere klanten
Ook voor reguliere klanten met postcode 2517 of 2585 is het niet mogelijk om de boodschappen te laten bezorgen vanaf 22 juni tot en met 27 juni. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.
Heb je een andere postcode? Dan gaat je bestelling gewoon door, maar houd wel rekening met vertraging.
Je kan natuurlijk je Vaste Bezorgmoment ook eenmalig wijzigen naar een ander moment, buiten de NAVO top om, zodat je alsnog kan genieten van je boodschappenbestelling. Heb je een andere postcode, dan zal je Vaste Bezorgmoment gewoon doorgaan, maar houdt wel rekening met vertraging.
Bezorgbundelklanten
Als je een vast bezorgmoment hebt en je woont in postcode 2517 of 2585, word je door ons geinformeerd met een e-mail dat je vaste bezorgmoment wordt geannuleerd. Je kunt op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.00.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Heb je een andere postcode, dan zal je Vaste Bezorgmoment gewoon doorgaan, maar houdt wel rekening met vertraging.
Reguliere klanten
Ook voor reguliere klanten met postcode 2517 of 2585 is het niet mogelijk om de boodschappen te laten bezorgen vanaf 22 juni tot en met 27 juni. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.
Heb je een andere postcode? Dan gaat je bestelling gewoon door, maar houd wel rekening met vertraging.
Hoe plaats ik als Bezorgbundelklant een bestelling los van mijn Vaste Bezorgmoment?
Als Bezorgbundelklant kun je naast je vaste bezorgmoment ook losse bestellingen plaatsen, zo vaak als je wilt! Hieronder leggen we het voor je uit:
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld! Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.00.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld! Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Er staat nog 'reservering', maar de boodschappen zijn al bezorgd. Hoe kan dat?
Dat kan gebeuren! Nadat je boodschappen zijn bezorgd, passen we het bedrag direct aan. Maar je bank heeft vaak even tijd nodig om die wijziging om te zetten in een daadwerkelijke afschrijving. Meestal zie je de aanpassing de volgende dag, maar dit kan per bank verschillen. Geen paniek, het komt goed.
Hoe snel kunnen jullie mijn boodschappen bezorgen?
Dat hangt een beetje af van welke bezorgmomenten er nog vrij zijn op jouw adres. Maar over het algemeen geldt:
Wil je precies weten wat er mogelijk is? Log dan even in bij je profiel en ga naar online bestellen. Daar zie je direct welke bezorgmomenten beschikbaar zijn.
- Bestel je vóór 12:00 uur? Dan staan we de volgende ochtend al bij je voor de deur.
- Bestel je vóór 00:00 uur (middernacht)? Dan bezorgen we je boodschappen de volgende middag of avond.
Wil je precies weten wat er mogelijk is? Log dan even in bij je profiel en ga naar online bestellen. Daar zie je direct welke bezorgmomenten beschikbaar zijn.
Hoe bezorgt Albert Heijn rondom 750 jaar Amsterdam?
Op 21 juni wordt het 750-jarig bestaan van Amsterdam gevierd op de Ring A10. Daardoor kunnen we de boodschappen helaas niet bij iedereen bezorgen op vrijdag 20 juni vanaf 19:00 uur tot en met zaterdag 21 juni de gehele dag.
Bezorgbundelklanten
Bezorgbundelklanten met een vast bezorgmoment die binnen dit bezorggebied vallen, hebben van ons een mail ontvangen. Zij kunnen op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Reguliere klanten
Voor reguliere klanten is het niet mogelijk om hun boodschappen te laten bezorgen op 20 juni vanaf 19:00 en 21 juni de hele dag. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.
Bezorgbundelklanten
Bezorgbundelklanten met een vast bezorgmoment die binnen dit bezorggebied vallen, hebben van ons een mail ontvangen. Zij kunnen op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.00.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Reguliere klanten
Voor reguliere klanten is het niet mogelijk om hun boodschappen te laten bezorgen op 20 juni vanaf 19:00 en 21 juni de hele dag. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.