Betaling

AH Klantenservice

Hoe kan je de AH Bezorgbundel aanschaffen?


Kies hier voor welke dagen je je AH Bezorgbundel wilt afsluiten en met welke looptijd. Je kan kiezen voor een periode van 6 of 12 maanden. Nadat je op ‘bestellen’ hebt geklikt, kun je online betalen. Hierna wordt de AH Bezorgbundel via automatische incasso geïncasseerd van een niet-zakelijke bankrekening.

De totale looptijd wordt in één keer geïncasseerd, niet per maand. Deze eerste incasso vindt binnen twee weken na afgeven van de machtiging plaats.


Betaling mislukt

Heb je een AH Bezorgbundel besteld, maar wordt de eerste betaling niet afgerond of mislukt deze, dan is het nodig dat je de bundel opnieuw bestelt. Het kan tot 24 uur duren voordat je dat opnieuw kan doen, dit hang ervan af hoelang je bank erover doet dit aan ons te laten weten.

Hoe kan je de AH Bezorgbundel verlengen?

De dag dat je verlenging ingaat vindt de volgende incasso plaats voor weer hetzelfde aantal maanden. Vanaf deze tweede periode kan je maandelijks je bundel opzeggen.

Hoe kan je de AH Bezorgbundel opzeggen?

Als je binnen 14 dagen na het afsluiten van de AH Bezorgbundel besluit dat je deze toch niet wil, dan kan je deze opzeggen. Dit doe je door in te loggen op je bezorgbundelpagina en linksboven te klikken op opzeggen. Daarna ben je alleen voor de periode dat het abonnement heeft gelopen aan Albert Heijn een bedrag verschuldigd. Dit verrekenen we automatisch en het restbedrag storten we terug op je rekening. Storneer daarom nooit je betaling, maar zeg je bundel op. Tussentijds opzeggen na 14 dagen kan helaas niet.

Wat gebeurt er als je een afschrijving storneert?

Wanneer je een afschrijving van de AH Bezorgbundel storneert, dan beschouwen we je AH Bezorgbundel als niet betaald en kan je er per direct geen gebruik meer van maken. Je abonnement is dan alleen nog steeds niet gestopt, omdat er een te betalen bedrag open staat (door storneren). Maak het bedrag alsnog over en neem even contact op met de klantenservice, dan lossen we het voor je op.

Storneren is dus nooit handig, je abonnement opzeggen wel.

Meer weten? Check dan de AH Bezorgbundel voorwaarden.

Hoe kan je je IBAN nummer wijzigen?

Je IBAN wijzigen kan op dit moment helaas niet. Wil je dat de afschrijving van een andere IBAN af gaat, zeg dan je lopende bundel op en start een nieuwe met je nieuwe IBAN.

Gerelateerde artikelen

Persoonlijk Bezorgmoment

Het Persoonlijke Bezorgmoment is een service die exclusief voor klanten is met een AH Bezorgbundel. Via je bezorgbundelpagina kan je een vast moment instellen dat vervolgens wekelijks voor je wordt ingepland, dus ook als het heel druk is. Hier heb je dus geen omkijken meer naar! Hoe je jouw moment instelt, wijzigt of stopt vind je hier.

Bekijk de details

Bezorging

Al je boodschappen heb je besteld, de dag van bezorgen is aangebroken en het door jou gekozen bezorgmoment is niet meer ver weg...

We snappen dat je een hoop vragen kan hebben voor, tijdens en na het bezorgen van je boodschappen. Hieronder zullen we die zo goed mogelijk beantwoorden.

Bekijk de details

Klacht over mijn bestelling

We doen ons uiterste best om je bestelling zo goed en compleet mogelijk te bezorgen, maar soms kan er helaas wat fout gaan. Mis je een product of heb je een klacht over de kwaliteit? Vul dan dit formulier in en dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Bekijk de details

Contact