Bonusfolder

Veelgestelde vragen over Bonusfolder

Waar kan ik de Bonusfolder vinden?

Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!

De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.


Waarom betaal ik een andere prijs dan in de Bonusfolder?

Soms geven we Bonuskorting op een groep producten. Bijvoorbeeld: alle olijfolie 25% korting. In de Bonusfolder en op onze website geven we dan voorbeelden van een Bonusartikel met een Bonusprijs. Bij andere Bonusartikelen kan de prijs wat hoger of lager zijn.


Hoe werken Bonusaanbiedingen?

Elke week hebben we Bonusaanbiedingen. Je krijgt korting door je Bonuskaart te scannen bij het betalen van je boodschappen. Je vindt de Bonusaanbiedingen in de Bonusfolder en op onze website.


Hoe kan ik me aanmelden om de Bonusfolder via Whatsapp te ontvangen?

Dat kan door de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak te scannen óf op de banner te klikken. Hiermee ga je direct naar WhatsApp en kun je ons een (vooraf ingevuld) berichtje versturen. Wanneer je deze hebt verstuurd, maak je direct gebruik van onze WhatsApp-service en ontvang je als eerste de nieuwste Bonusfolder op vrijdag.


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.

Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.

Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.


Hoe meld ik druk- of zetfouten?

Soms sluipt er wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', op onze website staat 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. De prijs bij het afrekenen is de juiste prijs.

Foutje op de website of AH-app gezien? Geef het dan aan ons door, dan passen we het aan!


Hoe kan ik een bezorgklacht over de Bonusfolder indienen?

Heb je de papieren folder op dinsdag nog niet ontvangen? Of heb je ondanks de zorgvuldigheid van de bezorging toch een opmerking of klacht? Maak er dan een melding van bij de verspreider van de folder via het contactformulier voor een snelle en correcte afhandeling.


Hoe stop ik mijn vaste bezorgmoment?

Om jouw vaste bezorgmoment stop te zetten, log je in op je Bezorgbundelpagina. Ga naar ‘Bezorgmoment aanpassen’ en klik op ‘Bezorgmoment stopzetten’. Als je AH Bezorgbundel afloopt, stopt je vaste bezorgmoment automatisch.


Hoe kan ik me afmelden voor de Bonusfolder via Whatsapp?

Dat kan heel makkelijk door het woord 'STOP' te sturen via ons WhatsApp-kanaal.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?