Er zijn regelmatig winacties in omloop via Facebook, e-mail, SMS of WhatsApp die zogenaamd van Albert Heijn zijn en waarin gevraagd wordt naar jouw gegevens. Veel hiervan zijn nep en zijn bedoeld voor SPAM- en phishingdoeleinden, of om je te binden aan betaalde diensten. In deze nepacties wordt vaak een waardebon van Albert Heijn ter waarde van 100 euro, 250 euro of 500 euro of soortgelijke bedragen aangeboden. Ook word je soms gevraagd mee te doen aan een online of sms-spel. Ga hier niet op in!
Controleer altijd eerst of het bericht wel van Albert Heijn is. Op onze website vind je meer info.
In verreweg de meeste gevallen is het korte antwoord 'ja' dat is phishing, trap er niet in!
Er zijn regelmatig winacties in omloop via Facebook, e-mail, SMS of WhatsApp die zogenaamd van Albert Heijn zijn en waarin gevraagd wordt naar jouw gegevens. Veel hiervan zijn nep en zijn bedoeld voor spam- en phishingdoeleinden, of om je te binden aan betaalde diensten. In deze nepacties wordt vaak een waardebon van Albert Heijn ter waarde van €25, €50, €100, €250 of zelfs €500 aangeboden. Ook word je soms gevraagd mee te doen aan een online of SMS-spel.
Op onze speciale pagina kan je vinden hoe je dergelijke nepacties herkent en hoe je jezelf ertegen kan beschermen. Je kunt spam en phishing ook altijd melden via dit formulier.
Geen zorgen! Check eerst even of de mail niet per ongeluk tussen je spam of ongewenste mail is gekomen. Kan je het daar ook niet vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je je naam en e-mailadres doorgeeft waarmee je hebt besteld, lossen we het meteen voor je op.
Op het inlogscherm worden de laatste 3 cijfers van je telefoonnummer getoond. Klopt dit niet, neem dan telefonisch contact met ons op.
Let op: Doe dit altijd met je nieuwe mobiele nummer.
Passkeys zijn veiliger dan wachtwoorden omdat ze niet kunnen worden gestolen of gekraakt door hackers. Bovendien zijn ze gemakkelijker te gebruiken omdat je geen wachtwoorden hoeft te onthouden en in te typen. In de meeste gevallen log je in met je vingerafdruk of via gezichtsherkenning.
Onze klantenservice kan je helaas niet helpen als het voor jou nog niet goed werkt. Gelukkig kun je ook nog gewoon inloggen met je wachtwoord.
Wijzig meteen je wachtwoord in je profiel. Zo kan niemand bij jouw koopzegels in de AH app. We raden je trouwens aan om je telefoon te vergrendelen met een pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Zo kan iemand die jouw telefoon vindt niet zomaar je telefoon openen.
Ja dat kan op de volgende 2 manieren: