Perla punten

Veelgestelde vragen over Perla punten

Hoeveel Perla punten krijg ik?

Per 250 gram koffie ontvang je 1 spaarzegel en daarmee 10 punten. Dus:

  • 250 gram = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 500 gram = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 1000 gram = 4 spaarzegels = 40 punten

Drink je koffie van Perla liever gezet met pads of capsules, dan gaat het om het aantal stuks. Dus:

  • 10 capsules = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 22 capsules = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 18 pads = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 36 pads = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 56 pads = 3 spaarzegels = 30 punten

Meer weten over Perla? Bekijk dan onze speciale pagina.


Hoe spaar ik Perla punten en wat kan ik ermee?

Op elke verpakking AH Perla en AH Excellent Perla vind je waardepunten die je plakt op een spaarkaart. Je kunt deze krijgen bij de servicebalie in de winkel of hier downloaden.

Je kunt oude en nieuwe punten op je spaarkaart plakken. Volle spaarkaarten (250 punten) lever je in bij de kassa voor €2 korting op je boodschappen. Deze spaaractie geldt zowel in Nederlandse als Belgische Albert Heijn-winkels. Maar volle spaarkaarten zijn niet in te leveren bij je online bestelling.


Waar kan ik de Bonusfolder vinden?

Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!

De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.


Ik heb een oude Perla spaarkaart. Kan ik deze nog inleveren?
Heb je nog een oude spaarkaart, herkenbaar aan zijn rode voorkant? Dan gelden de regels die er op die spaarkaart staan.

Dat betekent:
  • Bij inlevering van 1 volle spaarkaart krijg je een pak AH Perla (250 gram gemalen of bonen).
  • Bij inlevering van 2 volle spaarkaarten, krijg je een pak koffie van 500 gram of 36 koffiepads.
  • Bij drie volle spaarkaarten ontvang je 56 koffiepads.
  • Bij vier volle spaarkaarten krijg je 1000 gram koffie.

Mochten deze verpakkingen niet meer bestaan, dan kan onze collega bij de servicebalie je vertellen welke dit dan wel zijn.

Moet ik de €12,50 tegoed van mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart in 1 keer verzilveren?
Nee hoor, zowel online als in de winkel kan je het bedrag bij meerdere winkelbezoeken of online bestellingen verzilveren.

Er is een e-mail met controlecode verstuurd maar ik heb die niet ontvangen, hoe kan dat?

De e-mail ontvang je in dezelfde mailbox waar je ook mee inlogt op ah.nl. Deze zou je binnen een aantal minuten moeten ontvangen. We hebben echter geen invloed op de snelheid van leveren door jouw eigen e-mailprovider.

De afzender van de mail is account@ah.nl met als onderwerp "Controlecode voor Albert Heijn". Je kan via de zoekfunctie proberen de e-mail te vinden in je mailbox.

Verder zou je onderstaande punten nog even kunnen checken:

  • Controleer eerst je spambox of de map ongewenste e-mails
  • Komt de e-mail met afzender account@ah.nl misschien automatisch in een andere map binnen? (G-mail heeft bijvoorbeeld verschillende (in)boxen waar je bepaalde afzenders automatisch naar kan sturen)
  • Heb je misschien de afzender account@ah.nl geblokkeerd?
  • Kan het zijn dat je inbox vol is?
  • Het kan ook nog voorkomen dat jouw e-mailprovider de e-mails van deze afzender tegengehoudt. Dit kun je achterhalen bij jouw provider. Neem in deze situatie en ook als alle bovenstaande punten geen oplossing bieden, contact met ons op

Goed om te weten: als je jouw mobiele telefoonnummer toevoegt aan je profiel, dan ontvang je de controlecode per SMS. Dat is een stuk veiliger, en wel zo handig!


Ik heb een Non Food product online besteld, hoe zit het dan met de garantie?

Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? En het product is bijvoorbeeld defect na een tijdje. Ook dan kan je met je factuur terecht bij onze winkels met een servicepunt. Het oplossen in de winkel is niet alleen een stuk sneller, maar ook veel milieuvriendelijker dan retour sturen!

Lees meer over onze kwaliteitsgarantie op de speciale pagina.


Er zitten vlekken of onregelmatigheden op mijn servies, hoe kan dat?
Er kunnen kleurvariaties in de producten voorkomen. Lichte afwijkingen van de kleur zijn normaal. Het onvoorspelbare karakter van de glazuurontwikkeling tijdens het bakproces maakt elk item uniek!

Hoe kan ik stoppen met digitaal sparen?

Uitschrijven voor digitaal sparen doe je door op de spaarkaart te klikken in de app en vervolgens rechtsbovenin op de drie puntjes en 'Stoppen met digitaal sparen'. Als je je afmeldt voor digitaal sparen dan raak je je volle spaarkaarten en/of zegels kwijt. Dus zorg er dan eerst voor dat je deze hebt verzilverd. Bekijk het stappenplan op onze speciale pagina.

Voor Koopzegels sparen kun je je pas afmelden als je al je Koopzegels hebt uit laten betalen in de winkel. Staat je saldo op 0? Dan kan je in de Koopzegels pagina ook weer klikken op de 3 puntjes rechts bovenin en kiezen voor 'Koopzegels stoppen'


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?