Per 250 gram koffie ontvang je 1 spaarzegel en daarmee 10 punten. Dus:
Drink je koffie van Perla liever gezet met pads of capsules, dan gaat het om het aantal stuks. Dus:
Meer weten over Perla? Bekijk dan onze speciale pagina.
Op elke verpakking AH Perla en AH Excellent Perla vind je waardepunten die je plakt op een spaarkaart. Je kunt deze krijgen bij de servicebalie in de winkel of hier downloaden.
Je kunt oude en nieuwe punten op je spaarkaart plakken. Volle spaarkaarten (250 punten) lever je in bij de kassa voor €2 korting op je boodschappen. Deze spaaractie geldt zowel in Nederlandse als Belgische Albert Heijn-winkels. Maar volle spaarkaarten zijn niet in te leveren bij je online bestelling.
Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!
De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.
De e-mail ontvang je in dezelfde mailbox waar je ook mee inlogt op ah.nl. Deze zou je binnen een aantal minuten moeten ontvangen. We hebben echter geen invloed op de snelheid van leveren door jouw eigen e-mailprovider.
De afzender van de mail is account@ah.nl met als onderwerp "Controlecode voor Albert Heijn". Je kan via de zoekfunctie proberen de e-mail te vinden in je mailbox.
Verder zou je onderstaande punten nog even kunnen checken:
Goed om te weten: als je jouw mobiele telefoonnummer toevoegt aan je profiel, dan ontvang je de controlecode per SMS. Dat is een stuk veiliger, en wel zo handig!
Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? En het product is bijvoorbeeld defect na een tijdje. Ook dan kan je met je factuur terecht bij onze winkels met een servicepunt. Het oplossen in de winkel is niet alleen een stuk sneller, maar ook veel milieuvriendelijker dan retour sturen!
Lees meer over onze kwaliteitsgarantie op de speciale pagina.
Uitschrijven voor digitaal sparen doe je door op de spaarkaart te klikken in de app en vervolgens rechtsbovenin op de drie puntjes en 'Stoppen met digitaal sparen'. Als je je afmeldt voor digitaal sparen dan raak je je volle spaarkaarten en/of zegels kwijt. Dus zorg er dan eerst voor dat je deze hebt verzilverd. Bekijk het stappenplan op onze speciale pagina.
Voor Koopzegels sparen kun je je pas afmelden als je al je Koopzegels hebt uit laten betalen in de winkel. Staat je saldo op 0? Dan kan je in de Koopzegels pagina ook weer klikken op de 3 puntjes rechts bovenin en kiezen voor 'Koopzegels stoppen'