Persoonlijk Bezorgmoment

AH Klantenservice

Wat is het Persoonlijk Bezorgmoment?

Het Persoonlijke Bezorgmoment is een service die exclusief voor klanten is met een AH Bezorgbundel. Via je bezorgbundelpagina kan je een vast moment instellen dat vervolgens wekelijks voor je wordt ingepland, dus ook als het heel druk is. Hier heb je dus geen omkijken meer naar! Hoe je jouw moment instelt, wijzigt of stopt vind je hier.

Goed om te weten: We bezorgen dit jaar ook op Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart en zowel op Eerste als Tweede Pinksterdag. Dus als jouw Persoonlijke Bezorgmoment op één van deze dagen valt, wordt dat gewoon ingepland.

Hoe stel je het Persoonlijk Bezorgmoment in?


Ga naar ah.nl/bezorgbundel, log in met je ah.nl inloggegevens en klik aan de rechterkant op 'reserveer jouw moment'. Kies op welke dag en welk moment jij je boodschappen graag wekelijks bezorgd krijgt. Na je keuze te hebben vastgelegd ontvang je van ons een bevestigingsmail. Vanaf dat moment wordt wekelijks jouw moment automatisch ingepland.

Goed om weten: Bevestig je bestelling van minimaal €50

Je bestelling moet de dag vóór bezorging minimaal €50 zijn zodat deze niet vervalt. Bereik het minimale bestelbedrag dus vóór:

  • 06.00 uur de dag ervoor, bij bezorging tussen 08.00 - 14.00 uur.
  • 18:00 uur de dag ervoor, bij bezorging tussen 16.00 - 21.00 uur.

Is je bestelling compleet? Vergeet dan niet te bevestigen!

Hoe wijzig je het Persoonlijk Bezorgmoment?

Het Persoonlijk Bezorgmoment kan structureel of eenmalig aangepast worden.


Persoonlijk Bezorgmoment structureel aanpassen

Let op: als je dit doet, dan worden alle bezorgmomenten die al voor je zijn ingepland geannuleerd, tenzij je al producten hebt toegevoegd aan je bestelling.

Je logt in op ah.nl/bezorgbundel daar kan je aan de rechterkant jouw persoonlijke bezorgmoment structureel wijzigen

​​​​​​Je kiest je nieuwe moment bij ‘Bezorgmoment aanpassen’ en vervolgens bevestig je jouw keuze. Je ontvangt een bevestiging van je nieuwe persoonlijke bezorgmoment per e-mail.


Persoonlijk Bezorgmoment eenmalig aanpassen

Wil je jouw moment een keer op een andere dag hebben of een ander tijdstip? Geen zorgen, dan wijzig je dat gewoon eenmalig. Dit doe je door in te loggen onder ‘mijn bestellingen’ en door op ‘wijzig’ te klikken. Je kan eenmalig een nieuwe dag en/of tijd kiezen. Dit heeft geen invloed op je vaste persoonlijke bezorgmoment.

Mijn Persoonlijk Bezorgmoment is geannuleerd of niet ingepland hoe kan dat?

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom je moment is geannuleerd of niet is ingepland:

  • Je hebt je moment niet op tijd aangevuld tot meer dan 50 euro aan boodschappen. Soms heb je wel aanvullingen gedaan, maar zijn deze per ongeluk nooit bevestigd. Check daarom altijd of je van ons een bevestigingsmail van je bestelling hebt gehad waaruit blijkt dat je boven het minimale bestelbedrag van 50 euro uitkomt (exclusief statiegeld). Wijzigingen zijn pas definitief nadat je je bestelling hebt bevestigd.
  • Je hebt een nieuw Persoonlijk Bezorgmoment gekozen. Op het moment dat je dit doet, dan vervallen je oude momenten als die bezorgmomenten nog niet waren gevuld met boodschappen.
  • Je hebt recent een verhuizing doorgegeven. Omdat we van tevoren niet weten of we op je nieuwe adres bezorgen en op welke tijden we dit doen, worden eerder gereserveerde momenten geannuleerd.
  • Als je net een (nieuw) moment hebt ingesteld, kan het soms een paar weken duren voordat deze ingaat. Je ziet altijd de startdatum in het overzicht.

Worden je Persoonlijke Bezorgmomenten helemaal niet meer ingepland? Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande kanalen, dan gaan we meteen onderzoeken wat er fout gaat.

Hoe annuleer je het Persoonlijk Bezorgmoment?


Komt het een week niet uit, of ben je gewoon lekker met vakantie? Geen probleem, je kan je Persoonlijke Bezorgmoment dan altijd annuleren. Gewoon even inloggen en via ‘Mijn bestellingen’ klik je op ‘annuleren’. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Ben je een keer vergeten om je moment aan te vullen met boodschappen of te annuleren? Als je je moment niet hebt aangevuld tot 50 euro aan boodschappen, dan wordt deze automatisch geannuleerd.

Hoe kan je het Persoonlijk Bezorgmoment stopzetten?

Wil je jouw Persoonlijke Bezorgmoment stopzetten? Dat kan, log in op je bezorgbundelpagina en ga naar ‘Bezorgmoment aanpassen’. Onderaan de pop-up zie je de optie ‘Bezorgmoment stopzetten’. Als je AH Bezorgbundel afloopt, dan stopt je Persoonlijke Bezorgmoment automatisch.

Gerelateerde artikelen

AH Bezorgbundel

Wat de AH Bezorgbundel nou precies is, welke verschillende looptijden er zijn en wat voor voordelen een bezorgbundel allemaal biedt vind je hier.

Bekijk de details

Bestellen, wijzigen en annuleren

Of je nu voor het eerst een bestelling plaatst, nog even een laatste boodschap wil toevoegen of dat je je bestelling toch plots moet annuleren. Hier vind je stapsgewijs een uitleg hoe je dit zelf op onze website of via de AH app kan doen.

Bekijk de details

Klacht over mijn bestelling

We doen ons uiterste best om je bestelling zo goed en compleet mogelijk te bezorgen, maar soms kan er helaas wat fout gaan. Mis je een product of heb je een klacht over de kwaliteit? Vul dan dit formulier in en dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Bekijk de details

Contact