Veelgestelde vragen over ‘Bonusaanbiedingen’

50 resultaten

Hoe werken Bonusaanbiedingen in de winkel?

Elke week hebben we nieuwe Bonusaanbiedingen! Je krijgt korting door je Bonuskaart te scannen bij het afrekenen van je boodschappen in de winkel. De nieuwste aanbiedingen vind je in de Bonusfolder en op onze website, zodat je altijd weet welke producten in de aanbieding zijn. Geniet van al het Bonusvoordeel!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, profiteer je ook online van Bonuskorting! Zorg er wel voor dat je je Bonuskaart hebt toegevoegd onder ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen, en de kortingen gelden voor de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus voordat je bestelt, kies eerst een bezorgmoment om zeker te zijn van de juiste aanbiedingen.

Goed om te weten:
  • Sommige Bonusartikelen zijn alleen in de winkel verkrijgbaar en niet online. Deze herken je in de Bonusfolder aan het grijze winkelwagentje met een streep erdoor.
  • Soms moet je zelf twee producten toevoegen om de Bonuskorting te krijgen, bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis, of 2e halve prijs. Dit gebeurt niet automatisch, dus voeg zelf twee producten toe aan je bestelling om de korting te krijgen!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box aanbiedingen?

Het activeren van de Mijn Bonus Box aanbiedingen is gelukkig heel eenvoudig. Volg deze stappen:
  • Ga naar tegel ‘Mijn Bonus Box’ op de homepagina van de AH app.
  • Klik op 'activeer' bij het product dat je met korting wilt kopen.
  • Je kunt maximaal 5 aanbiedingen per week activeren, en met AH Premium zelfs 10!
  • Lukt het activeren niet? Start de app dan even opnieuw op.

Let op: Een geactiveerde aanbieding kun je niet meer ongedaan maken, dus kies zorgvuldig!

Jij bepaalt wanneer je je aanbiedingen activeert, zelfs vlak voor het afrekenen in de winkel! Bij online bestellingen kun je activeren zolang je je bestelling nog kunt wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).

Looptijd van de aanbiedingen:
De Bonus Box is vanaf vrijdag zichtbaar, en de aanbiedingen zijn vanaf de maandag erop geldig. Net als de ‘normale’ Bonus dus!

Wil je jouw Bonus Box aanbiedingen gebruiken voor je online bestelling? Dan moet de aanbieding geldig zijn op het moment van levering, net zoals bij andere Bonusaanbiedingen.

Wat vind je van dit antwoord?


Waarom lopen de Bonusaanbiedingen maar tot en met vrijdag?

Rondom de feestdagen wijken de Bonusweken af van het reguliere schema (meestal maandag t/m zondag). Om alle aanbiedingen en folders tijdig beschikbaar te maken, sluiten sommige Bonusweken eerder af, bijvoorbeeld op vrijdag, zodat de nieuwe Bonusfolder al op zaterdag kan ingaan.

Dit zijn de afwijkende looptijden in december:

  • Bonus 13 t/m 19 december → online vanaf woensdag 10 december (Bonus Box vanaf 11 december)

  • Bonus 20 t/m 26 december → online vanaf woensdag 17 december

  • Bonus 27 december t/m 4 januari → online vanaf woensdag 24 december

Wat vind je van dit antwoord?


Wanneer komen de Bonusaanbiedingen voor kerst en oud en nieuw online?

Voor kerst en oud en nieuw zijn er afwijkende Bonus looptijden. De Bonusfolder komt in december ook op andere tijden online dan dat je gewend bent. Hieronder lees je de afwijkende looptijden:

  • De (online) Bonusfolder en aanbiedingen van 13 december tot en met 19 december komen online op woensdag 10 december. De Bonusfolder van volgende week vind je hier.
  • De (online) Bonusfolder en aanbiedingen van 20 december tot en met 26 december komen online op woensdag 17 december.
  • De (online) Bonusfolder en aanbiedingen van 27 december tot en met 4 januari komen online op woensdag 24 december.

Wat vind je van dit antwoord?


Waarom wordt de Bonuskorting van deze week niet verwerkt bij mijn bestelling (levering zaterdag en zondag)?

In december zijn er afwijkende Bonus looptijden vanwege kerst en oud & nieuw. Daardoor kan het voorkomen dat de Bonusaanbiedingen van de week nog niet gelden op het moment dat jij je bestelling bevestigt met een leverdatum in het weekend.
De Bonusfolder komt namelijk eerder online dan normaal en de aanbiedingen gaan pas in op de nieuwe Bonusweek. Als jouw bestelling nog binnen de oude Bonusweek valt, worden de nieuwe kortingen nog niet toegepast.

Wat vind je van dit antwoord?


Kan ik als zakelijke klant meer producten bestellen dan het ingestelde maximum?

Het is helaas niet mogelijk om meer producten te bestellen dan het ingestelde maximum. We leggen je graag uit waarom.
  • Grote artikelen, zoals bierkratten of trays, nemen veel ruimte in beslag in onze bezorgwagens. Daarom geldt er voor dit soort producten een bestellimiet, meestal tussen de 2 en 6 stuks per bestelling.
  • Bonusaanbiedingen zijn vaak extra populair. Om zoveel mogelijk klanten van onze scherpe deals te laten profiteren, stellen we ook hier soms een maximum in.
  • Voor alle andere producten geldt een maximum van 99 stuks per bestelling. Dat is ook echt het hoogste aantal dat we per keer kunnen leveren.

De maximale aantallen zijn altijd vooraf ingesteld en hier kunnen we helaas geen uitzonderingen op maken. We hopen op je begrip en helpen je natuurlijk graag met een nieuwe bestelling, mocht je toch meer nodig hebben.

Wat vind je van dit antwoord?


Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Met Mijn AH Persoonlijk krijg je elke week 10 extra aanbiedingen in Mijn Bonus Box in de AHapp. Je kunt er wekelijks 5 van activeren, en als je AH Premium hebt, kun je zelfs 10 aanbiedingen kiezen! Zodra je ze activeert, geniet je direct van extra voordeel. Je kunt deze aanbiedingen zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.

Aanmelden
Ga naar je profiel en vink onder ‘Mijn Albert Heijn’ de optie voor de Bonus Box aan.

Heb je hulp nodig bij het downloaden of installeren van de AH-app, of bij het openen van jouw Bonus Box? Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb, een organisatie die ouderen helpt om digitaal wegwijs te worden. Ze bieden graag een helpende hand!

Wat vind je van dit antwoord?


Een product in de Bonus is uitverkocht. Kan ik toch korting krijgen?

Ja, vaak kan dat! Als je langs de servicebalie gaat, kunnen we de Bonusaanbieding of Bonus Boxaanbieding vaak een week voor je verlengen. We zetten de verlenging dan op je Bonuskaart, zodat je alsnog korting krijgt zodra het product weer op voorraad is.

Goed om te weten: dit geldt niet voor op=op aanbiedingen of producten die de winkel normaal niet verkoopt. Als die artikelen op zijn, zijn ze echt op!

Wat vind je van dit antwoord?


Mijn Bonus Box-aanbiedingen zijn niet relevant of passend, waar meld ik dit?

We begrijpen dat de aanbiedingen in jouw Bonus Box bij jou moeten passen! De aanbiedingen worden speciaal voor jou samengesteld op basis van je koopgedrag. Als je je profiel net hebt aangemaakt, moet de app je nog leren kennen. Hoe vaker je de Bonuskaart gebruikt tijdens je boodschappen, hoe persoonlijker de aanbiedingen zullen worden.

Sommige aanbiedingen in je Bonus Box zijn echter voor alle gebruikers, en die herken je aan een gele banner met "Bonus Box knaller". We voegen ook wel eens producten toe die je nog niet hebt gekocht, maar die we denken dat je misschien leuk vindt.

Hoe meer je je Bonuskaart gebruikt, hoe beter de aanbiedingen bij je passen!

Goed om te weten: als je je Bonuskaart uitleent aan iemand anders, worden die aankopen ook meegenomen in het samenstellen van jouw Bonus Box.

Wat vind je van dit antwoord?