Veel gestelde vragen over Expeditie Oceaan
Ik heb een mail gehad dat mijn account wordt verwijderd, wat nu?
Geen zorgen. We sturen je deze mail omdat je langer dan 2 jaar niet ingelogd bent geweest op onze website of in de AH app.
In de mail staat vanaf wanneer je account wordt verwijderd. Als je voor die tijd inlogt op onze website of in de AH app, dan is er niks aan de hand en blijft je account gewoon actief.
In de mail staat vanaf wanneer je account wordt verwijderd. Als je voor die tijd inlogt op onze website of in de AH app, dan is er niks aan de hand en blijft je account gewoon actief.
Kan ik voor een keertje mijn Vaste Bezorgmoment overslaan?
Ga je op vakantie of komt het bezorgmoment een keer niet zo goed uit? Geen punt, je kunt je vaste bezorgmoment gewoon eenmalig overslaan. Log in, ga naar ‘Mijn bestellingen’ en klik op ‘Annuleren’. Je ontvangt daarna een bevestiging per e-mail.
Goed om te weten: als je je bestelling niet op tijd aanvult tot het minimale bedrag van €50.00, dan wordt het bezorgmoment automatisch geannuleerd.
Goed om te weten: als je je bestelling niet op tijd aanvult tot het minimale bedrag van €50.00, dan wordt het bezorgmoment automatisch geannuleerd.
Mijn actiecode werkt niet, wat nu?
Super fijn zo'n actiecode, daarom extra vervelend als ‘ie niet werkt. Dat snappen we! Hieronder leggen we de eventuele oorzaken uit:
Voldoe je aan alle voorwaarden, maar wordt de korting niet meteen verwerkt? Dan is er waarschijnlijk bij ons een foutje gemaakt. Wacht je bezorging even af, de korting wordt vaak alsnog verwerkt op je factuur. Toch niet goed gegaan? Sorry! We maken dit graag met je goed. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice!
- Actiecodes gelden vaak op specifieke dagen, check daarom altijd goed de voorwaarden in de e-mail.
- Actiecodes zijn meestal persoonlijk en niet overdraagbaar. Heb je ergens op een externe site een actiecode gevonden, dan werkt deze vaak niet.
Voldoe je aan alle voorwaarden, maar wordt de korting niet meteen verwerkt? Dan is er waarschijnlijk bij ons een foutje gemaakt. Wacht je bezorging even af, de korting wordt vaak alsnog verwerkt op je factuur. Toch niet goed gegaan? Sorry! We maken dit graag met je goed. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice!
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
Deze actie is afgelopen. Van 30 september 2024 t/m 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel. Met AH Premium spaarde je 2x zo snel. Verzilveren kon tot en met 2 februari 2025.
Ik heb tickets besteld voor uitjes, maar de e-mail niet ontvangen of ik ben mijn tickets kwijt. Wat nu?
Geen zorgen, dit kan gebeuren! Begin met het controleren van je spam- of ongewenste e-mail. De afzender van de e-mail is noreply@deals.ah.nl, dus markeer deze als veilig of voeg hem toe aan je contacten, zodat je de volgende keer geen e-mails mist.
Wist je dat je de tickets ook zelf opnieuw kunt versturen naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven? Heel handig! Zo doe je dat:
Mocht je nog vragen hebben, laat het onze klantenservice gerust weten! We helpen je graag verder.
Wist je dat je de tickets ook zelf opnieuw kunt versturen naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven? Heel handig! Zo doe je dat:
- Ga naar je profiel in de AH app of op de website.
- Klik op 'aankopen en bestellingen'.
- Vervolgens op 'AH Voordeelshop en tickets', daar kun je de tickets selecteren.
- Klik op 'verstuur e-mail opnieuw'.
Mocht je nog vragen hebben, laat het onze klantenservice gerust weten! We helpen je graag verder.