Vragen over online bestellen

Ik wil online boodschappen bestellen maar alle bezorgmomenten zijn vol. Wat nu?

We ervaren nog steeds enorme drukte op ah.nl. Onze bezorg- en ophaalmomenten zijn eerder vol en de website en app werken soms langzamer dan je gewend bent. We proberen zoveel mogelijk klanten te helpen en kijken daarom continue of we extra bezorgmomenten kunnen toevoegen en passen daar onze beschikbare momenten op aan. We adviseren je dan ook om regelmatig ah.nl in de gaten te houden voor beschikbare momenten.

Ontvang ik alle producten die ik besteld heb?

Door de grote vraag aan boodschappen hebben sommige producten een beperkte beschikbaarheid. We doen er alles aan om alle bestelde producten te leveren, maar het kan in de huidige situatie vaker voorkomen dat we niet alles kunnen leveren. Uiteraard brengen wij de niet geleverde producten niet in rekening. Dank voor je begrip hiervoor.

Naar meest gestelde vragen

Boodschappenhulp Rode Kruis

Het Rode Kruis kan in geval van nood helpen met het doen van boodschappen. Wil jij hier gebruik van maken? Neem dan contact op met de Rode Kruis Hulplijn via 070 – 44 55 888 of kijk op www.rodekruis.nl voor meer informatie.

Hoe bezorgt Albert Heijn zo veilig mogelijk? Bekijk de video.

Tijdelijk tot maximaal 250 euro boodschappen bestellen

In verband met de aanhoudende vraag en omdat we zoveel mogelijk klanten willen helpen kan je tot nader order tot maximaal 250 euro boodschappen bestellen. We willen de beschikbare producten zo eerlijk mogelijk verdelen onder al onze klanten. Zo helpen we elkaar een beetje. Deze maatregel geldt niet voor zakelijke klanten, zo kunnen bijvoorbeeld zorginstellingen voldoende boodschappen blijven bestellen. We hopen op je begrip.

Help je mee? Zet de kratjes alvast klaar en geef ze mee aan de bezorger

We hebben op dit moment helaas een tekort aan de bekende blauwe boodschappenkratjes. We willen graag zoveel mogelijk klanten helpen met het bezorgen van de boodschappen. Kratjes zijn nodig om boodschappen zorgvuldig te vervoeren. Zet de kratjes die je nog hebt alvast klaar, de bezorger neemt ze graag mee.

We stoppen tot nader order met de Allerhande Box

Vanaf maandag 23 maart stopt de verkoop van de Allerhande Box en de Allerhande Paasbox tot nader order. Zo kunnen we in ons productieproces meer ruimte maken voor de veelgevraagde producten van dit moment. Dank voor je begrip.

Contactloos bezorgen

We willen het voor onze klanten en medewerkers zo prettig en veilig mogelijk maken om thuis de boodschappen te laten bezorgen. We vragen je ons te helpen om je bestelling contactloos te kunnen bezorgen. De bezorger brengt je boodschappen daarom tot de voordeur en houdt 1,5 meter afstand, doe jij dat ook? Samen houden we boodschappen doen veilig en prettig. Daarom hebben we de volgende maatregelen genomen:

  • De bezorger belt aan en zet jouw boodschappen neer bij de voordeur
  • De bezorger blijft 1,5 meter afstand, doe jij dat ook?
  • Je kunt betalen met je smartphone, zodat je geen pincode hoeft in te toetsen op de pinautomaat. Je hebt hiervoor de AH app nodig én een mobiel bankieren app. Het werkt als volgt:

1. Zorg dat je de AH app en je bankieren app op je telefoon hebt geïnstalleerd.

2.Open de AH app en klik op de barcode rechtsboven in het scherm.

3. Je scant de QR code en wordt automatisch doorgeleid naar je mobiel bankieren app.

4. Voilà! Je kan nu betalen.

5. De bezorger ziet direct of de betaling is geluk.

  • Geen smartphone? Je kan natuurlijk ook gewoon pinnen aan de voordeur. De bezorger legt het pinapparaat voor je neer en houdt vervolgens 1,5 meter afstand zodat je kunt betalen.

Info over veilig boodschappen doen in de winkel
Loading interface...