Producten bestellen

Veelgestelde vragen over Producten bestellen

Waar kan ik de Blue Home producten kopen?
  • Je kan de Blue Home producten kopen in de grotere Albert Heijn winkels
  • Bestel de Blue Home producten gelijktijdig met je boodschappen via ah.nl. Er geldt een minimum bestelbedrag van €50,- voor thuisbezorging en €25,- voor ophalen bij een Pick-up Point.
  • Of bestel via de AH Voordeelshop. Hier geldt geen minimum bestelbedrag en wordt het gratis thuisbezorgd.

Hoe kan ik een product bestellen op de AH Voordeelshop?

Je kunt de deals direct aanschaffen via de AH Voordeelshop

Heb je een voucher in onze winkel gekocht? Verzilver deze binnen 14 dagen na de actieperiode via de AH Voordeelshop. Zoek het product via de zoekbalk of binnen de juiste categorie en reken af met de vouchercode door deze in te vullen in het afrekenproces bij de stap “controleer en betaal”.

Zware producten? We willen je niet laten sjouwen, dus we bezorgen je aankoop gratis thuis!


Hoe bestel ik boodschappen via de AH-app?

Om boodschappen te bestellen via de AH-app heb je een AH profiel nodig. Heb je nog geen AH profiel? Maak er dan een aan. 

  • Log in bij de AH-app.

  • Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.

  • Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.

  • Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen. 

  • Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.

  • Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.

  • Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.

 


Hoe bestel ik boodschappen via ah.nl?

Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan. 

  • Klik rechtsboven op 'Online bestellen'.

  • Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point. 

  • Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.

  • Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.

  • Klaar met boodschappen doen? Klik op het autootje rechts bovenin en controleer je bestelling. Klik op 'Bestelling afronden'. 

  • Controleer je bestelling nog een keer. Klik daarna op 'Bevestigen’.

  • Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.

 


Kan ik meer producten bestellen dan het ingestelde maximum?

Grote artikelen, zoals bierkratten of trays, nemen veel ruimte in van onze bestelbusjes. Daarom kun je hier vaak maar een beperkt aantal bestellen. Het maximum kan variëren van twee tot zes kratten of trays.

Ook bij Bonusproducten kan het zijn dat er een maximum is ingesteld, omdat we graag zoveel mogelijk klanten blij willen maken met onze scherpe aanbiedingen.

Bij overige producten is er altijd een maximum van 99 stuks per bestelling. Dit is ook echt het maximum wat we per bestelling kunnen leveren. De verschillende maximeringen staan altijd vast en er kan helaas nooit een uitzondering op worden gemaakt.


Kan ik mijn bestelling eenmalig op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan! Maar dan moet het adres wel binnen ons bezorggebied vallen en in Nederland zijn. Volg hiervoor onderstaande stappen:

  • Klik op 'Online bestellen'.
  • Klik op 'Inloggen' (als je nog niet bent ingelogd)
  • Vul je inloggegevens in.
  • Klik op 'Wijzig' achter je huidige bezorgadres.
  • Vul hier het adres in waar je de boodschappen eenmalig bezorgd wilt hebben en klik op 'Kies adres'.
  • Kies een passend bezorgmoment op je tijdelijke adres.
  • Vul je mandje en rond je bestelling af.

Heb je al een bestelling staan op het verkeerde adres? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan kijken we naar een oplossing.


Ik wil een product bestellen, maar dat is niet leverbaar. Wat nu?

We doen ons best om alle producten beschikbaar te maken tijdens jouw bezorgmoment. Is het product er niet, wijzig dan je bezorgmoment. Mogelijk wordt de voorraad tussendoor aangevuld en is het later wel beschikbaar.


Kan ik producten of tickets met Airmiles kopen op de AH Voordeelshop?
Op de AH voordeelshop kun je ook voordelig producten met Airmiles kopen. Zo kun je op geselecteerde producten extra korting ontvangen als je hiervoor Airmiles inwisselt of zelfs diverse cadeaukaarten geheel met Airmiles aankopen. Je vindt deze artikelen hier.

Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.

Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.

Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?