Veelgestelde vragen over ‘Producten bestellen’
50 resultatenHoe kan ik een product bestellen op de AH Voordeelshop?
- Ga naar de AH Voordeelshop en zoek het product dat je wilt kopen. Je kunt dit doen via de zoekbalk of door de juiste categorie te bekijken.
- Als je een voucher hebt gekocht in de winkel, zorg dan dat je deze binnen 14 dagen na de actieperiode verzilvert. Tijdens het afrekenproces kun je je vouchercode invoeren bij de stap “controleer en betaal”.
- Volg de stappen om je bestelling af te ronden.
En het mooie is: heb je zware producten besteld? Geen zorgen, we bezorgen je aankoop gratis thuis, zodat je niet hoeft te sjouwen!
Kijk snel op de AH Voordeelshop en profiteer van de leuke deals!
Waar kan ik de Blue Home producten kopen?
We hebben dit mooie assortiment beschikbaar in 282 winkels in Nederland, vooral in de grotere vestigingen met een uitgebreid Non-Food aanbod. En als je liever online winkelt, kun je deze producten ook gemakkelijk meebestellen via ah.nl of gratis bij je thuis laten bezorgen via de AH Voordeelshop.
Mijn vaste bezorgmoment is geannuleerd vanwege een feestdag of evenement. Wat nu?
- Log in.
- Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
- Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
- Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
Goed om te weten: zorg ervoor dat je voor minimaal €50.00 aan producten in je mandje hebt, anders kun je de bestelling niet bevestigen. Als alles goed is gegaan, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
Hoe plaats ik als Bezorgbundelklant een bestelling los van mijn Vaste Bezorgmoment?
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.00.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld! Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Kan ik ook producten van Etos of Gall&Gall bestellen op ah.nl of via de AH app?
Goed om te weten: soms geldt een actie die bij Gall&Gall of Etos loopt, niet altijd op ah.nl. Maar de meeste aanbiedingen vind je gewoon terug!
Hoe bestel ik boodschappen via ah.nl?
Je boodschappen bestellen via ah.nl is eenvoudig, snel en waar voor je geld. Bekijk hier alle voordelen van online bestellen.
Benieuwd hoe online bestellen via ah.nl werkt? We leggen het voor je uit:
- Om boodschappen te bestellen heb je een AH profiel nodig. Heb je die nog niet? Maak er dan hier een aan.
- Log vervolgens in en klik rechtsboven op 'Online bestellen'.
- Kies of je boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point onder ‘Kies je bezorgmoment’.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
- Klaar met boodschappen doen en is het bestelbedrag hoger dan €50.00? Klik dan op het autootje rechtsboven en controleer je bestelling.
- Klopt het bezorg- of ophaalmoment, het adres en je boodschappenlijstje? Klik dan op ‘Afronden'.
- In het scherm ‘Maak je bestelling compleet’ zie je producten die niet in je mandje zitten, maar je wel vaak koopt. Niets vergeten? Klik dan rechtsboven op ‘Volgende’.
- Kies je betaalmethode en klik op ‘Bestellen en betalen’ of ‘Bestel en betaal aan de deur’ (dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode).
- Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daarin staat welke boodschappen je hebt besteld en tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem! Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.
Hoe bestel ik boodschappen via de AH app?
Benieuwd hoe online bestellen via de AH app werkt? We leggen het voor je uit:
- Om boodschappen te bestellen heb je een AH profiel nodig. Heb je die nog niet? Maak er dan hier een aan.
- Log vervolgens in en ga naar ‘Mijn lijst’ onderaan de pagina.
- Kies linksboven bij het winkelicoontje en het auto-icoontje voor ‘Online bestellen’.
- Klik op ‘Kies je bestelmoment’ en vervolgens ‘Nieuwe bestelling starten’.
- Kies of je boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
- Klaar met boodschappen doen én is het bestelbedrag hoger dan €50.00? Kies dan voor ‘Rond je bestelling af’.
- In het scherm ‘Maak compleet’ zie je producten die niet in je mandje zitten, maar je wel vaak koopt. Niets vergeten? Klik dan op ‘Volgende’.
- Kies je betaalmethode en klik op ‘Bestellen en betalen’ of ‘Bestel en betaal aan de deur’ (dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode).
- Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daarin staat welke boodschappen je hebt besteld en tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem! Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.
Mijn Vaste Bezorgmoment is geannuleerd. Hoe kan dat?
- Je hebt een nieuw vast bezorgmoment gekozen. In dat geval annuleren we de oude momenten waarvoor nog geen boodschappen waren toegevoegd.
- Je bent verhuisd. Bezorgmomenten op je oude adres vervallen automatisch zodra je je nieuwe adres hebt doorgegeven.
- Je bestelling haalde het minimale bedrag van €50.00 niet. Is je winkelmandje niet op tijd aangevuld? Dan wordt de bestelling helaas geannuleerd.
- Je hebt 10 weken achter elkaar geen gebruik gemaakt van je Vaste Bezorgmoment.
- Je vaste bezorgmoment is op een feestdag of tijdens een evenement. Soms valt jouw vaste bezorgmoment op een feestdag of vindt er een evenement plaats in de buurt, waardoor we niet bij jou kunnen leveren.
Als Bezorgbundelklant kun je naast je vaste bezorgmoment ook losse bestellingen plaatsen, zo vaak als je wilt! Dus ook wanneer je vaste bezorgmoment is geannuleerd. Hieronder leggen we het voor je uit:
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.00.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld! Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Ik heb een Blue Home product via de AH Voordeelshop besteld, hoe snel kan ik deze verwachten?
We begrijpen dat je snel wilt genieten van je aankoop om de lekkerste recepten te maken. Daarom leveren we je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen gratis bij je thuis. We sturen je via de mail een track & trace, zodat je je bestelling kunt volgen. Wel zo makkelijk!
Heb je het product na 5 werkdagen nog niet ontvangen en is jouw track & trace onduidelijk? Neem even contact op met onze klantenservice, dan zoeken we het voor je uit.
Kan ik als zakelijke klant meer producten bestellen dan het ingestelde maximum?
- Grote artikelen, zoals bierkratten of trays, nemen veel ruimte in beslag in onze bezorgwagens. Daarom geldt er voor dit soort producten een bestellimiet, meestal tussen de 2 en 6 stuks per bestelling.
- Bonusaanbiedingen zijn vaak extra populair. Om zoveel mogelijk klanten van onze scherpe deals te laten profiteren, stellen we ook hier soms een maximum in.
- Voor alle andere producten geldt een maximum van 99 stuks per bestelling. Dat is ook echt het hoogste aantal dat we per keer kunnen leveren.
De maximale aantallen zijn altijd vooraf ingesteld en hier kunnen we helaas geen uitzonderingen op maken. We hopen op je begrip en helpen je natuurlijk graag met een nieuwe bestelling, mocht je toch meer nodig hebben.