Je kunt de deals direct aanschaffen via de AH Voordeelshop
Heb je een voucher in onze winkel gekocht? Verzilver deze binnen 14 dagen na de actieperiode via de AH Voordeelshop. Zoek het product via de zoekbalk of binnen de juiste categorie en reken af met de vouchercode door deze in te vullen in het afrekenproces bij de stap “controleer en betaal”.
Zware producten? We willen je niet laten sjouwen, dus we bezorgen je aankoop gratis thuis!
Om boodschappen te bestellen via de AH-app heb je een AH profiel nodig. Heb je nog geen AH profiel? Maak er dan een aan.
Log in bij de AH-app.
Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.
Log in op ah.nl.
Klik rechtsboven op 'Online bestellen'.
Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
Klaar met boodschappen doen? Klik op het autootje rechts bovenin en controleer je bestelling. Klik op 'Bestelling afronden'.
Controleer je bestelling nog een keer. Klik daarna op 'Bevestigen’.
Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Grote artikelen, zoals bierkratten of trays, nemen veel ruimte in van onze bestelbusjes. Daarom kun je hier vaak maar een beperkt aantal bestellen. Het maximum kan variëren van twee tot zes kratten of trays.
Ook bij Bonusproducten kan het zijn dat er een maximum is ingesteld, omdat we graag zoveel mogelijk klanten blij willen maken met onze scherpe aanbiedingen.
Bij overige producten is er altijd een maximum van 99 stuks per bestelling. Dit is ook echt het maximum wat we per bestelling kunnen leveren. De verschillende maximeringen staan altijd vast en er kan helaas nooit een uitzondering op worden gemaakt.
Dat kan! Maar dan moet het adres wel binnen ons bezorggebied vallen en in Nederland zijn. Volg hiervoor onderstaande stappen:
Heb je al een bestelling staan op het verkeerde adres? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan kijken we naar een oplossing.
We doen ons best om alle producten beschikbaar te maken tijdens jouw bezorgmoment. Is het product er niet, wijzig dan je bezorgmoment. Mogelijk wordt de voorraad tussendoor aangevuld en is het later wel beschikbaar.
Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.
Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.
Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.
Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.