De algemene voorwaarden van de AH voordeelshop kun je hier vinden.
Ja, meestal wel. Je mag je bestelling binnen 14 dagen na afhalen of bezorging terugsturen. Je moet dan duidelijk aan ons laten weten dat je (een deel van) je bestelling wil terugsturen. Hiervoor kan je het ontbindingsformulier uit de bevestigingsmail van je bestelling gebruiken. Of het Europees modelformulier voor herroeping. Een formulier gebruiken hoeft niet. Als je maar binnen 14 dagen aan ons laat weten dat je je bestelling wil intrekken.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt gedaan. Tenzij we samen iets anders afspreken. Het kost jou in ieder geval niets. De producten die je terug wil sturen, moet je binnen 14 dagen terugsturen of komen brengen.
Let op, niet alle bestellingen kunnen worden teruggestuurd. Dit zijn de belangrijkste uitzonderingen:
· Verse producten
· Verzorgings- en hygiëneproducten waarvan de verzegeling na levering is verbroken
· Kranten, tijdschriften of magazines
· Producten die voor jou persoonlijk zijn gemaakt, zoals een fotoboek
· Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken
· Producten die na levering vermengd zijn geraakt met iets anders
· Diensten voor vrijetijdsbesteding, waarvoor je een speciale datum of periode afspreekt. Bijvoorbeeld een toegangskaartje tot een pretpark
· Diensten die vakantieaccommodatie, goederenverhuur, autoverhuur of catering beschikbaar stellen
· Diensten die al zijn uitgevoerd
· De levering van digitale inhoud anders dan op een materiele drager, mits je met deze levering vooraf uitdrukkelijk hebt ingestemd en hebt verklaard dat je hiermee je herroepingsrecht verliest
Alle uitzonderingen vind je in artikel 10 van onze algemene voorwaarden.
Die kan je nalezen op onze informatiepagina over Koopzegels, helemaal onderaan.
Het aankoopbewijs in je mail is voldoende om van garantie gebruik te maken. Als je toch een (BTW) factuur wil neem dan contact op met de leverancier.
De levertermijn verschilt per leverancier. Kijk voor specifieke levertijden op de productpagina op de website onder het kopje ‘Verzenden & Retourneren’. Is de informatie over de levering niet vindbaar of is de termijn verstreken? Neem dan contact op met de leverancier.