Algemene voorwaarden AH Voordeelshop

Veelgestelde vragen over Algemene voorwaarden AH Voordeelshop

Waar vind ik de algemene voorwaarden van producten en tickets gekocht op de AH Voordeelshop?

De algemene voorwaarden van de AH voordeelshop kun je hier vinden.


Kan ik mijn bestelling na levering retourneren?

Ja, meestal wel. Je mag je bestelling binnen 14 dagen na afhalen of bezorging terugsturen. Je moet dan duidelijk aan ons laten weten dat je (een deel van) je bestelling wil terugsturen. Hiervoor kan je het ontbindingsformulier uit de bevestigingsmail van je bestelling gebruiken. Of het Europees modelformulier voor herroeping. Een formulier gebruiken hoeft niet. Als je maar binnen 14 dagen aan ons laat weten dat je je bestelling wil intrekken.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt gedaan. Tenzij we samen iets anders afspreken. Het kost jou in ieder geval niets. De producten die je terug wil sturen, moet je binnen 14 dagen terugsturen of komen brengen.

 

Let op, niet alle bestellingen kunnen worden teruggestuurd. Dit zijn de belangrijkste uitzonderingen:

· Verse producten

· Verzorgings- en hygiëneproducten waarvan de verzegeling na levering is verbroken

· Kranten, tijdschriften of magazines

· Producten die voor jou persoonlijk zijn gemaakt, zoals een fotoboek

· Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken

· Producten die na levering vermengd zijn geraakt met iets anders

· Diensten voor vrijetijdsbesteding, waarvoor je een speciale datum of periode afspreekt. Bijvoorbeeld een toegangskaartje tot een pretpark

· Diensten die vakantieaccommodatie, goederenverhuur, autoverhuur of catering beschikbaar stellen

· Diensten die al zijn uitgevoerd

· De levering van digitale inhoud anders dan op een materiele drager, mits je met deze levering vooraf uitdrukkelijk hebt ingestemd en hebt verklaard dat je hiermee je herroepingsrecht verliest

Alle uitzonderingen vind je in artikel 10 van onze algemene voorwaarden.


Waar kan ik de algemene voorwaarden nalezen?

Die kan je nalezen op onze informatiepagina over Koopzegels, helemaal onderaan.


Wat is het retour- en garantiebeleid van de AH Voordeelshop?
Heb je vragen over retouren of garanties van jouw (aangeschafte) product? Kijk dan hier op onze leverancierspagina naar de specifieke voorwaarden

Je vindt de naam van de leverancier in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen of op de productpagina van het product.

Waar vind ik het herroepingsrecht van de AH Voordeelshop?
Het herroepingsrecht van de AH Voordeelshop kun je hier vinden.

Kan ik een (BTW) factuur krijgen voor mijn bestelling uit de AH Voordeelshop?

Het aankoopbewijs in je mail is voldoende om van garantie gebruik te maken. Als je toch een (BTW) factuur wil neem dan contact op met de leverancier.


Kan ik mijn bestelling via de AH Voordeelshop na levering retourneren?
Ja, meestal wel. Producten aangekocht via de AH Voordeelshop kunnen over het algemeen binnen 14 dagen worden teruggestuurd. Voor de specifieke retourregeling van jouw product kun je via de leverancierspagina de afspraken bekijken en zien hoe je het te retourneren product kunt opsturen.

Het is niet mogelijk vouchers of tickets te retourneren voor vrijetijdsbesteding, die voor een specifieke dag of periode geldig zijn of waarvoor je een reservering hebt gemaakt. Bekijk hiervoor ons herroepingsrecht.

Voor digitale cadeaukaarten is er geen recht van retour. Bekijk hiervoor ons herroepingsrecht.

Waar kan ik de Blue Home producten kopen?
  • Je kan de Blue Home producten kopen in de grotere Albert Heijn winkels
  • Bestel de Blue Home producten gelijktijdig met je boodschappen via ah.nl. Er geldt een minimum bestelbedrag van €50,- voor thuisbezorging en €25,- voor ophalen bij een Pick-up Point.
  • Of bestel via de AH Voordeelshop. Hier geldt geen minimum bestelbedrag en wordt het gratis thuisbezorgd.

Wanneer kan ik mijn aankoop uit de AH Voordeelshop verwachten?

De levertermijn verschilt per leverancier. Kijk voor specifieke levertijden op de productpagina op de website onder het kopje ‘Verzenden & Retourneren’. Is de informatie over de levering niet vindbaar of is de termijn verstreken? Neem dan contact op met de leverancier.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?