Veelgestelde vragen over ‘Inloggen op ah.nl’
50 resultatenDe website werkt niet. Wat nu?
Het is natuurlijk supervervelend als de website niet werkt. Maar geen zorgen - vaak is het zo opgelost! Meestal helpt het om je cookies te verwijderen. De kans is groot dat de website daarna weer goed werkt.
Problemen met inloggen?
Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op via de contactknop onderaan deze pagina, dan helpen we je graag verder.
Problemen met inloggen?
- Check of je een VPN (bijvoorbeeld via je werk) aan hebt staan. Schakel die uit en probeer opnieuw
- Of probeer in te loggen via de AH app of een ander apparaat. Dat werkt vaak wél.
Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op via de contactknop onderaan deze pagina, dan helpen we je graag verder.
Wij gebruiken samen één account. Hoe werkt de controlecode dan?
Jouw Albert Heijn-account is persoonlijk. We willen jouw persoonlijke gegevens en waardevolle items zoals Koopzegels goed beschermen. Je kunt natuurlijk wel op meerdere apparaten inloggen, maar de controlecode wordt alleen naar het e-mailadres of het mobiele nummer gestuurd dat in jouw account staat.
Je hoeft de controlecode op elk apparaat maar één keer in te voeren. De volgende keer herkennen we je met behulp van de cookies.
In de AH app:
In de AH app blijf je doorgaans gewoon ingelogd zolang je niet zelf besluit uit te loggen en hoef je dus alleen bij het eerste gebruik de controlecode in te voeren. Als je zelf uitlogt, dan zul je de volgende keer dat je in de app inlogt opnieuw een code moeten invoeren.
Op ah.nl:
Op ah.nl blijf je ook doorgaans gewoon ingelogd op het apparaat. Je hoeft de controlecode alleen nog maar in te voeren als we niet zeker zijn dat jij het bent die inlogt. Bijvoorbeeld als je vanuit het buitenland inlogt of als je je cookies hebt gewist waardoor we je niet meer herkennen.
Je hoeft de controlecode op elk apparaat maar één keer in te voeren. De volgende keer herkennen we je met behulp van de cookies.
In de AH app:
In de AH app blijf je doorgaans gewoon ingelogd zolang je niet zelf besluit uit te loggen en hoef je dus alleen bij het eerste gebruik de controlecode in te voeren. Als je zelf uitlogt, dan zul je de volgende keer dat je in de app inlogt opnieuw een code moeten invoeren.
Op ah.nl:
Op ah.nl blijf je ook doorgaans gewoon ingelogd op het apparaat. Je hoeft de controlecode alleen nog maar in te voeren als we niet zeker zijn dat jij het bent die inlogt. Bijvoorbeeld als je vanuit het buitenland inlogt of als je je cookies hebt gewist waardoor we je niet meer herkennen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Allereerst, geen paniek! Je kan dit gelukkig makkelijk en snel zelf oplossen. Klik op het inlogscherm op de website of de AH app op ‘Inloggegevens vergeten?’ Vervolgens opent het scherm ‘Inloggegevens herstellen’. Kies dan de gewenste manier om je wachtwoord te herstellen. Je ontvangt een mail met instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen
Lukt het op deze manier niet? Onze klantenservice helpt je graag!
Lukt het op deze manier niet? Onze klantenservice helpt je graag!
Waarom moet ik een controlecode invoeren als ik inlog op ah.nl?
We willen jouw persoonlijke gegevens en soms waardevolle items zoals Koopzegels goed beschermen. Door deze controlecode wordt jouw persoonlijke data extra beveiligd. De controlecode wordt per sms naar het mobiele nummer gestuurd dat je in je profiel hebt staan. Zo weten we zeker dat jij het echt bent die inlogt.
Wil je weten wat je nog meer kan doen om je AH account goed te beveiligen? Hier geven we je aantal tips. Zo houden we samen jouw gegevens veilig!
Wil je weten wat je nog meer kan doen om je AH account goed te beveiligen? Hier geven we je aantal tips. Zo houden we samen jouw gegevens veilig!
Hoe stel ik een Vast Bezorgmoment in?
Ga naar ah.nl/bezorgbundel en log in met je gegevens. Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Reserveer jouw moment’. Kies vervolgens de dag en het tijdstip waarop je wekelijks je boodschappen wilt laten bezorgen.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Ik heb een reservering gedaan voor het Portugees servies. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel?
Goed nieuws! Het gereserveerde servies is inmiddels aangekomen in onze winkels. Je hebt hier een e-mail over gehad op 6 juni. Niet opgemerkt? Je kunt zoeken op afzender no-reply@mg.spaaractie-reserveren.nl.
Vanaf woensdag 11 juni kan je terecht in jouw winkel om je gereserveerde servies op te halen. Er zijn speciale tijdsvakken voor jou gereserveerd waarbinnen je het op kunt halen.
Informatie over de locatie van ophalen vind je via 'mijn bestelling' op de reserveersite: https://spaaractie-reserveren.nl/. Je moet dan even inloggen (niet met je ah.nl inloggegevens, hier heb je een nieuwe inlognaam en wachtwoord voor gemaakt). Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'.
Kan ik meerdere Bonuskaarten koppelen aan mijn profiel?
De AH Bonuskaart is persoonlijk en gekoppeld aan jouw profiel. Dit betekent dat je niet samen één Bonuskaart kunt gebruiken. Iedereen heeft z'n eigen Bonuskaart en profiel op ah.nl. Het is dus helaas niet mogelijk om meerdere Bonuskaarten aan één profiel te koppelen.
Je kunt wel op meerdere apparaten inloggen met hetzelfde account en op die manier samen één Bonuskaart gebruiken. Houd er wel rekening mee dat diegene met wie je jouw gegevens deelt, ook toegang heeft tot jouw spaarzegels, Koopzegels en persoonlijke gegevens.
Je kunt wel op meerdere apparaten inloggen met hetzelfde account en op die manier samen één Bonuskaart gebruiken. Houd er wel rekening mee dat diegene met wie je jouw gegevens deelt, ook toegang heeft tot jouw spaarzegels, Koopzegels en persoonlijke gegevens.
Waarom moet ik een nieuw wachtwoord verzinnen?
We willen jouw persoonlijke gegevens en soms waardevolle items zoals Koopzegels goed beschermen. Daarvoor is het noodzakelijk dat jij zelf een sterk wachtwoord kiest voor je ah.nl account.
We hebben de regels waar wachtwoorden aan moeten voldoen onlangs aangepast. Het kan zijn dat jouw wachtwoord hier niet aan voldoet. Kies daarom een nieuw wachtwoord, en denk er daarbij aan dat je nooit hetzelfde wachtwoord gebruikt voor het inloggen op andere websites en diensten. Je nieuwe wachtwoord moet minstens 10 karakters bevatten.
Wil je weten wat je nog meer kan doen om je AH account goed te beveiligen? Hier geven we je aantal tips. Zo houden we samen jouw gegevens veilig!
We hebben de regels waar wachtwoorden aan moeten voldoen onlangs aangepast. Het kan zijn dat jouw wachtwoord hier niet aan voldoet. Kies daarom een nieuw wachtwoord, en denk er daarbij aan dat je nooit hetzelfde wachtwoord gebruikt voor het inloggen op andere websites en diensten. Je nieuwe wachtwoord moet minstens 10 karakters bevatten.
Wil je weten wat je nog meer kan doen om je AH account goed te beveiligen? Hier geven we je aantal tips. Zo houden we samen jouw gegevens veilig!
Hoe zeg ik de Bezorgbundel Zakelijk op?
Als je binnen 14 dagen na het afsluiten van je Bezorgbundel besluit deze op te zeggen, kun je dat eenvoudig doen. Ga naar http://www.ah.nl/bezorgbundel-zakelijk, log in en klik links bovenaan op ‘Bezorgbundel opzeggen’.
Wil je je bundel na 14 dagen opzeggen? Dan kan dat aan het einde van de looptijd. Is je oorspronkelijke looptijd van 1 maand of 1 jaar al voorbij? Dan geldt er een opzegtermijn van 1 maand. Zo kun je zonder zorgen je bundel beëindigen wanneer het jou uitkomt!
Wil je je bundel na 14 dagen opzeggen? Dan kan dat aan het einde van de looptijd. Is je oorspronkelijke looptijd van 1 maand of 1 jaar al voorbij? Dan geldt er een opzegtermijn van 1 maand. Zo kun je zonder zorgen je bundel beëindigen wanneer het jou uitkomt!
Wat als inloggen met een Passkey niet lukt?
Als inloggen met een Passkey niet lukt, controleer dan of je systeem en browser up-to-date zijn. Onze klantenservice kan je helaas niet helpen bij individuele problemen, maar met de juiste updates heb je de beste kans op succes. Mocht dat helaas toch geen oplossing zijn? Geen zorgen! Je kunt natuurlijk altijd nog inloggen met je wachtwoord.