Meestal helpt het om je cookies te verwijderen. De kans is groot dat de website daarna weer goed werkt.
Heb je problemen met inloggen? Dit kan veroorzaakt worden doordat je op een VPN (Virtual Personal Network) van bijvoorbeeld je werk bent ingelogd. Probeer dit uit te schakelen. Of probeer eens in te loggen in de AH app of via een ander apparaat.
Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via de contactknop onderaan deze pagina.
Door deze tweestapsverificatie wordt jouw persoonlijke data goed beveiligd. Jouw ah.nl account is persoonlijk. We willen jouw persoonlijke gegevens en soms waardevolle items zoals Koopzegels dan ook goed beschermen. De controlecode wordt per sms naar het mobiele nummer gestuurd dat je in je profiel hebt staan, of naar je persoonlijke e-mailadres. Zo weten we zeker dat jij het echt bent die inlogt.
Download gratis de Mijn Leefstijlcoachapp in de app store en log in met je ah.nl inloggegevens. Je kunt daarna gelijk aan de slag met het zetten van je eerste doel en je eerste challenge. Of je laten inspireren op de ontdek pagina, maar bekijk ook je aankopen in het Mijn Aankopen Dashboard.
Albert Heijn bood de AH Sleutelservice aan tot 1 juli 2021. We zijn inmiddels gestopt met deze service.
Sleutelbossen opgestuurd naar Albert Heijn die na 1 juli 2021 worden ontvangen worden niet meer geretourneerd. Jouw gegevens worden na 1 juli 2021 dus ook niet meer voor dit doeleinde gebruikt.
Wanneer je meedoet aan het Mijn Bonus-programma van Albert Heijn, dan kon je gebruik maken van de sleutelservice. Inmiddels is deze optie niet meer beschikbaar. De Bonuskaart van Albert Heijn is namelijk ook als sleutelhanger te gebruiken en gevonden sleutelbossen met daaraan een Bonuskaart worden door vinders vaak naar ons opgestuurd. We sturen de sleutels aan de hand van het Bonuskaartnummer naar het geregistreerde adres (t/m 1 juli 2021)
Ben je je sleutelbos met Bonuskaart kwijt?
Als je je Bonuskaart hebt geactiveerd kan je 'm ook digitaal gebruiken met de AH-app. Download de AH-app op je mobiele telefoon en log in met je ah.nl inloggegevens. Rechts bovenaan zie je een afbeelding van een kaartje op de homepagina. Daar vind je jouw AH Bonuskaart. Wel zo handig!
Voor je sleutelbos kan je navraag doen bij jouw gemeente.
Log in op ah.nl. Ga naar 'Mijn bestellingen' en klik op 'Wijzig'. Verander je bestelling of wijzig je bezorgmoment. Je krijgt van ons een nieuwe bevestigingsmail met de wijzigingen.
Goed om te weten: in je bevestigingsmail staat altijd aangegeven tot wanneer je nog kan wijzigen.
Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.
Log in op ah.nl.
Klik rechtsboven op 'Online bestellen'.
Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
Klaar met boodschappen doen? Klik op het autootje rechts bovenin en controleer je bestelling. Klik op 'Bestelling afronden'.
Controleer je bestelling nog een keer. Klik daarna op 'Bevestigen’.
Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Een ah.nl account is persoonlijk. We willen jouw persoonlijke gegevens en waardevolle items zoals Koopzegels goed beschermen. Je kunt natuurlijk wel op meerdere apparaten inloggen, maar de controlecode wordt alleen naar het e-mailadres of de mobiele nummer gestuurd dat gekoppeld is aan jouw account.
Je hoeft de controlecode op elk apparaat maar één keer in te voeren. De volgende keer herkennen we je met behulp van de cookies.
AH app:
In de AH app blijf je doorgaans gewoon ingelogd zolang je niet zelf besluit uit te loggen en hoef je dus alleen bij het eerste gebruik de controlecode in te voeren. Als je zelf uitlogt, dan zul je de volgende keer dat je in de app inlogt opnieuw een code moeten invoeren.
Wij willen jouw persoonlijke gegevens goed beschermen. Daarvoor is het noodzakelijk dat jij zelf een sterk wachtwoord kiest voor je ah.nl account.
We hebben de regels waar wachtwoorden aan moeten voldoen onlangs aangepast. Jouw huidige wachtwoord voldoet daar niet meer aan.
Kies een nieuw wachtwoord, en denk er daarbij aan dat je nooit hetzelfde wachtwoord gebruikt voor het inloggen op andere websites en diensten. Je nieuwe wachtwoord moet minstens 10 karakters bevatten.
Dat doe je door je in te schrijven op ah.nl of via de aanmeldpagina. Schrijf je je alleen in voor de AH Nieuwsbrief, dan ontvang je deze wekelijks in het weekend met alle Bonusaanbiedingen, nieuwtjes en speciale acties.