AH klantenservicebezorgen
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Log in op ah.nl en klik bij 'mijn bestellingen' op wijzig. Pas je lijstje aan of je bezorgmoment en klik op afronden om je bestelling opnieuw te bevestigen. Je krijgt nu van ons een nieuwe bevestigingsmail met de wijzigingen.
Heb je gekozen voor thuisbezorgen, maar komt het beter uit om ze bij een Pick up Point op te halen of andersom? Laat het voor we je bestelling gaan inpakken, een dag voor bezorgen, weten aan onze klantenservice.

Wijzigen via de AH app
Klik onder 'meer' of onder 'menu' op je bestelling. Zie je staan 'te wijzigen tot ..' dan klik je daarop en kan je je bestelling aanpassen. Als je al boodschappen op je lijstje had staan, vraagt de AH app of je dit wil toevoegen of niet. Vergeet ook nu niet altijd je bestelling opnieuw af te ronden.

Tot wanneer kan het?
Kijk in je bevestigingsmail tot wanneer je kan wijzigen.
Over het algemeen geldt:
Heb je een bezorgmoment voor 16:00 uur? Dan kan wijzig tot de dag ervoor 11:59 uur.
Heb je een bezorgmoment na 16:00 uur? Dan kan wijzig tot de dag ervoor 23:59 uur.
Bestelling op maandag voor 14:00 uur kan je wijzigen tot zaterdagochtend 11:59 uur.