Veelgestelde vragen over ‘Hemelvaartsdag’
15 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Mijn vaste bezorgmoment is geannuleerd vanwege een feestdag of evenement. Wat nu?
- Log in.
- Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
- Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
- Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
Goed om te weten: zorg ervoor dat je voor minimaal €50 aan producten in je mandje hebt, anders kun je de bestelling niet bevestigen. Als alles goed is gegaan, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
Waar en wanneer worden de bloemen geleverd?
Zodra je bloemen onderweg zijn, ontvang je van Packs een e-mail met alle bezorginformatie: waar het boeket precies wordt bezorgd én op welk moment. Superhandig, zo weet je precies wanneer je je bloemen kunt verwachten!
Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan even je spambox of map met ongewenste e-mail, want soms belandt het bericht daar per ongeluk.
Maakt de Bloemen Shop ook feest- en seizoensboeketten?
Kan ik de bezorgdatum van mijn bloemen nog wijzigen?
Wil je de bezorgdatum van je bloemen aanpassen? Als de bezorging nog niet vandaag is, dan is er misschien nog wat mogelijk! Neem even contact op met onze klantenservice, één van onze collega’s kijkt dan graag met je mee.
We doen ons best om je verzoek in behandeling te nemen en je krijgt zo snel mogelijk een reactie. Let op: we kunnen niet garanderen dat de wijziging lukt, maar we denken graag met je mee.
Voor hoe laat moet ik bestellen als ik de bloemen morgen wil laten bezorgen of in huis wil hebben?
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
Hoe bezorgt Albert Heijn rondom de NAVO-top?
Je kan natuurlijk je Vaste Bezorgmoment ook eenmalig wijzigen naar een ander moment, buiten de NAVO top om, zodat je alsnog kan genieten van je boodschappenbestelling. Heb je een andere postcode, dan zal je Vaste Bezorgmoment gewoon doorgaan, maar houdt wel rekening met vertraging.
Bezorgbundelklanten
Als je een vast bezorgmoment hebt en je woont in postcode 2517 of 2585, word je door ons geinformeerd met een e-mail dat je vaste bezorgmoment wordt geannuleerd. Je kunt op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Heb je een andere postcode, dan zal je Vaste Bezorgmoment gewoon doorgaan, maar houdt wel rekening met vertraging.
Reguliere klanten
Ook voor reguliere klanten met postcode 2517 of 2585 is het niet mogelijk om de boodschappen te laten bezorgen vanaf 22 juni tot en met 27 juni. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.
Heb je een andere postcode? Dan gaat je bestelling gewoon door, maar houd wel rekening met vertraging.
Kan ik voor een keertje mijn Vaste Bezorgmoment overslaan?
Goed om te weten: als je je bestelling niet op tijd aanvult tot het minimale bedrag van €50, dan wordt het bezorgmoment automatisch geannuleerd.
Hoe stel ik een Vast Bezorgmoment in?
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.