Veelgestelde vragen over ‘digitaal’
50 resultatenHoe koppel ik mijn digitale betaalpas?
Heb je een nieuwe betaalpas en wil je deze koppelen aan je account in plaats van de oude betaalpas? Zorg er dan voor dat je de oude pas eerst ontkoppelt. Pas daarna kun je de nieuwe pas koppelen aan je account.
Goed om te weten: staat er een Visa-logo op je nieuwe betaalpas van Rabobank? Deze werkt helaas nog niet met de digitale betaalpas. We werken aan een oplossing en verwachten deze later dit jaar aan te kunnen bieden.
Welke banken doen er mee aan de digitale betaalpas?
Hoe kom ik aan een AH Bonuskaart voor het sparen van Mijn AH Miles?
Uiteraard kan je ook nog een fysieke Bonuskaart ophalen in één van onze winkels bij de servicebalie. Die moet je dan wel nog even activeren en toevoegen aan je profiel. Alleen dan kan je er Mijn AH Miles mee sparen.
Hoe kan ik als zakelijke klant betalen?
- PIN-betaling bij levering
De meest gebruikte betaalmethode onder onze zakelijke klanten. Je plaatst je bestelling, kiest voor PIN-betaling en rekent veilig af bij onze bezorger met een mobiel pinapparaat. Na levering ontvang je automatisch een digitale factuur, die staat binnen 1 à 2 werkdagen klaar in je online profiel onder ‘facturen’. - iDEAL: Snel en vertrouwd
Betaal je liever direct bij het plaatsen van je bestelling? Kies dan voor iDEAL. Je betaalt snel, veilig en vertrouwd via je eigen bank. Wijzigingen in je bestelling? Geen probleem. Als je minder bestelt dan vooraf betaald, storten we het verschil automatisch terug – net als eventueel statiegeld. Ook bij iDEAL ontvang je je factuur digitaal, 1 à 2 dagen na bezorging onder ‘facturen’. - Op rekening betalen
Heb je een zakelijk account én sta je ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan kun je betalen op rekening aanvragen. Je ontvangt je factuur enkele dagen na levering per e-mail en hebt vervolgens 21 dagen de tijd om te betalen. Aanvragen doe je via het formulier op onze website. Wij verwerken je aanvraag binnen 5 werkdagen en houden je per e-mail op de hoogte. - Automatische incasso: betalen zonder omkijken
Wil je het nóg makkelijker maken? Kies dan voor automatische incasso. We schrijven het bedrag enkele dagen na bezorging automatisch van je rekening af. Hiervoor vul je het machtigingsformulier in en mail je dit samen met een kopie van je bankpas naar betaalaanvragen@ah.nl. Binnen 5 werkdagen hoor je van ons.
Wil je de machtiging stopzetten of je IBAN wijzigen? Gebruik dan het intrekkingsformulier en stuur dit, indien nodig met een nieuw aanvraagformulier, naar hetzelfde e-mailadres.
Goed om te weten: we voeren bij elke aanvraag een kredietcheck uit. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag te weigeren. Totdat je aanvraag is goedgekeurd, betaal je gewoon via PIN bij levering.
Mijn digitale spaarzegels zijn niet bijgeschreven, wat nu?
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.
Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!
Hoe werkt de actie met het sparen voor Uitjes?
Zin in een leuk dagje weg? Spaar dan mee voor de leukste Uitjes met de actie van Albert Heijn!
Bij elke €10 aan boodschappen*, of je nou in de winkel shopt of online bestelt, ontvang je 1 spaarzegel. Heb je 4 spaarzegels bij elkaar? Dan is je spaarkaart vol en kun je jouw favoriete Uitje scoren met het 2e kaartje helemaal gratis! Kies eenvoudig in de AH app of op ah.nl/uitjes welk avontuur je gaat beleven.
Handig: je spaart gewoon digitaal via de AH app. Zo heb je je spaarkaart altijd bij de hand, én mis je nooit een zegel.
Let op: deze spaaractie is geldig in Nederland en geldt niet voor aankopen bij AH to go.
Dus, waar wacht je nog op? Boodschappen doen, zegels sparen en op naar een gezellig Uitje!
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, tabak, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt
Hoe kan ik mij aanmelden voor digitaal sparen?
- Download of update de app
Om digitaal te kunnen sparen heb je de laatste versie van de Albert Heijn app nodig. Deze kan je downloaden via de Appstore of Google Play store. - Log in of maak een profiel aan
Open de AH app. Log in met je gegevens. Ben je je wachtwoord vergeten? Ga naar het log in scherm en vraag je deze opnieuw op. Nog geen profiel? Klik op 'Koppel Bonuskaart' en maak jouw AH profiel aan. - Je spaart nu automatisch digitaal mee!
Yes! Je spaart nu automatisch mee in de AH app. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waar je voor meespaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen!
Goed om te weten: het activeren van Koopzegels sparen staat los van Spaarzegels sparen voor een spaaractie (zoals bijvoorbeeld bakjes of uitjes). Koopzegels sparen moet je afzonderlijk activeren en stoppen.
Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
- Betaal ter plekke bij de bezorger of bij het Pick Up Point. Dit kan met je pinpas of via contactloos betalen met je telefoon. Het is niet mogelijk om je bestelling met contant geld te betalen.
- Betaal vooraf met je digitale betaalpas (als je gebruikmaakt van digitaal bankieren bij ING, Rabobank of ABN AMRO) of via iDEAL, snel en vertrouwd.
- Betaal achteraf via automatische incasso. Je geeft ons dan toestemming om het bedrag van je rekening af te schrijven. Wat we daarvoor nodig hebben? Een ingevuld machtigingsformulier en een kopie van je bankpas. Dit kun je mailen naar betaalaanvragen@ah.nl.
Kan ik een nieuwe kassabon krijgen als ik deze kwijt ben?
Ja, dat kan! Als je je aankoop binnen de afgelopen 13 weken hebt gedaan en je Bonuskaart is gescand, kun je bij de servicebalie van jouw Albert Heijn een nieuwe kassabon aanvragen.
Heb je je Bonuskaart gescand bij de kassa? Dan vind je je digitale kassabon in de AH app. Handig, toch? Lees hier meer over de digitale kassabon.
Wist je trouwens dat je niet per se een kassabon nodig hebt bij Albert Heijn? We hebben een onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie, dus dat komt goed!
Hoe werkt digitaal sparen?
Heb je online een bestelling geplaatst, dan worden je spaarzegels bijgeschreven op het moment dat we je bestelling voor je klaarzetten (ongeveer 5 uur voordat je je boodschappen ontvangt).
Wil je je spaaritem kopen in de winkel? Nadat je je Bonuskaart en een spaaritem hebt gescand, trekt de kassa automatisch het kortingsbedrag eraf van de spaarzegels die je in de app hebt gespaard.