Efteling

Veelgestelde vragen over Efteling

Moet ik mijn bezoek aan de Efteling ook reserveren?

Ja, naast je toegangsticket heb je ook een reservering voor de bezoekdag nodig. Enkel met een geldige reservering voor de bezoekdag én een geldig AH Efteling-ticket kun je het park betreden. Het reserveren van een bezoekdag kun je doen via de website van Efteling.


Kan ik mijn Efteling-laagseizoen ticket omruilen voor een flexibel ticket? 

Ja hoor dat is gewoon mogelijk om je ticket te upgraden bij de kassa van de Efteling door per ticket bij te betalen. Je kan je flexibele ticket ook gebruiken tijdens het laagseizoen. Je ontvangt alleen géén restitutie.


Tot wanneer kan ik de vouchers voor de Efteling nog gebruiken?
Verzilverde vouchers zijn nog geldig t/m 10 november 2024.

Kan ik gekochte Efteling-tickets teruggeven?  

Ongebruikte tickets die je online had gekocht kon je binnen 14 dagen retour melden bij onze klantenservice. De actie is helaas al een tijdje afgelopen. Dus dat kan niet meer.


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.

Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.

Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.


Welke producten kan ik precies kopen met de Geniet van 't Goede cadeaukaart?

Met de cadeaukaart kies je uit deelnemende producten voor een heerlijke vegetarische maaltijd bij Albert Heijn in Nederland (met uitzondering van AH to go) en op ah.nl. De recepten zijn terug te vinden op postcodeloterij.nl/geniet en ah.nl.

De ruim 900 deelnemende producten zijn goed te herkennen aan het groene Geniet van ’t Goede logo op het schap. Via ah.nl/genietvantgoede vind je een handig overzicht van de deelnemende producten.


Mijn Bonuskorting is niet verrekend in de winkel, wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als je met je kassabon naar de servicebalie in de winkel gaat, helpt één van onze collega's je graag.

Tip: met je geactiveerde Bonuskaart vind je al je kassabonnen bij je profiel rechtsboven in de AH app.


Een product in de Bonus is uitverkocht. Kan ik toch korting krijgen?

Ja, vaak wel! Ga even langs bij de servicebalie. Dan kunnen we de Bonusaanbieding met een week voor je verlengen. Dat zetten we dan op je Bonuskaart. Zo krijg je alsnog korting als het product er weer is.

Let op: dit geldt niet voor op=op aanbiedingen. En ook niet voor artikelen die de winkel normaal niet verkoopt. Als die artikelen op zijn, zijn ze ook echt op.


Hoe en waar kan ik de kaartjes voor de uitjes kopen?
  1. Open je spaarkaart in de AH app en ga naar ah.nl/uitjes en klik op 'koop tickets'.
  2. Kies het gewenste uitje en plaats tenminste 2 tickets in je winkelmandje.
  3. Vul de code uit de app in en volg de stappen om je betaling via iDEAL af te ronden.
  4. Je zegels worden automatisch afgeschreven. Je ontvangt de entreebewijzen in je mail. Vergeet deze niet mee te nemen naar het uitje!
  5. Goed om te weten: voor de meeste uitjes is het nodig om vooraf via de website van het betreffende uitje de dag en het moment van je bezoek te reserveren. Zonder reservering kan het zijn dat toegang wordt geweigerd. Check dit dus goed op de website van het betreffende uitje.

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?