Veelgestelde vragen over ‘Pasen’
16 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Ben je benieuwd naar de openingstijden van jouw winkel tijdens (lokale) feestdagen? Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van onze winkels op ah.nl/winkels.
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Hoe koppel ik mijn digitale betaalpas?
Je kan je digitale betaalpas koppelen via je profiel. Dit doe je bij Instellingen en voorkeuren onder 'Digitale betaalpas'. Doorloop het proces en je kunt voortaan je bestelling betalen met je gekoppelde betaalpas!
Heb je een nieuwe betaalpas en wil je deze koppelen aan je account in plaats van de oude betaalpas? Zorg er dan voor dat je de oude pas eerst ontkoppelt. Pas daarna kun je de nieuwe pas koppelen aan je account.
Goed om te weten: staat er een Visa-logo op je nieuwe betaalpas van Rabobank? Deze werkt helaas nog niet met de digitale betaalpas. We werken aan een oplossing en verwachten deze later dit jaar aan te kunnen bieden.
Heb je een nieuwe betaalpas en wil je deze koppelen aan je account in plaats van de oude betaalpas? Zorg er dan voor dat je de oude pas eerst ontkoppelt. Pas daarna kun je de nieuwe pas koppelen aan je account.
Goed om te weten: staat er een Visa-logo op je nieuwe betaalpas van Rabobank? Deze werkt helaas nog niet met de digitale betaalpas. We werken aan een oplossing en verwachten deze later dit jaar aan te kunnen bieden.
Hoe vraag ik een Passkey aan?
Het aanvragen van een Passkey is een fluitje van een cent!
- Ga naar het poppetje rechtsboven in je scherm.
- Klik op ‘Mijn profiel’.
- Selecteer ‘Gegevens en voorkeuren’.
- Kies ‘Inloggegevens’ en daar vind je je Passkey.
Inloggen met een Passkey, wat is dat precies?
Inloggen met een Passkey is een veilige manier om toegang te krijgen tot je account. Het is ontwikkeld door bekende namen zoals Apple, Google en Microsoft, en het maakt inloggen een stuk eenvoudiger. Je hoeft je geen zorgen te maken over vergeten wachtwoorden, want je logt gewoon in met je vingerafdruk of gezicht. Zo simpel is het!
Wat als inloggen met een Passkey niet lukt?
Als inloggen met een Passkey niet lukt, controleer dan of je systeem en browser up-to-date zijn. Onze klantenservice kan je helaas niet helpen bij individuele problemen, maar met de juiste updates heb je de beste kans op succes. Mocht dat helaas toch geen oplossing zijn? Geen zorgen! Je kunt natuurlijk altijd nog inloggen met je wachtwoord.
Het koppelen van mijn digitale betaalpas van Rabobank lukt niet, hoe kan dat?
Krijg je de melding 'geen betaalpas gevonden'? Dan is de kans groot dat er een Visa-logo op je nieuwe betaalpas staat. Die wordt op dit moment helaas nog niet ondersteund door de digitale betaalpas.
We snappen dat dit onhandig is en zijn achter de schermen hard bezig aan een oplossing. We verwachten dat je later dit jaar ook met deze passen kunt betalen. Tot die tijd kun je natuurlijk nog gewoon kiezen voor iDEAL of pinnen bij de bezorging.
We snappen dat dit onhandig is en zijn achter de schermen hard bezig aan een oplossing. We verwachten dat je later dit jaar ook met deze passen kunt betalen. Tot die tijd kun je natuurlijk nog gewoon kiezen voor iDEAL of pinnen bij de bezorging.
Hoe kan ik een aanvraag doen voor betalen per automatische incasso?
Wil je betalen via automatische incasso? Vul dan het machtigingsformulier in en stuur dit, samen met een kopie van je bankpas, naar betaalaanvragen@ah.nl. Zodra je aanvraag verwerkt is, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Zo geregeld!
Goed om te weten: betalen via automatische incasso is alleen beschikbaar bij thuisbezorgen, niet bij het ophalen bij een Pick Up Point. Bij een Pick Up Point moet je dus alsnog pinnen.
Goed om te weten: betalen via automatische incasso is alleen beschikbaar bij thuisbezorgen, niet bij het ophalen bij een Pick Up Point. Bij een Pick Up Point moet je dus alsnog pinnen.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
Deze actie is afgelopen. Van 30 september 2024 t/m 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel. Met AH Premium spaarde je 2x zo snel. Verzilveren kon tot en met 2 februari 2025.
Tot wanneer kan ik de bioscoopzegels nog verzilveren?
De actie sparen voor 2e bioscoopkaartje gratis is afgelopen. Sparen kon tot en met 15 september 2024. Het verzilveren van volle spaarkaarten kon tot en met 26 januari 2025. Je gekochte vouchers zijn geldig tot en met 31 augustus 2025 bij Pathé bioscopen. Behalve de Pathé Unlimited vouchers. Deze moesten uiterlijk 20 december 2024 verzilverd worden bij Pathé.
Hoe spaar ik Perla punten en wat kan ik ermee?
Spaar Perla punten met elke verpakking van AH Perla en AH Excellent Perla. Op deze verpakkingen vind je waardepunten die je kunt plakken op een spaarkaart. Je kunt deze spaarkaarten ophalen bij de servicebalie in de winkel of hier downloaden.
Punten sparen
Je kunt zowel oude als nieuwe punten op je spaarkaart plakken. Zodra je een volle spaarkaart hebt (250 punten), kun je deze inleveren bij de kassa voor €2.00 korting op je boodschappen.
Goed om te weten
Deze spaaractie geldt in zowel Nederlandse als Belgische Albert Heijn-winkels. Houd er rekening mee dat volle spaarkaarten niet in te leveren zijn bij je online bestelling.
Dus, ga aan de slag met sparen en profiteer van je korting!