Klacht over mijn bestelling

AH Klantenservice

Mis je een product of heb je een klacht over de kwaliteit?

Vul dan dit formulier in en dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Wist je dat Je de verrekening(en) altijd terugvindt onder mijn bestellingen? Als we je boodschappen hebben bezorgd zie je het bedrag ook altijd op je factuur onder het kopje 'correctie vorige bestelling'.

Wil je liever het product alsnog halen in je winkel of daar je geld terugkrijgen? Dat kan ook! je kan daarvoor terecht met je factuur in een winkel met een online.nl servicepunt. Check hier welke winkel in jouw buurt dat is door je postcode of woonplaats in te vullen.

Er is iets fout gegaan bij de verrekening van korting of statiegeld bij mijn bestelling, wat nu?

We doen er alles aan om alle betalingen goed te verwerken, maar denk je dat de bezorger een rekenfout heeft gemaakt, neem dan eerst een kijkje op jouw factuur. Je factuur kan je een dag na de bezorging inzien. Je ziet dan welke kortingen je precies hebt gekregen, maar ook het verrekende statiegeld bijvoorbeeld.

Klopt er dan toch iets niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Laat ons weten wat er niet klopt en wat je bestelnummer is, zodat we het kunnen oplossen.

Wat is de Albert Heijn Versgarantie?

Voor je online bestelde boodschapppen bieden we gemiddeld dezelfde houdbaarheid op versproducten als in onze winkels. Omdat je niet zelf de verpakking kan kiezen, hanteren we de volgende spelregels:

  • Zuivel, voorverpakte vleeswaren (zoals boterhamworst) en brood- en toastsalades zijn bij aflevering minimaal 4 dagen houdbaar.
  • Overige versartikelen zoals vlees, verse vleeswaren, gesneden groenten, verse pizza's, maaltijdsalades en stoommaaltijden zijn bij aflevering minimaal 2 dagen houdbaar.
  • Uitzondering hierop is gebak, dit is minimaal 1 dag houdbaar.

Mocht de houdbaarheid van een product toch afwijken van bovenstaande informatie, dan kan je dit terugvinden in de productomschrijving van het betreffende product.

Kreeg jij een product geleverd dat niet aan de bovenstaande houdbaarheidstermijn voldoet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt jullie klachtenprocedure?

We zien onze klanten natuurlijk het liefst helemaal tevreden. Op deze klantenservicepagina's vind je het antwoord op veel van je vragen. Je kan direct zelf een melding maken van een beschadigd of ontbrekend product, of als de kwaliteit van een product niet naar je wens is. Dat kan via dit formulier, of neem contact op met onze klantenservice via één van de kanalen onderaan deze pagina. Je kunt dit het beste binnen een week nadat je je boodschappen hebt ontvangen doen.

Als we je klacht hebben ontvangen proberen we deze binnen drie werkdagen te beantwoorden. Soms duurt het iets langer, maar je krijgt sowieso binnen 14 dagen een reactie van ons.

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je als particuliere klant een klacht indienden bij De Geschillencommissie. Meer informatie over De Geschillencommissie kun je vinden op www.sgc.nl. Ook kun je je klacht indienen via het ODR platform op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je je klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.

Contact