Veelgestelde vragen over ‘Klacht over online bestelling’
50 resultatenHoe werkt jullie klachtenprocedure?
Is er iets mis met je bestelling, zoals een beschadigd of ontbrekend product, of valt de kwaliteit tegen? Geef het aan ons door via ons klachtenformulier of neem contact op met onze klantenservice. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Als je contact hebt gehad met een medewerker van onze klantenservice, streven we ernaar je binnen drie werkdagen te helpen. Soms duurt het iets langer, maar je ontvangt altijd een reactie binnen 14 dagen.
Ben je niet tevreden met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld? Als particuliere klant kun je je klacht voorleggen aan De Geschillencommissie, of gebruik maken van het ODR-platform. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je je klacht indienen bij Thuiswinkel.
Hoe kan ik een klacht doorgeven over mijn bestelling?
Geef het aan ons door via ons klachtenformulier. Zo kunnen we meteen aan de slag om het recht te zetten.
Heb je een algemene klacht of wil je feedback geven over onze service? Dat kun je hier aangeven. We nemen je melding serieus en kijken wat we kunnen verbeteren.
Ik mis een product, Bonuskorting of heb een (kwaliteits)klacht bij mijn bestelling, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarom lossen we het graag snel en netjes voor je op. Vul ons klachtenformulier in en vertel ons wat er misging.
Wil je het aankoopbedrag terug? Geen probleem: dat verrekenen we automatisch met je volgende bestelling. Je ziet dit terug als 'Mijn tegoed verrekening' op het moment dat je jouw volgende bestelling bevestigt, bij 'Mijn bestellingen -> betalingsoverzicht', 'Mijn Tegoed -> verrekeningen' in de app of op de factuur.
Liever het ontbrekende product ophalen of je geld terug in de winkel? Dat kan ook. Neem je factuur mee naar een winkel met een ah.nl servicepunt. Ga naar ah.nl/winkels en filter op ‘ah.nl servicepunt’, dan zie je de winkels bij jou in de buurt.
Wil je het bedrag liever teruggestort krijgen op je bankrekening? Geen enkel probleem. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice – we regelen het graag. Je ontvangt het bedrag dan binnen 10 werkdagen op je rekening.
Mijn Bonuskorting is niet verrekend bij mijn online bestelling. Wat kan ik doen?
Hoe weet ik zeker dat ik verse producten krijg?
Wil je weten hoe lang een versproduct houdbaar is na bezorging? Op de website en in de AH-app vind je bij elk versproduct een handig houdbaarheidsbalkje. Klik op het product, en je ziet meteen hoe lang je het na bezorging nog kunt gebruiken. Voor brood werkt het iets anders: dat heeft geen ‘tenminste houdbaar tot’-datum, maar een productiedatum. Dat is de dag waarop het brood is gebakken.
Mocht je toch een product ontvangen dat niet aan onze versgarantie voldoet, laat het ons weten via het klachtenformulier. We lossen het graag voor je op.
Ik heb een klacht over een product dat ik in de winkel heb gekocht. Wat nu?
We doen ons uiterste best om de beste en meest verse producten aan te bieden. Maar soms kan het gebeuren dat je een product hebt gekocht dat niet aan de kwaliteit voldoet. Geen zorgen, dit lossen we natuurlijk netjes met je op!
Je kunt je klacht altijd melden via ons klachtenformulier. Als je het product meeneemt naar de winkel, ruilen onze collega's het graag voor je om. Wil je liever je geld terug? Vergeet dan niet je kassabon mee te nemen! Je kunt je digitale kassabon altijd terugvinden in de AH-app als je bent ingelogd. Voor meer informatie kun je alles lezen op onze speciale pagina.
Waar bezorgt Albert Heijn?
Ga naar 'Online bestellen' en kies onder ‘Kies je bezorgmoment’ of je je bestelling wil laten bezorgen of op wil halen bij een Pick Up Point. Dan zie je meteen of we bij jou bezorgen of waar je je bestelling kunt ophalen. Veel bestelplezier!
Kan ik een kopie factuur krijgen?
Zodra we je boodschappen hebben bezorgd zie je daar vrijwel meteen je factuur online. Zo heb je altijd je facturen bij de hand en kan je ze zelf downloaden, mailen, opslaan of printen.
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.