Veelgestelde vragen over ‘Nieuwjaarsdag’
19 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Mijn vaste bezorgmoment is geannuleerd vanwege een feestdag of evenement. Wat nu?
- Log in.
- Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
- Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
- Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
Goed om te weten: zorg ervoor dat je voor minimaal €50.00 aan producten in je mandje hebt, anders kun je de bestelling niet bevestigen. Als alles goed is gegaan, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
Hoe werkt de actie met het sparen voor Uitjes?
Zin in een leuk dagje weg? Spaar dan mee voor de leukste Uitjes met de actie van Albert Heijn!
Bij elke €10 aan boodschappen*, of je nou lekker in de winkel shopt of online bestelt, ontvang je 1 spaarzegel. Dat gaat lekker snel! Heb je 4 spaarzegels bij elkaar? Dan is je spaarkaart vol en kun je jouw favoriete Uitje scoren met het 2e kaartje helemaal gratis! Kies eenvoudig in de AH app of op ah.nl/uitjes welk avontuur je gaat beleven.
Handig: je spaart gewoon digitaal via de AH app. Zo heb je je spaarkaart altijd bij de hand, én mis je nooit een zegel.
Let op: deze spaaractie is geldig in Nederland en geldt niet voor aankopen bij AH to go.
Dus, waar wacht je nog op? Boodschappen doen, zegels sparen en op naar een gezellig Uitje!
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, tabak, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
Kan ik de papieren koopzegelboekjes nog inleveren?
Ja, dat kan nog steeds. Je kan ze zeker tot 31 december 2025 nog inleveren bij de servicebalie.
Hoe bezorgt Albert Heijn rondom 750 jaar Amsterdam?
Bezorgbundelklanten
Bezorgbundelklanten met een vast bezorgmoment die binnen dit bezorggebied vallen, hebben van ons een mail ontvangen. Zij kunnen op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.00.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Reguliere klanten
Voor reguliere klanten is het niet mogelijk om hun boodschappen te laten bezorgen op 20 juni vanaf 19:00 en 21 juni de hele dag. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.
Hoe wijzig ik mijn Vaste Bezorgmoment?
- Ga naar ah.nl/bezorgbundel en log in.
- Klik op ‘Bezorgmoment aanpassen’ en kies een nieuw moment dat beter bij je week past.
- Bevestig je keuze. Je krijgt van ons een mailtje als alles rond is.
Goed om te weten: als je je vaste bezorgmoment verandert, vervallen je al ingeplande bezorgmomenten. Behalve als je al boodschappen had toegevoegd, dan blijven ze gewoon staan.
Maakt de Bloemen Shop ook feest- en seizoensboeketten?
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Wanneer komt de nieuwe Allerhande uit?
In de Allerhande vind je achterin de datum van de volgende uitgave. Deze ligt in de winkel of is beschikbaar op ah.nl/allerhande. Bestel je online? Dan wordt de nieuwe Allerhande aan je bestelling toegevoegd in de week van de uitgave, zolang de voorraad strekt. Veel kookplezier!
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.