Veelgestelde vragen over ‘pannen’
19 resultatenWaar vind ik productinformatie van de SMEG-braadpan en -grillpan?
Gebruiksadvies braadpan en grillpan
Laat de pan geleidelijk aan goed opwarmen. Zet de pan niet op een heet fornuis om het opwarmproces te versnellen. Voor de meeste recepten kun je de temperatuur verlagen zodra de pan opgewarmd is. Kook op lage tot middelmatige temperatuur voor het beste resultaat. Een hoge temperatuur kan de afwerkingslaag van de pan beschadigen. Gietijzeren pannen zijn niet zo geschikt om te koken zonder olie of boter. Breng (bak)olie of boter aan op de bodem van de pan alvorens je de pan verwarmt. Gebruik geen oliesprays zoals spuitbussen, misters of pompsprays. Dergelijke sprays kunnen leiden tot een ophoping van residu dat moeilijk te verwijderen is van het kookgerei. Gebruik keukengerei in hout, kunststof of hittebestendig nylon om krassen op het geëmailleerde gietijzer te voorkomen. Snij niet in de gietijzeren pan en tik of sla niet met keukengerei op de rand van de pan. Anders kan de emaillelaag afschilferen of barsten.
Laat de pan geleidelijk aan goed opwarmen. Zet de pan niet op een heet fornuis om het opwarmproces te versnellen. Voor de meeste recepten kun je de temperatuur verlagen zodra de pan opgewarmd is. Kook op lage tot middelmatige temperatuur voor het beste resultaat. Een hoge temperatuur kan de afwerkingslaag van de pan beschadigen. Gietijzeren pannen zijn niet zo geschikt om te koken zonder olie of boter. Breng (bak)olie of boter aan op de bodem van de pan alvorens je de pan verwarmt. Gebruik geen oliesprays zoals spuitbussen, misters of pompsprays. Dergelijke sprays kunnen leiden tot een ophoping van residu dat moeilijk te verwijderen is van het kookgerei. Gebruik keukengerei in hout, kunststof of hittebestendig nylon om krassen op het geëmailleerde gietijzer te voorkomen. Snij niet in de gietijzeren pan en tik of sla niet met keukengerei op de rand van de pan. Anders kan de emaillelaag afschilferen of barsten.
- De braadpan en grillpan zijn geschikt voor alle kookplaten.
- De braadpan en grillpan zijn ovenbestendig tot 260C.
- De braadpan en grillpan zijn niet magnetronbestendig.
- De braadpan en grillpan zijn niet vaatwasmachinebestendig, ze kunnen enkel met de hand worden afgewassen. Gebruik geen ovenreiniger, staalwol, agressieve schoonmaakmiddelen of producten die chloor bevatten.
Er zitten vlekken of onregelmatigheden op mijn servies, hoe kan dat?
Er kunnen kleurvariaties in de producten voorkomen. Lichte afwijkingen van de kleur zijn normaal. Het onvoorspelbare karakter van de glazuurontwikkeling tijdens het bakproces maakt elk item uniek!
Ik heb de AH Nieuwsbrief niet ontvangen. Wat nu?
Geen paniek, eerst even checken of alles in orde is:
- Is de e-mail per ongeluk in je spambox beland?
- Staat het juiste e-mailadres in je profiel? Log in en check onder ‘Mijn profiel’ of alles klopt.
- Is er genoeg opslagruimte in je mailbox?
Mijn SMEG-artikel is kapot of beschadigd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zolang de actie loopt, kan je terug naar de winkel om dit om te ruilen met je kassabon. Na de actieperiode kan je contact opnemen met SMEG via het e-mailadres smeg.care@cookware-co.com of via het online formulier https://smeg-cookware.zendesk.com/hc/nl/requests/new.
Hoe meld ik druk- of zetfouten?
Soms sluipt er wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', en op onze website zie je 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. Geen paniek, de prijs die je bij het afrekenen ziet, is altijd de juiste prijs.
Zie je een foutje op de website of in de AH app? Laat het ons weten! We zorgen ervoor dat het snel wordt aangepast.
Zie je een foutje op de website of in de AH app? Laat het ons weten! We zorgen ervoor dat het snel wordt aangepast.
Er staat nog 'reservering', maar de boodschappen zijn al bezorgd. Hoe kan dat?
Dat kan gebeuren! Nadat je boodschappen zijn bezorgd, passen we het bedrag direct aan. Maar je bank heeft vaak even tijd nodig om die wijziging om te zetten in een daadwerkelijke afschrijving. Meestal zie je de aanpassing de volgende dag, maar dit kan per bank verschillen. Geen paniek, het komt goed.
Hoe maak ik mijn Portugees servies schoon? Kunnen ze in de vaatwasser?
Het Portugees servies is vaatwasserbestendig. Als je het servies regelmatig in de machine wast, kunnen de glanslaag en/of kleur aangetast raken. Gebruik een milde reinigingscrème of wondergum om hardnekkige vlekken te verwijderen.
Er is een fout gemaakt bij het afrekenen van mijn bestelling, wat nu?
Dat is natuurlijk vervelend. Geen zorgen, we kijken het graag voor je na. Denk je dat de bezorger een rekenfout heeft gemaakt? Wacht dan eerst even tot je factuur beschikbaar is op ah.nl/facturen. Deze ontvang je direct na de bezorging. Gaat het om iets anders, of weet je niet zeker waar het misging? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Vergeet je ordernummer niet te melden, dan zoeken we het snel voor je uit.
Ik heb een probleem of klacht over een Blue Home apparaat, wat nu?
Wat een tegenvaller! Geen zorgen, we hebben een Kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Het beste is om met jouw Blue Home-product naar jouw Albert Heijn winkel te gaan. Neem je bon mee, en we zorgen ervoor dat je het aankoopbedrag terugkrijgt op je bankrekening. Vergeet niet je bankpas mee te nemen voor de retourpintransactie!
Product incompleet geleverd?
Het spijt ons te horen dat je apparaat incompleet is geleverd en dat er een onderdeel ontbreekt. Dit lossen we graag netjes met je op, zodat je weer snel kunt genieten van het kookgemak!
3. Je e-mailadres. Als we het ontbrekende onderdeel kunnen nasturen, ontvang je namelijk een track & trace code via e-mail.
Indien het mogelijk is om het onderdeel na te sturen, zullen we je hierover updaten. Is dit niet mogelijk? Dan zoeken we natuurlijk ook naar een oplossing!
Product incompleet geleverd?
Het spijt ons te horen dat je apparaat incompleet is geleverd en dat er een onderdeel ontbreekt. Dit lossen we graag netjes met je op, zodat je weer snel kunt genieten van het kookgemak!
Neem contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij:
1. Je adresgegevens
3. Je e-mailadres. Als we het ontbrekende onderdeel kunnen nasturen, ontvang je namelijk een track & trace code via e-mail.
Indien het mogelijk is om het onderdeel na te sturen, zullen we je hierover updaten. Is dit niet mogelijk? Dan zoeken we natuurlijk ook naar een oplossing!
Heb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.
Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.
Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.