Veelgestelde vragen over ‘geniet’
50 resultatenMijn Bonuskorting is niet verrekend bij mijn online bestelling. Wat kan ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Maar geen paniek: vaak wordt dit voordat je bestelling wordt geleverd nog gecorrigeerd, dus controleer altijd eerst je factuur. Hier staat precies wat je hebt gekocht en wat jouw Bonuskorting is. Klopt de verrekende korting niet? Meld het dan via het klachtenformulier. De korting wordt dan alsnog bij je volgende bestelling in mindering gebracht.
Hoe werken Bonusaanbiedingen in de winkel?
Elke week hebben we nieuwe Bonusaanbiedingen! Je krijgt korting door je Bonuskaart te scannen bij het afrekenen van je boodschappen in de winkel. De nieuwste aanbiedingen vind je in de Bonusfolder en op onze website, zodat je altijd weet welke producten in de aanbieding zijn. Geniet van al het Bonusvoordeel!
Hoe verzilver ik mijn Eftelingspaarkaarten in de AH app?
Het verzilveren van je Eftelingspaarkaarten in de AH-app is heel eenvoudig! Volg deze stappen:
- Open de AH-app en log in op je account.
- Ga naar 'Mijn Albert Heijn' en klik op de Efteling-banner.
- Klik op de 'Koop tickets' button.
- Kies het gewenste Eftelingticket: Laagseizoen of Flexibel, de theatershow CARO, of een eten & drinken voucher. Bij elke volle spaarkaart ontvang je tot €13,50 korting.
- Volg de stappen om je betaling af te ronden.
Na de betaling ontvang je je tickets in je mailbox. Zo ben je klaar voor een magische dag in de Efteling!
Welke abonnementen kan ik met korting afsluiten via Mijn Albert Heijn Premium?
Klaar om nog meer voordeel uit Mijn Albert Heijn Premium te halen? Met Premium ontvang je korting op diverse tickets en abonnementen. Een overzicht vind je op de overzichtspagina.
Ik heb de e-mail met de controlecode niet ontvangen, wat nu?
Geen zorgen! De e-mail ontvang je in dezelfde mailbox waar je ook mee inlogt op ah.nl. Deze zou je binnen een aantal minuten moeten ontvangen. We hebben echter geen invloed op de snelheid van leveren door jouw eigen e-mailprovider.
De afzender van de mail is account@ah.nl met als onderwerp "Controlecode voor Albert Heijn". Je kan via de zoekfunctie proberen de e-mail te vinden in je mailbox.
Verder zou je onderstaande punten nog even kunnen checken:
Goed om te weten: als je jouw mobiele telefoonnummer toevoegt aan je profiel, dan ontvang je de controlecode per SMS. De controlecode via SMS is een stuk veiliger en wel zo handig!
De afzender van de mail is account@ah.nl met als onderwerp "Controlecode voor Albert Heijn". Je kan via de zoekfunctie proberen de e-mail te vinden in je mailbox.
Verder zou je onderstaande punten nog even kunnen checken:
- Controleer eerst je spambox of de map ‘ongewenste e-mails’.
- Komt de e-mail met afzender account@ah.nl misschien automatisch in een andere map binnen? (Gmail heeft bijvoorbeeld verschillende inboxen waar je bepaalde afzenders automatisch naar kan sturen.)
- Heb je misschien de afzender account@ah.nl geblokkeerd?
- Kan het zijn dat je inbox vol is?
- Het kan ook nog voorkomen dat jouw e-mailprovider de e-mails van deze afzender tegenhoudt. Dit kun je achterhalen bij jouw e-mailprovider.
Goed om te weten: als je jouw mobiele telefoonnummer toevoegt aan je profiel, dan ontvang je de controlecode per SMS. De controlecode via SMS is een stuk veiliger en wel zo handig!
- Klik in de app op het poppetje rechtsboven.
- Ga vervolgens naar ‘Gegevens en voorkeuren’.
- Dan naar ‘Mijn gegevens’.
- Klik onderaan op ‘Wijzig inloggegevens’.
Mijn Bonus Box-korting is niet verrekend. Wat nu?
Vervelend dat de korting van Mijn Bonus Box niet verrekend is. Maar geen zorgen, we lossen dit graag met je op, zodat je geen voordeel misloopt.
Controleer het volgende:
Wat kun je doen?
Controleer het volgende:
- Heb je de juiste Bonuskaart gebruikt? Als je een andere kaart gebruikt dan in de AH app, wordt de korting niet verrekend.
- Heb je wel dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen? Dan is er mogelijk een tijdelijke technische storing.
Wat kun je doen?
- Online gekocht? Meld het via ons selfserviceformulier, en de korting wordt bij je volgende bestelling alsnog verrekend.
- In de winkel gekocht? Neem je (digitale) kassabon mee naar de servicebalie. Een van onze collega’s helpt je graag verder!
Tip: Bonnetje kwijt? Geen probleem. In de AH app vind je deze terug! Ga rechtsboven naar het poppetje, vervolgens naar ‘Aankopen en bestellingen’ en dan ‘Kassabonnen’.
Mijn Bonuskorting is niet verrekend in de winkel, wat nu?
Dat is natuurlijk vervelend! Geen zorgen, ga gewoon met je kassabon naar de servicebalie in de winkel en een van onze collega’s helpt je graag verder.
Tip: Je kunt al je kassabonnen terugvinden in je profiel rechtsboven in de AH app. Zo heb je al je kassabonnen altijd bij de hand, wel zo handig!
Tip: Je kunt al je kassabonnen terugvinden in je profiel rechtsboven in de AH app. Zo heb je al je kassabonnen altijd bij de hand, wel zo handig!
Kunnen jullie mijn boodschappen bij de buren bezorgen als ik er niet ben?
Nee, we bezorgen je boodschappen alleen op het door jou opgegeven adres – dus niet bij de buren. Maar geen zorgen: als je zelf niet thuis bent, mag iemand anders namens jou de boodschappen in ontvangst nemen. Die persoon moet dan wel thuis zijn op jouw adres en ook betalen als dat nodig is. Zo kun je toch nog genieten van jouw boodschappen bezorgd aan huis!
Ik heb betaald met iDEAL, maar mijn bestelling is niet bevestigd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Dat is natuurlijk vervelend! Als je met iDEAL hebt betaald maar je bestelling niet is bevestigd, hoef je je geen zorgen te maken: de betaling wordt automatisch teruggestort.
Omdat het even duurt voordat de systemen en je bank alles hebben verwerkt, kan het tot 2 werkdagen duren voordat je het bedrag weer op je rekening ziet staan. Is het na die tijd nog niet terug? Laat het ons weten, dan zoeken we het meteen voor je uit.
Omdat het even duurt voordat de systemen en je bank alles hebben verwerkt, kan het tot 2 werkdagen duren voordat je het bedrag weer op je rekening ziet staan. Is het na die tijd nog niet terug? Laat het ons weten, dan zoeken we het meteen voor je uit.
Mijn digitale spaarzegels zijn niet bijgeschreven, wat nu?
We willen dat het digitaal sparen op rolletjes loopt. Daarom vinden we het jammer dat het niet helemaal goed is gegaan. Maar niet getreurd: we lossen het netjes met je op.
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.
Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.
Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!