Veelgestelde vragen over ‘blauwe bessen’
17 resultatenWaar kan ik de Blue Home producten kopen?
We hebben dit mooie assortiment beschikbaar in 282 winkels in Nederland, vooral in de grotere vestigingen met een uitgebreid Non-Food aanbod. En als je liever online winkelt, kun je deze producten ook gemakkelijk meebestellen via ah.nl of gratis bij je thuis laten bezorgen via de AH Voordeelshop.
Wat is Blue Home van Albert Heijn?
- Exclusief bij Albert Heijn
- 3 jaar garantie
Welke kwaliteit hebben de Blue Home producten?
Bij Albert Heijn vinden we duurzaamheid belangrijk. Daarom zijn de Blue Home producten gebouwd om lang mee te gaan, en hebben ze een extra lange garantieperiode van 3 jaar. Ook zijn de producten, wanneer relevant, PFAS vrij. Niet schadelijk voor de gezondheid en beter voor het milieu. Extra lekker!
Wat zijn Prijsfavorieten van Albert Heijn en hoe herken ik deze producten?
We hebben Prijsfavorieten in alle categorieën, van groente en fruit, tot koekjes, noten, en schoonmaakmiddelen. Op de Prijsfavorieten-pagina vind je al onze producten met een blauwe duim. Goed voor de portemonnee, én met de kwaliteit van Albert Heijn!
Ik heb een probleem of klacht over een Blue Home apparaat, wat nu?
Product incompleet geleverd?
Het spijt ons te horen dat je apparaat incompleet is geleverd en dat er een onderdeel ontbreekt. Dit lossen we graag netjes met je op, zodat je weer snel kunt genieten van het kookgemak!
Neem contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij:
1. Je adresgegevens
3. Je e-mailadres. Als we het ontbrekende onderdeel kunnen nasturen, ontvang je namelijk een track & trace code via e-mail.
Indien het mogelijk is om het onderdeel na te sturen, zullen we je hierover updaten. Is dit niet mogelijk? Dan zoeken we natuurlijk ook naar een oplossing!
Welke Blue Home producten zijn er?
Daarom breiden we het Blue Home assortiment uit. Naast het broodrooster, combi-blender, staafmixer, waterkoker en de airfryer, kun je nu met nog meer apparaten de lekkerste gerechten op tafel toveren. De uitbreiding bestaat uit: een melkopschuimer, tosti-ijzer, contactgrill (2 formaten), citruspers, 2-in-1 weegschaal en zelfs twee BBQ's.
Bestel het Blue Home assortiment online via de AH Voordeelshop, bij je online bestelling via ah.nl of in één van de 282 grotere winkels.
Vragen over de werking van de Blue Home Citruspers
De Citruspers gaat niet aan, wat kan ik doen?
Volg de volgende stappen bij het starten van het apparaat:
- Controleer of de stekker in het stopcontact zit.
- Test het stopcontact met een ander apparaat om te zien of het werkt.
- Als het stopcontact functioneert maar het apparaat niet, probeer dan niet zelf het apparaat uit elkaar te halen of te repareren.
Is de citruspers vaatwasmachinebestendig?
Afgezien van het motorgedeelte kunnen alle afneembare onderdelen van de citruspers zowel met de hand als in de vaatwasser worden afgewassen.
Vragen over de werking van de Blue Home 3-in-1 Wafelijzer 1000W zwart & blauw
Volg de volgende stappen bij het starten van het apparaat:
- Controleer of de stekker in het stopcontact zit.
- Test het stopcontact met een ander apparaat om te zien of het werkt.
- Als het stopcontact functioneert maar het apparaat niet, probeer dan niet zelf het apparaat uit elkaar te halen of te repareren.
Bij de eerste keer aanzetten komt er wat witte rook van de platen, klopt dit?
Ja, het is normaal dat er bij de eerste keer aanzetten wat witte rook van de platen komt. Zorg ervoor dat je voor het eerste gebruik alle verwijderbare onderdelen schoonmaakt met een vochtige doek. Vermijd het gebruik van schuursponsjes, schurende schoonmaakmiddelen of agressieve vloeistoffen zoals alcohol, benzine of aceton. Dit helpt om het apparaat veilig en effectief te gebruiken.
Op welke manier maak ik mijn wafelijzer schoon?
De platen kunnen door middel van een vochtige doek schoon worden gemaakt, gebruik hierbij nooit schuurmiddelen of schuursponsen. Daarnaast kunnen de platen in de vaatwasmachine.
Mijn bestelling is geannuleerd, wanneer wordt deze alsnog bezorgd?
Als je bestelling is geannuleerd, wordt deze niet automatisch opnieuw ingepland. Maar geen zorgen, je kunt de bestelling eenvoudig zelf opnieuw plaatsen. Volg hiervoor de onderstaande stappen:
-
Open de laatste bevestigingsmail van je geannuleerde bestelling.
-
Klik op de blauwe knop ‘Wijzig bestelling’.
-
In je winkelmandje klik je rechtsboven op ‘Voeg alles toe’. Zo zet je alle producten in één keer terug.
-
Klik daarna op het winkelmandje om je bestelling te bekijken.
-
Kies een nieuw bezorgmoment en rond je bestelling af.
Zo hoef je niet opnieuw alles bij elkaar te zoeken en is je bestelling alsnog snel geregeld.
Mijn bestelling is geannuleerd. Hoe krijg ik mijn boodschappenlijstje terug?
- Open de laatste bevestigingsmail van je geannuleerde bestelling.
- Klik op de blauwe knop ‘Wijzig bestelling’.
- Klik rechtsboven op ‘Voeg alles toe’.
- Ga naar je winkelmandje, kies een nieuw bezorgmoment en rond je bestelling af.
Goed om te weten: onze klantenservice kan de bestelling helaas niet voor je verplaatsen naar een ander moment. Maar met de stappen hierboven lukt het je in een paar klikken zelf!