Veelgestelde vragen over ‘Eerste Kerstdag’
30 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Ben je benieuwd naar de openingstijden van jouw winkel tijdens (lokale) feestdagen? Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van onze winkels op ah.nl/winkels.
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Maakt de Bloemen Shop ook feest- en seizoensboeketten?
Zeker weten! Bij AH Bloemen vind je tijdens feestdagen zoals Moederdag, Valentijnsdag en Kerst altijd speciale seizoensboeketten. Perfect afgestemd op het moment en altijd met zorg samengesteld. Zo verras je iemand (of jezelf) met bloemen die helemaal passen bij de gelegenheid.
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Hoe bezorgt Albert Heijn rondom 750 jaar Amsterdam?
Op 21 juni wordt het 750-jarig bestaan van Amsterdam gevierd op de Ring A10. Daardoor kunnen we de boodschappen helaas niet bij iedereen bezorgen op vrijdag 20 juni vanaf 19:00 uur tot en met zaterdag 21 juni de gehele dag.
Bezorgbundelklanten
Bezorgbundelklanten met een vast bezorgmoment die binnen dit bezorggebied vallen, hebben van ons een mail ontvangen. Zij kunnen op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Reguliere klanten
Voor reguliere klanten is het niet mogelijk om hun boodschappen te laten bezorgen op 20 juni vanaf 19:00 en 21 juni de hele dag. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.
Bezorgbundelklanten
Bezorgbundelklanten met een vast bezorgmoment die binnen dit bezorggebied vallen, hebben van ons een mail ontvangen. Zij kunnen op een ander moment een bestelling plaatsen. Het wijzigen van het vaste bezorgmoment is niet nodig.
Hieronder leggen we het voor je uit:
- Klik rechtsboven op ‘Online bestellen’.
- Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
- Selecteer een datum en tijdvak voor bezorging of ophalen.
- Begin met bestellen: zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je mandje.
- Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.00.
- Als je klaar bent, klik je op het autootje rechtsboven om je bestelling te controleren en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’.
- Controleer je bestelling nog een keer en klik op ‘Bevestigen’.
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de details van je bestelling en tot wanneer je deze nog kunt aanpassen. Zo geregeld!
Reguliere klanten
Voor reguliere klanten is het niet mogelijk om hun boodschappen te laten bezorgen op 20 juni vanaf 19:00 en 21 juni de hele dag. Deze opties hebben we dan ook uitgezet in het bezorgmomentenschema. We raden je aan om een ander moment te kiezen.
Mijn vaste bezorgmoment is geannuleerd vanwege een feestdag of evenement. Wat nu?
Ben je Bezorgbundelklant en valt jouw vaste bezorgmoment buiten onze bezorgtijden, door bijvoorbeeld een feestdag of evenement, dan kun je natuurlijk een los nieuw moment kiezen.
Goed om te weten: zorg ervoor dat je voor minimaal €50.00 aan producten in je mandje hebt, anders kun je de bestelling niet bevestigen. Als alles goed is gegaan, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
- Log in.
- Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
- Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
- Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
Goed om te weten: zorg ervoor dat je voor minimaal €50.00 aan producten in je mandje hebt, anders kun je de bestelling niet bevestigen. Als alles goed is gegaan, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
Deze actie is afgelopen. Van 30 september 2024 t/m 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel. Met AH Premium spaarde je 2x zo snel. Verzilveren kon tot en met 2 februari 2025.
Hoe stel ik een Vast Bezorgmoment in?
Ga naar ah.nl/bezorgbundel en log in met je gegevens. Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Reserveer jouw moment’. Kies vervolgens de dag en het tijdstip waarop je wekelijks je boodschappen wilt laten bezorgen.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Hoe kan ik als zakelijke klant online bestellen?
Bestellen van boodschappen kan meteen wanneer je een zakelijk account hebt aangemaakt. Vandaag besteld, morgen bezorgd. En schrijf je je in als nieuwe zakelijke klant, dan kan je direct betalen op rekening bij ons aanvragen. Makkelijk toch? Binnen 5 dagen krijg je een bevestiging van ons. Heb je al een account? Vul dan het aanvraagformulier alsnog in.
- Maak een account aan
Schrijf je in als zakelijke klant en geniet van alle voordelen, zoals ons exclusief zakelijk assortiment. Meld je meteen aan voor de nieuwsbrief voor een welkomstcadeau bij je eerste bestelling. - Bezorgen
Vandaag besteld, morgen in huis. Bij ons heb je de zekerheid van bezorging 7 dagen per week. Goed om te weten, als de bezorger onderweg is krijg je tot op een half uur exact de verwachte bezorgtijd. Kies hier een bezorgmoment. - Betalen
Je kiest voor iDeal betalen vooraf of makkelijk en overzichtelijk betalen achteraf. Vraag betalen op rekening aan of geef een doorlopende machtiging af. Bekijk hier de betaalmogelijkheden. - Tip voor de bezorger
Zit jullie bedrijf op een groot terrein of op een bepaalde verdieping in een pand? Laat een bericht voor de bezorger achter zodat hij jullie boodschappen op de juiste plek kan bezorgen. Tip hier de bezorger. - Bezorgbundel zakelijk
Met de Bezorgbundel Zakelijk ben je altijd zeker van je favoriete bezorgmoment met een wekelijks vast Zakelijk Bezorgmoment. En altijd onbeperkt bestellen met gratis bezorgkosten (exclusief maandag bij een Basisbundel). Ontdek hier het gemak van de Bezorgbundel Zakelijk.
Ontdek het zakelijke assortiment & vaste boodschappenlijstjes
Het assortiment voor onze zakelijke klanten heeft alles voor op het werk. Doe slim boodschappen en bespaar veel tijd met eigen vaste boodschappenlijstjes. Maak bijvoorbeeld lijstjes voor de lunch, voor elke afdeling of voor elke collega. Je voegt ze daarna in 1 keer toe.
Er staat nog 'reservering', maar de boodschappen zijn al bezorgd. Hoe kan dat?
Dat kan gebeuren! Nadat je boodschappen zijn bezorgd, passen we het bedrag direct aan. Maar je bank heeft vaak even tijd nodig om die wijziging om te zetten in een daadwerkelijke afschrijving. Meestal zie je de aanpassing de volgende dag, maar dit kan per bank verschillen. Geen paniek, het komt goed.
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar ik krijg geen gratis bezorging. Wat nu?
Dat is natuurlijk balen, maar als je zeker weet dat je de juiste producten voor de juiste dag hebt besteld, dan is er bij ons waarschijnlijk iets misgegaan.
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Geen zorgen: dit soort fouten wordt vaak automatisch hersteld vóór de bezorging plaatsvindt. Wacht dus even af tot je bestelling is geleverd. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken het meteen voor je na en zorgen dat het netjes wordt opgelost.
Wat is een Vast Bezorgmoment?
Een vast bezorgmoment betekent dat je je boodschappen wekelijks op dezelfde dag en rond hetzelfde tijdstip ontvangt. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. Geen verrassingen, wel gemak. Deze service is speciaal beschikbaar voor klanten met een Bezorgbundel. Op je Bezorgbundelpagina kun je eenvoudig zelf het bezorgmoment kiezen dat het beste bij jouw planning past.