Veelgestelde vragen over ‘Bonusbox’
14 resultatenWat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?
Met Mijn AH Persoonlijk krijg je elke week 10 extra aanbiedingen in Mijn Bonus Box in de AHapp. Je kunt er wekelijks 5 van activeren, en als je AH Premium hebt, kun je zelfs 10 aanbiedingen kiezen! Zodra je ze activeert, geniet je direct van extra voordeel. Je kunt deze aanbiedingen zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.
Aanmelden
Ga naar je profiel en vink onder ‘Mijn Albert Heijn’ de optie voor de Bonus Box aan.
Heb je hulp nodig bij het downloaden of installeren van de AH-app, of bij het openen van jouw Bonus Box? Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb, een organisatie die ouderen helpt om digitaal wegwijs te worden. Ze bieden graag een helpende hand!
Aanmelden
Ga naar je profiel en vink onder ‘Mijn Albert Heijn’ de optie voor de Bonus Box aan.
Heb je hulp nodig bij het downloaden of installeren van de AH-app, of bij het openen van jouw Bonus Box? Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb, een organisatie die ouderen helpt om digitaal wegwijs te worden. Ze bieden graag een helpende hand!
Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box aanbiedingen?
Het activeren van de Mijn Bonus Box aanbiedingen is gelukkig heel eenvoudig. Volg deze stappen:
Let op: Een geactiveerde aanbieding kun je niet meer ongedaan maken, dus kies zorgvuldig!
Jij bepaalt wanneer je je aanbiedingen activeert, zelfs vlak voor het afrekenen in de winkel! Bij online bestellingen kun je activeren zolang je je bestelling nog kunt wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).
Looptijd van de aanbiedingen:
De Bonus Box is vanaf vrijdag zichtbaar, en de aanbiedingen zijn vanaf de maandag erop geldig. Net als de ‘normale’ Bonus dus!
Wil je jouw Bonus Box aanbiedingen gebruiken voor je online bestelling? Dan moet de aanbieding geldig zijn op het moment van levering, net zoals bij andere Bonusaanbiedingen.
- Ga naar tegel ‘Mijn Bonus Box’ op de homepagina van de AH app.
- Klik op 'activeer' bij het product dat je met korting wilt kopen.
- Je kunt maximaal 5 aanbiedingen per week activeren, en met AH Premium zelfs 10!
- Lukt het activeren niet? Start de app dan even opnieuw op.
Let op: Een geactiveerde aanbieding kun je niet meer ongedaan maken, dus kies zorgvuldig!
Jij bepaalt wanneer je je aanbiedingen activeert, zelfs vlak voor het afrekenen in de winkel! Bij online bestellingen kun je activeren zolang je je bestelling nog kunt wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).
Looptijd van de aanbiedingen:
De Bonus Box is vanaf vrijdag zichtbaar, en de aanbiedingen zijn vanaf de maandag erop geldig. Net als de ‘normale’ Bonus dus!
Wil je jouw Bonus Box aanbiedingen gebruiken voor je online bestelling? Dan moet de aanbieding geldig zijn op het moment van levering, net zoals bij andere Bonusaanbiedingen.
Ik zie een fout in mijn Bonus Box, waar meld ik dit?
We stellen je Bonus Box zorgvuldig samen op basis van je koopgeschiedenis, maar soms kan er een foutje insluipen. Dat willen we natuurlijk niet! Als je een fout hebt gevonden, kun je dit melden bij onze klantenservice. We kijken er meteen naar en zorgen samen voor een passende oplossing!
Goed om te weten: als je je Bonuskaart uitleent aan iemand anders, worden die aankopen ook meegenomen in het samenstellen van jouw Bonus Box.
Goed om te weten: als je je Bonuskaart uitleent aan iemand anders, worden die aankopen ook meegenomen in het samenstellen van jouw Bonus Box.
Mijn Bonus Box-aanbiedingen zijn niet relevant of passend, waar meld ik dit?
We begrijpen dat de aanbiedingen in jouw Bonus Box bij jou moeten passen! De aanbiedingen worden speciaal voor jou samengesteld op basis van je koopgedrag. Als je je profiel net hebt aangemaakt, moet de app je nog leren kennen. Hoe vaker je de Bonuskaart gebruikt tijdens je boodschappen, hoe persoonlijker de aanbiedingen zullen worden.
Sommige aanbiedingen in je Bonus Box zijn echter voor alle gebruikers, en die herken je aan een gele banner met "Bonus Box knaller". We voegen ook wel eens producten toe die je nog niet hebt gekocht, maar die we denken dat je misschien leuk vindt.
Hoe meer je je Bonuskaart gebruikt, hoe beter de aanbiedingen bij je passen!
Goed om te weten: als je je Bonuskaart uitleent aan iemand anders, worden die aankopen ook meegenomen in het samenstellen van jouw Bonus Box.
Sommige aanbiedingen in je Bonus Box zijn echter voor alle gebruikers, en die herken je aan een gele banner met "Bonus Box knaller". We voegen ook wel eens producten toe die je nog niet hebt gekocht, maar die we denken dat je misschien leuk vindt.
Hoe meer je je Bonuskaart gebruikt, hoe beter de aanbiedingen bij je passen!
Goed om te weten: als je je Bonuskaart uitleent aan iemand anders, worden die aankopen ook meegenomen in het samenstellen van jouw Bonus Box.
Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar. Wat nu?
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar geen zorgen! Er zijn verschillende redenen waarom een product uit Mijn Bonus Box tijdelijk niet beschikbaar kan zijn.
- Bij het toewijzen van de aanbiedingen uit Mijn Bonus Box wordt er rekening gehouden met je voorkeurswinkel. Als je de afgelopen weken deze hebt aangepast, is de aanbieding waarschijnlijk gebaseerd op het assortiment van je vorige voorkeurswinkel of heeft je winkel het product net uit het assortiment gehaald. Heb je geen voorkeurswinkel aangegeven? Dan baseren we de aanbieding op de winkel waar je de meeste boodschappen doet.
- Het kan ook zijn dat het product tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval kun je bij de servicebalie een reclamecheque aanvragen. Hiermee kun je het product de volgende week alsnog voor de Bonusprijs kopen. Wel zo fijn!
Ik heb Mijn Albert Heijn Premium, maar kan slechts 5 artikelen activeren. Hoe kan dat?
Geen zorgen! Als je net AH Premium hebt aangeschaft, kan het tot 15 minuten duren voordat je de 10 aanbiedingen kunt activeren. Gebruikte je de Mijn Bonus Box al? Dan kan het tot 1 uur duren voordat de overige 5 aanbiedingen te activeren zijn.
Lukt het na bovenstaande tips nog niet? Sluit dan de app helemaal af en start hem opnieuw op. Hele grote kans dat alles dan weer op rolletjes loopt!
Lukt het na bovenstaande tips nog niet? Sluit dan de app helemaal af en start hem opnieuw op. Hele grote kans dat alles dan weer op rolletjes loopt!
Mijn Bonus Box-korting is niet verrekend. Wat nu?
Vervelend dat de korting van Mijn Bonus Box niet verrekend is. Maar geen zorgen, we lossen dit graag met je op, zodat je geen voordeel misloopt.
Controleer het volgende:
Wat kun je doen?
Controleer het volgende:
- Heb je de juiste Bonuskaart gebruikt? Als je een andere kaart gebruikt dan in de AH app, wordt de korting niet verrekend.
- Heb je wel dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen? Dan is er mogelijk een tijdelijke technische storing.
Wat kun je doen?
- Online gekocht? Meld het via ons selfserviceformulier, en de korting wordt bij je volgende bestelling alsnog verrekend.
- In de winkel gekocht? Neem je (digitale) kassabon mee naar de servicebalie. Een van onze collega’s helpt je graag verder!
Tip: Bonnetje kwijt? Geen probleem. In de AH app vind je deze terug! Ga rechtsboven naar het poppetje, vervolgens naar ‘Aankopen en bestellingen’ en dan ‘Kassabonnen’.
Ik heb Mijn Albert Heijn Premium, maar kan toch maar 5 artikelen activeren. Hoe kan dat?
Dat kan gebeuren! Als je net AH Premium hebt aangeschaft, kan het even duren voordat alle 10 aanbiedingen beschikbaar zijn. Het kan tot 15 minuten duren voordat je alle 10 aanbiedingen kunt activeren. Als je al eerder Mijn Bonus Box gebruikte, kan het tot 1 uur duren voordat de overige 5 aanbiedingen zichtbaar zijn.
Krijg je daarna nog steeds maar 5 aanbiedingen? Sluit dan de app af en start hem opnieuw op. Dan zou alles weer in orde moeten zijn. Zo niet? Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag!
Krijg je daarna nog steeds maar 5 aanbiedingen? Sluit dan de app af en start hem opnieuw op. Dan zou alles weer in orde moeten zijn. Zo niet? Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag!
Waarom kan je alleen gebruik maken van de Bonus Box via de AH app?
Albert Heijn speelt in op de snelle digitale ontwikkelingen en wil vooroplopen in het aanbieden van digitale oplossingen. Steeds meer mensen gebruiken een smartphone of tablet, en dit aantal groeit snel. We zagen bijvoorbeeld bij de introductie van de digitale Koopzegels hoe belangrijk en handig digitale toepassingen voor veel klanten zijn.
Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app, of bij het openen van de Bonus Box? Geen zorgen, Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb. Deze organisatie helpt ouderen in Nederland om goed mee te doen in de digitale samenleving. Ze bieden ondersteuning bij het gebruik van digitale apps en tools. Meer informatie vind je op SeniorWeb. We zorgen ervoor dat iedereen gemakkelijk gebruik kan maken van de digitale voordelen!
Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app, of bij het openen van de Bonus Box? Geen zorgen, Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb. Deze organisatie helpt ouderen in Nederland om goed mee te doen in de digitale samenleving. Ze bieden ondersteuning bij het gebruik van digitale apps en tools. Meer informatie vind je op SeniorWeb. We zorgen ervoor dat iedereen gemakkelijk gebruik kan maken van de digitale voordelen!
Waar kan ik de Bonusfolder vinden?
We verspreiden de AH Bonusfolder niet meer structureel onder alle huishoudens. Maar gelukkig kun je de Bonusfolder al vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur op je gemak bekijken op folder.ah.nl, ah.nl/bonus en in de AH app. Zo heb je het voordeel altijd bij de hand. Wel zo fijn!