Veelgestelde vragen over ‘Perla punten’

31 resultaten

Hoe spaar ik Perla punten en wat kan ik ermee?

Spaar Perla punten met elke verpakking van AH Perla en AH Excellent Perla. Op deze verpakkingen vind je waardepunten die je kunt plakken op een spaarkaart. Je kunt deze spaarkaarten ophalen bij de servicebalie in de winkel of hier downloaden.

Punten sparen
Je kunt zowel oude als nieuwe punten op je spaarkaart plakken. Zodra je een volle spaarkaart hebt (250 punten), kun je deze inleveren bij de kassa voor €2.00 korting op je boodschappen.

Goed om te weten
Deze spaaractie geldt in zowel Nederlandse als Belgische Albert Heijn-winkels. Houd er rekening mee dat volle spaarkaarten niet in te leveren zijn bij je online bestelling.

Dus, ga aan de slag met sparen en profiteer van je korting!

Wat vind je van dit antwoord?


Hoeveel Perla punten krijg ik?

Per 250 gram koffie ontvang je 1 spaarzegel en daarmee 10 punten. Dus:

  • 250 gram = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 500 gram = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 1000 gram = 4 spaarzegels = 40 punten

Drink je koffie van Perla liever gezet met pads of capsules, dan gaat het om het aantal stuks. Dus:

  • 10 capsules = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 22 capsules = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 18 pads = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 36 pads = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 56 pads = 3 spaarzegels = 30 punten

Wat vind je van dit antwoord?


Kan ik voor een keertje mijn Vaste Bezorgmoment overslaan?

Ga je op vakantie of komt het bezorgmoment een keer niet zo goed uit? Geen punt, je kunt je vaste bezorgmoment gewoon eenmalig overslaan. Log in, ga naar ‘Mijn bestellingen’ en klik op ‘Annuleren’. Je ontvangt daarna een bevestiging per e-mail.

Goed om te weten: als je je bestelling niet op tijd aanvult tot het minimale bedrag van €50.00, dan wordt het bezorgmoment automatisch geannuleerd.

Wat vind je van dit antwoord?


Hoe werkt de actie sparen voor schitterende glazen?

Leuk dat je mee wilt sparen! Het werkt heel eenvoudig en kan zowel in de winkel als online. Gewoon lekker shoppen en automatisch sparen in de app. Met AH Premium spaar je dubbel zo snel! Je kunt je saldo altijd checken in de AH app of op je kassabon.

Voor elke €10.00* die je besteedt, krijg je 1 servieszegel. En als je AH Premium hebt, krijg je zelfs 2 zegels per €10.00! Wanneer je 40 zegels hebt gespaard is je kaart vol.

Heb je nog vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar. Veel spaarplezier!

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt.

Wat vind je van dit antwoord?


Kan ik mijn Bezorgbundel tijdelijk pauzeren tijdens mijn vakantie?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je Bezorgbundel tijdelijk te pauzeren. Maar ga je op vakantie in Nederland? Dan hebben we goed nieuws: in veel gevallen kunnen we je boodschappen ook gewoon op je vakantieadres bezorgen, zelfs op vakantieparken.

Je hoeft alleen een nieuwe bestelling te plaatsen en het bezorgadres aan te passen (dat doe je boven de bezorgdatum in je account). Zo profiteer je alsnog van gratis bezorging via je bundel, maar dan op je vakantieplek.

Heb je een Vast Bezorgmoment? Geen punt, je kunt je vaste bezorgmoment gewoon overslaan. Log in, ga naar ‘Mijn bestellingen’ en klik op ‘Annuleren’ bij het bezorgmoment dat je wilt overslaan. Je ontvangt daarna een bevestiging per e-mail.

Goed om te weten: als je je bestelling niet op tijd aanvult tot het minimale bedrag van €50.00, dan wordt het bezorgmoment automatisch geannuleerd.

Wat vind je van dit antwoord?


Wanneer loopt de actie sparen voor schitterende glazen?

We sparen voor schitterende glazen! De spaaractie loopt van maandag 29 september 2025 (week 40) tot en met zondag 25 januari 2026 (week 4). In deze periode krijg je de zegels in de winkel en bij je online boodschappen.

Je kunt je volle spaarkaarten inleveren tot en met 1 februari 2026 (week 5). Dit geldt voor alle Nederlandse en Belgische AH winkels en online bestellingen. Veel plezier met sparen en schitter straks met je schitterende glazen!

Wat vind je van dit antwoord?


Ik heb een oude Perla spaarkaart. Kan ik deze nog inleveren?

Heb je nog een oude Perla spaarkaart met een rode voorkant? Dan gelden de regels die erop staan. Je kunt deze spaarkaart nog steeds inleveren voor koffie. Hier is wat je kunt ontvangen:

  • Bij inlevering van 1 volle spaarkaart krijg je een pak AH Perla van 250 gram (gemalen of bonen).
  • Bij 2 volle spaarkaarten ontvang je een pak koffie van 500 gram of 36 koffiepads.
  • Bij 3 volle spaarkaarten krijg je 56 koffiepads.
  • Bij 4 volle spaarkaarten ontvang je 1000 gram koffie.

Als deze verpakkingen niet meer beschikbaar zijn, kan een collega bij de servicebalie in de winkel je vertellen welke opties je wel hebt. Dus neem je oude spaarkaart mee en ontdek wat je kunt inleveren!

Wat vind je van dit antwoord?


Ik wil meer dan het maximum aantal (actie)artikelen kopen of bestellen, kan dat?

Nee, je kan niet meer dan het maximum bestellen om twee redenen:

  • Grote artikelen, zoals bierkratten, frisdranken of trays met dranken, nemen veel ruimte in beslag in onze bestelbusjes. Daarom kun je hier vaak maar een beperkt aantal van bestellen. Het maximum kan variëren van één tot zes stuks kratten of trays. Zoals vermeld onder kopje 'Overig' in onze algemene voorwaarden onder punt 1 behouden wij ons het recht voor om aan bepaalde artikelen een maximum te verbinden.
  • Bij een actieproduct willen we graag zoveel mogelijk klanten blij maken, vandaar dat we soms een maximum vermelden bij een product dat in de aanbieding is en veel ruimte in beslag neemt.

Als voor een artikel een bepaald maximum is vastgesteld, maken we daar geen uitzondering voor. We doen dit vaak bij grote acties, zoals luiers of kratten bier, maar kan ook op artikelen toegepast worden die niet in de actie zijn (bijvoorbeeld babyvoeding).

Wat vind je van dit antwoord?


Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?

Zoek je een winkel met een specifieke service, zoals de fotoservice, AH.nl-servicepunt of een geldautomaat? Geen probleem! Ga naar onze winkelzoeker en klik op ‘Filter’. Vink de service aan die je zoekt en je vindt zo alle winkels bij jou in de buurt die deze service aanbieden. Wel zo makkelijk!

Wat vind je van dit antwoord?


Een glas van de schitterende glazen spaaractie is beschadigd, wat nu?

Scherven brengen geluk, maar je hebt natuurlijk veel liever hele glazen. Heb jij een kapot item? Dan kun je hiermee teruggaan naar de winkel voor een ander item of je geld terug.

Wat vind je van dit antwoord?