Veelgestelde vragen over ‘Goede vrijdag’
50 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Ben je benieuwd naar de openingstijden van jouw winkel tijdens (lokale) feestdagen? Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van onze winkels op ah.nl/winkels.
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Waar kan ik de Bonusfolder vinden?
We verspreiden de AH Bonusfolder niet meer structureel onder alle huishoudens. Maar gelukkig kun je de Bonusfolder al vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur op je gemak bekijken op folder.ah.nl, ah.nl/bonus en in de AH app. Zo heb je het voordeel altijd bij de hand. Wel zo fijn!
Hoe laat komt de bezorger?
De bezorger komt binnen het tijdvak dat je zelf hebt gekozen. Benieuwd naar het precieze moment van bezorgen? We houden je op de hoogte via de website, de AH app of per SMS (als je dit hebt ingeschakeld in je profiel).
Goed om te weten: de tijden kunnen nog iets verschuiven. Het verkeer of andere omstandigheden onderweg kunnen daar invloed op hebben. Maar geen zorgen, we houden je onderweg zo goed mogelijk op de hoogte!
Goed om te weten: de tijden kunnen nog iets verschuiven. Het verkeer of andere omstandigheden onderweg kunnen daar invloed op hebben. Maar geen zorgen, we houden je onderweg zo goed mogelijk op de hoogte!
Hoe werkt 'gratis bezorging' bij aankoop van actieproducten?
Wie houdt er niet van gratis bezorging? Bij aankoop van geselecteerde actieproducten kun je hier gebruik van maken. Hier vind je alle deelnemende producten overzichtelijk op een rij. Goed om met het volgende rekening te houden:
- De actie geldt alleen op bepaalde dagen – meestal dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag.
- Per product is het nodig om voor een bepaald bedrag te bestellen.
- De acties zijn niet te combineren met andere gratis bezorgacties.
- Voor de acties gelt OP = OP. Wees er dus op tijd bij!
- Heb je een Bezorgbundel? Dan geldt deze actie helaas niet voor jou.
Hoe zit het met statiegeld als ik vooraf met iDEAL betaal?
Goed dat je het vraagt! Als je vooraf met iDEAL betaalt, wordt het statiegeld bij de bezorging verrekend. Is er een verschil met wat je al betaald hebt? Geen zorgen, dat komt helemaal goed.
We verwerken het meteen op je factuur, en het verschil wordt automatisch teruggestort op je rekening. Meestal staat het bedrag binnen 2 werkdagen op je rekening. Houd er wel rekening mee dat dit per bank iets kan verschillen.
Goed om te weten: worden je boodschappen op vrijdag of in het weekend bezorgd? Dan kan het wat langer duren, je kunt het geld dan maandag of dinsdag verwachten. Heb je na 2 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Laat het ons weten, dan zoeken we het graag voor je uit!
En die klapkratten?
Onze bezorgers hebben een strak schema en kunnen helaas niet wachten tot je alles hebt uitgepakt, daarom zullen ze de klapkratten niet meteen weer meenemen. Maar geen zorgen, je hebt twee opties:
We verwerken het meteen op je factuur, en het verschil wordt automatisch teruggestort op je rekening. Meestal staat het bedrag binnen 2 werkdagen op je rekening. Houd er wel rekening mee dat dit per bank iets kan verschillen.
Goed om te weten: worden je boodschappen op vrijdag of in het weekend bezorgd? Dan kan het wat langer duren, je kunt het geld dan maandag of dinsdag verwachten. Heb je na 2 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Laat het ons weten, dan zoeken we het graag voor je uit!
En die klapkratten?
Onze bezorgers hebben een strak schema en kunnen helaas niet wachten tot je alles hebt uitgepakt, daarom zullen ze de klapkratten niet meteen weer meenemen. Maar geen zorgen, je hebt twee opties:
- Geef je klapkratten gewoon mee bij je volgende bezorging, of;
- Lever ze in bij een AH-winkel met een ah.nl-servicepunt. Gebruik de winkelzoeker op ah.nl/winkels en filter op ‘ah.nl servicepunt’ om snel een locatie bij jou in de buurt te vinden. Let op: vanaf nu heb je hiervoor wel een geregistreerde Bonuskaart nodig.
Ik heb vragen over AH Leefstijl. Waar kan ik terecht?
Met vragen over AH Leefstijl kun je bellen met de gratis drogisterijlijn van Albert Heijn Leefstijl: 0800-4040017. Onze experts staan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur voor je klaar om je te helpen aan een gezonde leefstijl!
Heb je een vraag over een geneesmiddel? Wacht nog even met het kopen of gebruiken ervan totdat je vragen beantwoord zijn.
Heb je een vraag over een geneesmiddel? Wacht nog even met het kopen of gebruiken ervan totdat je vragen beantwoord zijn.
Ik wil graag als bedrijf samenwerken met Albert Heijn, wat kan ik doen?
Als je als bedrijf wilt samenwerken met Albert Heijn, kun je hiervoor bellen met onze telefooncentrale op 088-6599111. Dit kan van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:30 en 17:00 uur. Onze collega’s zorgen ervoor dat je verbonden wordt met de juiste persoon of afdeling. We kijken uit naar een mogelijke samenwerking!
Waar kan ik terecht als ik een work-out wil doen, nu de Mijn Leefstijlcoach app er niet meer is?
Vanaf 28 maart 2025 vind je op ah.nl/leefstijl en in de AH app je vertrouwde work-outs terug. Neem daar dus vooral een kijkje!
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
Deze actie is afgelopen. Van 30 september 2024 t/m 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10.00* zowel online als in de winkel 1 servieszegel. Met AH Premium spaarde je 2x zo snel. Verzilveren kon tot en met 2 februari 2025.
Hoe werkt het als ik een bestelling annuleer bij een iDEAL betaling of mijn Digitale Betaalpas?
Als je je bestelling annuleert, zorgen wij ervoor dat het betaalde bedrag teruggestort wordt op de rekening waarmee je hebt betaald. Meestal staat het geld binnen 24 uur weer op je rekening, maar dit kan per bank iets variëren.
Goed om te weten: wordt je bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de terugbetaling pas op maandag ontvangt. Mocht het bedrag na 2 werkdagen nog steeds niet op je rekening staan, laat het ons dan weten. We helpen je graag verder!
Goed om te weten: wordt je bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de terugbetaling pas op maandag ontvangt. Mocht het bedrag na 2 werkdagen nog steeds niet op je rekening staan, laat het ons dan weten. We helpen je graag verder!