Voorwaarden Pilot – betalen met gekoppelde betaalpas

  • Albert Heijn en ING bieden een nieuwe betaalmethode aan voor betalingen binnen de AH App en wensen deze doormiddel van een pilot te testen.
  • Je kan je ING betaalpas koppelen aan je Albert Heijn account om een betaling te doen via de AH App.
  • Wanneer je je ING betaalpas hebt gekoppeld en je hebt een bestelling gedaan ontvang je ongeveer 12 uur voor bezorging een bevestigingslink voor een betalingsreservering in de AH App. Deze betalingsreservering dien je te bevestigen.
  • Wanneer je de betalingsreservering bevestigd word er een reservering op je rekening gemaakt om de betaling te verrichten. Dit bedrag is altijd iets hoger dan het bestelde bedrag. Dit i.v.m. bijvoorbeeld de kosten van de klapkratten waarin de producten worden geleverd.
  • Bij bezorging wordt de betalingsreservering omgezet naar een echte betaling. Dit is het actuele bedrag bij bezorging waarbij ook nog klapkratten en emballage retour kunnen worden gegeven.
  • Na het koppelen van de betaalpas is het ook mogelijk om je bestelling via ah.nl te doen. Het bevestigen van de betalingsreservering is alleen mogelijk in de AH App.
  • Wanneer de betalingsreservering niet is bevestigd voor bezorging dient er aan de deur betaald te worden.
  • Op de koppeling van de ING bankkaart zijn ook de voorwaarden van ING van toepassing.
  • De pilot bevindt zich in een testperiode. Tijdens de testperiode hebben Albert Heijn en ING het recht de dienstverlening binnen de pilot te wijzigen. Daarnaast behouden Albert Heijn en ING zich te allen tijde het recht voor om de pilot om hun moverende redenen te stoppen. Voorts zijn Albert Heijn en ING gerechtigd.
  • Mocht je vragen hebben omtrent de pilot dan kan je een e-mail sturen naar betalenmetgekoppeldebetaalpas@ah.nl.