Nieuw jaar, nieuwe voornemens

Een nieuw jaar. Tijd voor de goede voornemens. Wil je ook beter gaan eten? Dat is makkelijker en voordeliger dan je denkt. Zo kun je kiezen voor meer vezels (bijvoorbeeld volkoren pasta in plaats van witte), vaker vega (tegenwoordig net zo lekker) of minder (toegevoegde) suiker. Door je bord een gezonde draai te geven, geniet je nog meer van de lekkerste recepten.

Welke gezonde draai geef jij aan je bord?

Meer vezels

Vezels zijn belangrijke stoffen voor een gezonde spijsvertering. Onder andere volkoren graanproducten, peulvruchten, groente, fruit en noten zijn producten met veel vezels.

Meer over vezels

Vaker vega

Tegenwoordig wordt er minder vlees en vis gegeten. Voor als je geen vlees wilt eten, maar wel iets vergelijkbaars. Dan zit je goed met vleesvervangers en peulvruchten.

Meer over vega

Minder suiker

Geef je bord een gezonde draai zonder toegevoegde suikers met ons heerlijke weekmenu met veel gezonde ingrediënten.

Meer over suiker

Laat je inspireren door onze weekmenu’s

Kies je voor meer vezels (dus volkoren pasta in plaats van witte), vaker vega (tegenwoordig net zo lekker) of minder suiker. Door je bord een gezonde draai te geven, geniet je nog meer van de lekkerste recepten. Laat je inspireren door onze weekmenu’s. Voor €3,- per persoon per dag zet je 3 keer wat lekkers en gezonds op tafel.

*Het weekmenu is onder voorbehoud van prijswijzigingen.

Meer lezen?

Bord met vegetarische pasta

Alles over vegetarisch

Gezond eten

Gezond eten, dat willen we allemaal! Wij helpen je graag een handje met gezonde en lekkere recepten.

Twee boterhammen met avocado en tomaat

25x gezond broodbeleg

Wat is precies gezond broodbeleg en wat kan je beter niet te vaak op je boterham smeren? Van zoet tot hartig, van plakjes tot smeersels, wij delen gezonde inspiratie voor op je boterham.

Lees meer over gezond broodbeleg