Leuk dat je digitale spaaractiezegels wil delen met vrienden of familie!
Om de zegels van een spaaractie weg te kunnen geven download je de nieuwste versie van de Albert Heijn app in de App Store of Google Play. Zo kunnen de spaaractiezegels op een ander account worden bijgeschreven.
Je kan je digitale betaalpas koppelen via je profiel. Dit doe je bij Instellingen en voorkeuren onder 'Digitale betaalpas'. Doorloop het proces en je kunt voortaan je bestelling betalen met je gekoppelde betaalpas!
Heb je een nieuwe betaalpas en wil je deze koppelen aan je account in plaats van de oude betaalpas? Zorg er dan voor dat je de oude pas eerst ontkoppelt. Pas daarna kun je de nieuwe pas koppelen aan je account.
Goed om te weten: staat er een Visa-logo op je nieuwe betaalpas van Rabobank? Deze werkt helaas nog niet met de digitale betaalpas. We werken aan een oplossing en verwachten deze later dit jaar aan te kunnen bieden.
Hoe kom ik aan een AH Bonuskaart voor het sparen van Mijn AH Miles?
Je kan de Bonuskaart tegenwoordig heel makkelijk digitaal aanvragen. Je ontvangt dan geen fysieke kaart, maar een digitaal Bonuskaartnummer. Als je het Bonuskaartnummer hebt geactiveerd en dus hebt gekoppeld aan jouw account, kun je de digitale Bonuskaart voortaan gebruiken in de AH app. Wel zo makkelijk!
Uiteraard kan je ook nog een fysieke Bonuskaart ophalen in één van onze winkels bij de servicebalie. Die moet je dan wel nog even activeren en toevoegen aan je profiel. Alleen dan kan je er Mijn AH Miles mee sparen.
Hoe kan ik als zakelijke klant betalen?
Als zakelijke klant bij Albert Heijn heb je de keuze uit meerdere betaalopties. Zo kies je eenvoudig de manier die het beste bij jouw bedrijf past. Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden:
PIN-betaling bij levering De meest gebruikte betaalmethode onder onze zakelijke klanten. Je plaatst je bestelling, kiest voor PIN-betaling en rekent veilig af bij onze bezorger met een mobiel pinapparaat. Na levering ontvang je automatisch een digitale factuur, die staat binnen 1 à 2 werkdagen klaar in je online profiel onder ‘facturen’.
iDEAL: Snel en vertrouwd Betaal je liever direct bij het plaatsen van je bestelling? Kies dan voor iDEAL. Je betaalt snel, veilig en vertrouwd via je eigen bank. Wijzigingen in je bestelling? Geen probleem. Als je minder bestelt dan vooraf betaald, storten we het verschil automatisch terug – net als eventueel statiegeld. Ook bij iDEAL ontvang je je factuur digitaal, 1 à 2 dagen na bezorging onder ‘facturen’.
Op rekening betalen Heb je een zakelijk account én sta je ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan kun je betalen op rekening aanvragen. Je ontvangt je factuur enkele dagen na levering per e-mail en hebt vervolgens 21 dagen de tijd om te betalen. Aanvragen doe je via het formulier op onze website. Wij verwerken je aanvraag binnen 5 werkdagen en houden je per e-mail op de hoogte.
Automatische incasso: betalen zonder omkijken Wil je het nóg makkelijker maken? Kies dan voor automatische incasso. We schrijven het bedrag enkele dagen na bezorging automatisch van je rekening af. Hiervoor vul je het machtigingsformulier in en mail je dit samen met een kopie van je bankpas naar betaalaanvragen@ah.nl. Binnen 5 werkdagen hoor je van ons.
Wil je de machtiging stopzetten of je IBAN wijzigen? Gebruik dan het intrekkingsformulier en stuur dit, indien nodig met een nieuw aanvraagformulier, naar hetzelfde e-mailadres.
Goed om te weten: we voeren bij elke aanvraag een kredietcheck uit. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag te weigeren. Totdat je aanvraag is goedgekeurd, betaal je gewoon via PIN bij levering.
Mijn digitale spaarzegels zijn niet bijgeschreven, wat nu?
We willen dat het digitaal sparen op rolletjes loopt. Daarom vinden we het jammer dat het niet helemaal goed is gegaan. Maar niet getreurd: we lossen het netjes met je op.
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrolt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per bestelling of winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs.
Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven. Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om het netjes met je op te lossen!
Welke banken doen er mee aan de digitale betaalpas?
Op dit moment kun je betalen met de digitale betaalpas als je klant bent bij ING, Rabobank en ABN AMRO. Bij ABN AMRO wordt de digitale betaalpas momenteel alleen voor een deel van de klanten ondersteund.