Online bestellen op dit moment

Bij Albert Heijn kan je vanuit huis boodschappen doen. Voeg de boodschappen toe aan het digitale winkelmandje dan verzamelen wij ze. We bezorgen ze aan huis of je haalt ze op bij een van onze Pick Up Points. Dat kan ook in deze tijd. Onze medewerkers houden 1,5 meter afstand en dragen een mondkapje. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je veilig en prettig jouw dagelijkse boodschappen kan blijven doen!

Meer over online bestellen in coronatijd

Online bestellen bij Albert Heijn

Boodschappen laten bezorgen

  • Niet meer sjouwen: we bezorgen tijdelijk tot aan de deur
  • Vandaag bestellen, morgen in huis
  • De bezorgtijd in de app op 30 min. nauwkeurig
  • Al het assortiment van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall
Lees meer over boodschappen bezorgen

Ophalen bij een Pick Up Point

  • De boodschappen worden met zorg voor je uitgezocht en klaargezet

  • Ophalen wanneer het jou het beste uitkomt

  • Binnen 5 minuten weer op weg

  • Onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie

Lees meer over Pick Up Points

Zakelijk bestellen

  • Bezorging op een vast moment
  • Eenvoudig achteraf betalen, bijv. op rekening
  • Maandelijks een overzichtelijke digitale factuur
  • Toegang tot exclusief zakelijk assortiment
Naar zakelijk bestellen

Welkom bij de grootste online supermarkt van Nederland

✓ Het grootste online assortiment

✓ Elke week nieuwe actieproducten

✓ Assortiment van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall

✓ Onvoorwaardelijke versgarantie

✓ Boodschappen doen via de site of de app

Start je bestelling

Veelgestelde vragen over online bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Log in op ah.nl en klik bij ‘Mijn bestellingen’ op wijzig. Pas je lijstje of je bezorgmoment aan en klik op afronden om je bestelling opnieuw te bevestigen. Je krijgt van ons een nieuwe bevestigingsmail met de wijzigingen.

Heb je gekozen voor thuisbezorgen, maar komt het beter uit om de boodschappen op te halen bij een Pick Up Point of andersom? Laat het voor we je bestelling aan inpakken, een dag voor uitlevering, weten aan onze klantenservice.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

In je bevestigingsmail staat tot wanneer je je bestelling kan wijzigen. Over het algemeen geldt:

Heb je een bezorgmoment tot 15:00 uur? Dan kan wijzigen tot de dag ervoor tot 11:59 uur.

Heb je een bezorgmoment vanaf 15:00 uur? Dan kan wijzigen tot de dag ervoor 23:59 uur.

Bestellingen op maandag tot 15:00 kan je wijzigen tot zaterdagochtend 11:59 uur.

Ik mis producten in mijn geleverde bestelling, wat nu?

Mis je één of enkele dingen, dan is er iets misgegaan met het inpakken en kunnen wij het helaas niet nog los bezorgen. Laat ons via ons zelfserviceformulier weten wat er ontbreekt en wij vergoeden dit dan met je eerstvolgende bestelling. Je krijgt een e-mail van ons en je ziet deze verrekening dan terug onder de rubriek 'mijn bestellingen' en achteraf op je factuur.

Heb je het idee dat er veel niet is geleverd en er misschien een heel krat of een hele tas vol spullen mist, neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan meteen kijken of de bezorger iets over het hoofd heeft gezien.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt via de website bij mijn bestellingen zien of je je bestelling zelf online nog kosteloos kunt annuleren. Hier zie je achtereenvolgens de knoppen 'wijzig' (als dit nog kan), 'annuleren', en 'bekijk'. Klik op 'annuleren', bevestig het en je order is geannuleerd.

Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is daarmee je order niet geannuleerd. Het is echt nodig dat je op de website naar 'mijn bestellingen' gaat en daar op 'annuleren' klikt.

Bekijk alle vragen over online bestellen